"Miszcze" w HD

Luźne temaciki. Bez cenzury ;)
Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pt lut 15, 2013

Zdjęcie wykonane przez studenta WSOSP z Dęblina, dziś o 12 "ani to oblecieć ani wyminąć"

Obrazek
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pt lut 15, 2013

mirad pisze:Ironią jest, że ten projekt to też Grot, tyle że 2.
No właśnie :) postanowiłem pójść za ciosem :twisted:

Ładnie ta Iskra jedzie :ok:

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt lut 15, 2013

Painkiller pisze:Ładnie ta Iskra jedzie
Malowanie grupy akrobacyjnej. Chyba nie jedzie do muzeum. :D

A teraz o projekcie zrealizowanym i to bardzo dobrze zrealizowanym!!
Wiecie, że ta konstrukcja powstała w 1940 roku, a produkcję zakończono w 1986 ??
46 lat produkcji !! Jak się ma do tego marny VW-garbus?
P-51 nad Nowym Yorkiem. Nie wiem dlaczego lubię to miasto.
Przelot nad sławną tragicznie strefą zero, już stoi nowa wieża, a na dole jeszcze plac budowy.

Obrazek

I ta sama maszyna z inspiracją na dobranoc. :twisted:
Klikając na jeden z białych trójkątów nad żółtym powiększany foto dla wzmocnienia efektu pobudzenia. ;)

Obrazek



:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » pt lut 15, 2013

Shepherd pisze:Zdjęcie wykonane przez studenta WSOSP z Dęblina
TS-11 holowany na prace w WZL - normalna trasa z płyty do zakładów na terenie kompleksu lotniskowego. Zdjęcie tego nie pokazuje, ale jest to na terenie zamkniętym. Trochę się dziwię studentowi, że robi z tego sensację - normalna procedura. A do muzeum to łatwiej byłoby prosto z płyty - jest brama ;)

Jeśli chodzi o Grota, to aby zrobić model potrzebne byłyby rzuty, przekroje, ewentualne szczegóły podwozia, kabiny itp. detali oraz wymiary. No i materiał zdjęciowy bo w sieci nie ma tego za dużo. Marzeniem są rysunki konstrukcyjne z przekrojami na wręgach, ale chyba się nie zachowały...
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
Andrzej
Posty: 1955
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Nadarzyn
Motocykl: VN 900 Classic - "Pimpuś"
VROC: 31877

Post autor: Andrzej » pt lut 15, 2013

mirad pisze:Jestem zbudowany stanem wiedzy lotniczej w kręgach motocyklowych ...
Cholera, to moja widza jest niezwykle płytka i powierzchowna. Dzieli statki powietrzne na dwie kategorie: "da się wyskoczyć / nie da się wskoczyć" :)
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ...

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pt lut 15, 2013

Chciałem znaleźć fotki jak to (o ile dobrze pamiętam) w 1998r z Warszawy do Wrocławia pojechał Tu-134 ale nie było:/


Za to trafiłem na takie fikołki...
Obrazek
:p

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt lut 15, 2013

fitter pisze:ale chyba się nie zachowały...
Się zobaczy. :p

Painkiller pisze:Za to trafiłem na takie fikołki...
Ale to foto szopa !! :D

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt lut 15, 2013

Andrzej pisze:
mirad pisze:Jestem zbudowany stanem wiedzy lotniczej w kręgach motocyklowych ...
Cholera, to moja widza jest niezwykle płytka i powierzchowna. Dzieli statki powietrzne na dwie kategorie: "da się wyskoczyć / nie da się wskoczyć" :)
Niech zgadnę bardziej lubisz te pierwsze ;)
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » pt lut 15, 2013

mirad pisze:Ale to foto szopa !! :D
Dokładnie :p Gdyby było inaczej byłby to jednorazowy występ...

kawa 2000
Posty: 511
Rejestracja: sob kwie 10, 2010
Miejscowość: Warszawa-Piaseczno
Motocykl: VN 2000 WLA 42 WLD42
VROC: 31512

Post autor: kawa 2000 » ndz lut 17, 2013


Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt lut 19, 2013

Fajny przegląd możliwości.

======================================================

A to tylko w Rosji!! Tam można sobie polatać, nawet szmatopłatem !! :ok:

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... sb448pb07c

:D

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » wt lut 19, 2013

A to tylko w Rosji!! Tam można sobie polatać, nawet szmatopłatem !! :ok:

http://www.youtube.com/wa...d&v=Msb448pb07c
W tej Rosji to naprawdę na drogach jest "wolna-amerykanka". Ten gość nawet nie wrzucił migacza włączając się do ruchu :boje:
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt lut 19, 2013

Nie ma nawet środka tygodnia więc mały konkursik:

Czego ten gość tam wypatruje?

Obrazek

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Goblin
Posty: 1010
Rejestracja: pt lut 25, 2011
Miejscowość: Warszawa/Rembertów
Motocykl: VN900 był EN 500C1 '96
VROC: 33392

Post autor: Goblin » wt lut 19, 2013

Bombowców lub rakiet V.
Tak mi się wydaje.
Dziś trwa życie jedyne jakiego możemy być pewni, więc cieszmy się dopóki trwa.

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » wt lut 19, 2013

Z dzisiejszych wiadomości:
"Jessica Cox z Arizony jest pierwszym licencjonowanym pilotem bez rąk. Niepełnosprawna kobieta kurs pilota awionetki zrobiła w trzy lata. W powietrzu ma już wylatanych ponad tysiąc godzin..."

Po takich informacjach zaczynam wierzyć, że i ja kiedyś zacznę latać.


Na nowo przestaje wierzyć gdy dostaję wydruk z wypłatą :rant:

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » wt lut 19, 2013

mirad pisze:Nie ma nawet środka tygodnia więc mały konkursik:

Czego ten gość tam wypatruje?

Obrazek

:yeee:
Wypuścił gołębie i je liczy :D
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » śr lut 20, 2013

Goblin pisze:Bombowców lub rakiet V.
Brawo Goblin !! Bitwa o Wielką Brytanię w II w.św.
Facet jest jednym z tysięcy obserwatorów wyglądających nadlatujących samolotów nieprzyjaciela. Stanowili jedno z najważniejszych ogniw obrony przeciwlotniczej. Rozstawieni byli prawie po całym kraju od brzegów morskich poczynając. Radary nie były precyzyjne i czasem zawodne. Obserwatorzy oceniali rodzaj samolotów, liczebność, kierunek lotu, wysokość. Po czym szybciutko telefonowali tam gdzie trzeba. I to wszystko na telefonii przewodowej. Żadnych komórek czy łączności radiowej, a działało świetnie.

Nagrodą dla Goblina promienny uśmiech z bombowca:
Obrazek

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Pustelnik
Posty: 301
Rejestracja: sob cze 30, 2012
Miejscowość: Zawiercie
Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
VROC: 35092

Post autor: Pustelnik » śr lut 20, 2013

Taaak Mitchell uśmiechnięty od skrzydła do skrzydła a jak mu działko prężnie stoi!!! :ok:
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » śr lut 20, 2013

Painkiller pisze:W powietrzu ma już wylatanych ponad tysiąc godzin...
Tam od zawsze latanie było dla ludzi. :D

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » śr lut 20, 2013

A teraz fotka już historyczna w naszej bojowej awiacji. Ale na przykładzie innych barw.

Rzadkie zdjęcie "ołówka" startującego z przyśpieszaczami rakietowymi SPRD-99.
Start skrócony o połowę czyli do ok. 900 m.

Obrazek

I przypomnienie tym co lubią wąchać naftę lotniczą:

Obrazek
50 urodziny Iskier - trzeba być!
http://www.airshow.sp.mil.pl/

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 2 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą