Zakup Nowego Forda Fiesty.

Luźne temaciki. Bez cenzury ;)
Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » czw lut 28, 2013

Mars pisze:1,0 l; 100 KM; 170 Nm
100KM z 1 litra?. Ale się porobiło, kiedyś można było z min. 1,6l wydusić taką moc.
Nie jestem na na bieżąco. :hah:

Szerokości !!

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » czw lut 28, 2013

mirad pisze:
Mars pisze:1,0 l; 100 KM; 170 Nm
100KM z 1 litra?. Ale się porobiło, kiedyś można było z min. 1,6l wydusić taką moc.
Nie jestem na na bieżąco. :hah:

Szerokości !!

:yeee:
Mirad, ty masz takiego potwora, a tu widzisz taki bzyczek i 100KM
Jeszcze troche i HEMI nie da rady z 2L piździkiem :)
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw lut 28, 2013

Robson pisze:
mirad pisze:
Mars pisze:1,0 l; 100 KM; 170 Nm
100KM z 1 litra?. Ale się porobiło, kiedyś można było z min. 1,6l wydusić taką moc.
Nie jestem na na bieżąco. :hah:

Szerokości !!

:yeee:
Mirad, ty masz takiego potwora, a tu widzisz taki bzyczek i 100KM
Jeszcze troche i HEMI nie da rady z 2L piździkiem :)
tia ale ile hemi pojeździ bez remontu?

Jak słyszę 170km z 1,4 to mnie skręca jaką to bedzie miało żywotność

Gratuluję zakupu, a myślę że będziesz zadowolony.
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » czw lut 28, 2013

Abrams pisze:Jak słyszę 170km z 1,4 to mnie skręca jaką to bedzie miało żywotność
Modny teraz "downsizing" . Wg mnie do d...y. Nie wiem jak ze spalaniem bo żywotność to chyba 100 000 km. No ale jeżeli jednostka napędowa nie będzie droga to można zawsze wymienić ja na nową. To też jest wyjście. Niektórzy zmieniają auto co dwa lata i wtedy następca sie martwi. U mnie napisane jest w instrukcji " przy przebiegu 500 000 km skontrolować rozciągnięcie łańcucha rozrządu".

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw lut 28, 2013

Andrew pisze: U mnie napisane jest w instrukcji " przy przebiegu 500 000 km skontrolować rozciągnięcie łańcucha rozrządu".
No i to jest w sam raz myśl na rozpoczęcie nowego miesiąca :D :ok:

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt mar 01, 2013

Robson pisze:Mirad, ty masz takiego potwora, a tu widzisz taki bzyczek i 100KM
Jeszcze troche i HEMI nie da rady z 2L piździkiem
Odnoszę to do VN2000: na 94KM, 170Nm, ca 370kg potrzebne 2,053 litry.
A tu "jedna litra" i to samo na większy ciężar. :ok:

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 656
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt mar 05, 2013

MUKA pisze:Tylko o Vn-e nie zapomnij. Gratuluję :ok:
Vulcan i tak jest na pierwszym miejscu w suche dni :ok: .
Dzisiaj zacząłem kolejny sezon :yeee:. Poniżej zdjęcie przyrodniego rodzeństwa:

Obrazek

Sąsiad podjechał i zapytał, kiedy sprzedaję Vulcana. Już ostrzy sobie zęby na mój motocykl. Wspólnie z żonką odparliśmy, że na razie w ogóle nie ma o tym mowy :ok: .

P.S.
Dzięki wszystkim za gratulacje- mam nadzieję, że auto będzie bezawaryjne.
Po południu założyłem już do vulcana kufer centralny i boczne sakwy.
A tak w ogóle, to silnik odpalił przy pierwszym kręceniu rozrusznikiem- rewelacja! Tego oczekuję od sprzętu :ok: .
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 656
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt mar 05, 2013

Lacik pisze: Ale było uderzenie butelki o karoserie? Bo jak nnie to sie nie liczy :mrgreen:
Gratulacje, tylko teraz żebyś jeszcze miał możliwośc pojezdzic motocyklem...
Nie, nie- nie chciałem go "wodować" :ok:
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 656
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt mar 05, 2013

Piker pisze:bardzo ładna. Przebieg chyba oryginalny co? :twisted: . Żartuję. Jak się objeździsz, napisz jak tam spalanie.
Przebieg miał 5 km ( pięć kilometrów )- nie wiem, czy oryginalny :D .
Na razie jest na dotarciu i ma tylko 200 km, ale komputer pokazuje spalanie średnie na poziomie 5,5 l/100 km.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 656
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt mar 05, 2013

Abrams pisze:Jak słyszę 170km z 1,4 to mnie skręca jaką to bedzie miało żywotność
Piszesz o mojej fieście? Ten ecoboost ma pojemność 998 cm3, a nie 1,4 l.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt mar 05, 2013

taa 1000 pojemność to w motocyklu mało :mad: a na czterech kółeczkach? ja bym się raczej czymś takim nie chwalił...
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 656
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » wt mar 05, 2013

Andrew pisze:Modny teraz "downsizing" . Wg mnie do d...y. Nie wiem jak ze spalaniem bo żywotność to chyba 100 000 km. No

Matiza miałem od nowości ( 2001r. ) i zrobiłem nim 68 tys.km przez 12 lat ( w czerwcu minie ). Nawet, jak silnik wytrzymałby tylko 100 tys.km, to i tak ja już raczej go nie będę miał, bo zamierzam fiestą jeździć jakieś 10 lat i znów zmienić.
P.S.
Ten silnik ( ecoboost ) dostał nagrodę roku 2012 artykuł

Pasek rozrządu pracuje w oleju i zmienia się go po 240 tys. km lub po 10 latach.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » wt mar 05, 2013

Mars pisze:Matiza miałem od nowości ( 2001r. ) i zrobiłem nim 68 tys.km przez 12 lat ( w czerwcu minie ). Nawet, jak silnik wytrzymałby tylko 100 tys.km, to i tak ja już raczej go nie będę miał, bo zamierzam fiestą jeździć jakieś 10 lat i znów zmienić.
P.S.
Ten silnik ( ecoboost ) dostał nagrodę roku 2012 artykuł

Pasek rozrządu pracuje w oleju i zmienia się go po 240 tys. km lub po 10 latach.
Nic nie mam do małych pojemności. Miałem na myśli wyciskanie z 1,4 l np. 170 KM.
Jeżeli auto ma z 1,4 np. 75 KM to ok. Nie jest wtedy wysilony.

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » wt mar 05, 2013

Andrew pisze:Nic nie mam do małych pojemności. Miałem na myśli wyciskanie z 1,4 l np. 170 KM.
Jeżeli auto ma z 1,4 np. 75 KM to ok. Nie jest wtedy wysilony.
Jak auto jest małe to litr czy 1,4 może być ale jak słyszę, że jest sobie taki Superb 2gen z silnikiem 1,4 TSI 125 KM to nie wiem co mam o tym myśleć...

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt mar 05, 2013

kiedyś miałem mercedesa beczkę 230e i mocy 136 km , przebieg 800 000 bez naprawy.
tak samo w124 260e miał ponad 600 000 jak go sprzedawałem i cały czas ładnie pracował , to były piękne czasy gdy nie wciskano ludziom szajsu i tandety
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » wt mar 05, 2013

Kiedyś auta miały jeździć, teraz muszą tylko dojeżdzać na kolejne przeglądy gwarancyjne :ok:

A tak właściwie to kolega się cieszy że ma nową furę :clap: a My tylko narzekamy, tak trochę jak Ci popijający Mamrota na ławeczce w filmie " Ranczo" :D

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 656
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » ndz mar 10, 2013

Mayones pisze: a My tylko narzekamy, tak trochę jak Ci popijający Mamrota na ławeczce w filmie " Ranczo" :D
E tam- jestem super zadowolony z zakupu i nic tego nie zepsuje! :yeee:.
Jest oczywiście jeden minus tego auta. Tak, tak- jest :ok: .
Otóż jest to małe miejskie auto. Segment B. Moja fiesta katalogowo kosztuje... 67.500zł- masakra jakaś!!!. Potem większość się dziwi, że ludzie jeżdżą szrotami, a nie kupują nowe auta. Nowe technologie i podwyższanie poziomu bezpieczeństwa kosztuje, ale życie jest jedno...
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » pn mar 11, 2013

Dla tego wolalbym kupić 12 letniego mercedesa klasy s z 6scio litrowym 12cylindrowym silnikiem o mocy 400km za 30 tyś zł i resztę przeznaczyć na paliwo :mad:
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pn mar 11, 2013

Andreas pisze:Dla tego wolalbym kupić 12 letniego mercedesa klasy s z 6scio litrowym 12cylindrowym silnikiem o mocy 400km za 30 tyś zł i resztę przeznaczyć na paliwo :mad:
Można iść w takie rozwiązanie pod warunkiem: dobrze kupić i mieć sensowny serwis.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 656
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » pn mar 11, 2013

Andreas pisze:Dla tego wolalbym kupić 12 letniego mercedesa klasy s z 6scio litrowym 12cylindrowym silnikiem o mocy 400km za 30 tyś zł i resztę przeznaczyć na paliwo :mad:
No widzisz- a dla mnie to już prawie szrot. Na szczęście każdy decyduje za siebie :ok: .
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 145 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 145 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 145 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą