Ligthbary podłączone.
-
- Posty: 120
- Rejestracja: pt mar 08, 2013
- Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
- Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
- VROC: 0
Ligthbary podłączone.
Dzisiaj podłączyłem ligthbary ,dopiero co skończyłem .Podłączone są z przewodu w lampie ,wstawiony przekażnik ,bezpiecznik .Po zapaleniu motora świecą równo ,po dodaniu gazu jak by jaśniej ,czy to tak powinno być .
Żarówki są 12v55w mam zamiar zmienić na 12v35w,jest problem z ich zakupem nigdzie nie ma ,tylko na zamówienie .
Żarówki są 12v55w mam zamiar zmienić na 12v35w,jest problem z ich zakupem nigdzie nie ma ,tylko na zamówienie .
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
H3 35 W tylko w necie , ja brałem na alledrogo http://allegro.pl/bosma-4650-zarowka-12 ... 55412.html w B-B pytałem na kilku stacjach i w kilku serwisach wszędzie 55, a 35 dają równie mocno po oczach. Jak dodajesz gazu to powinno nieco się rozjaśnić, w końcu większy prąd dostają a bynajmniej u mnie tak jest
-
- Posty: 120
- Rejestracja: pt mar 08, 2013
- Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
- Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
- VROC: 0
Witam Cię z rana Mayones,czekam na telefon zamówiłem w sklepie z częściami do motongów ,Wczoraj zjezdziłem cały Tarnów nigdzie nie ma ,ale cieszy mnie ze linghbary podłączone ,efekt super.
Jestem na różnych forach nie mam problemu z wstawianiem zdjęć a na tym forum nie mogę sobie poradzić ,nie wchodzą mi ,pozdrawiam życzę udanego dnia.
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty.
Jestem na różnych forach nie mam problemu z wstawianiem zdjęć a na tym forum nie mogę sobie poradzić ,nie wchodzą mi ,pozdrawiam życzę udanego dnia.
Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty.
Fajans
według mojej wiedzy w VN900 jest bardzo mały zapas mocy w alternatorze. nigdzie tego oficjalnie w polsce nie znalazłem ale na amerykańskich forach podają że max 70W. potem awaria bardzo droga
ja po zamontowaniu ligthbaryów i włożeniu bez trosko zarówek 2 x 55W (pieknie świeciły) przejechałem trase W-wa Płock W-wa. Następnie straciłem ładowanie, a powodem jego braku okazało się przeciążenie uzwojeń statora (poprostu się spaliły) i jego wymiana.
W Monster bike stator 2800Pln + robocizna
Weź to pod uwagę
pozdrawiam
według mojej wiedzy w VN900 jest bardzo mały zapas mocy w alternatorze. nigdzie tego oficjalnie w polsce nie znalazłem ale na amerykańskich forach podają że max 70W. potem awaria bardzo droga
ja po zamontowaniu ligthbaryów i włożeniu bez trosko zarówek 2 x 55W (pieknie świeciły) przejechałem trase W-wa Płock W-wa. Następnie straciłem ładowanie, a powodem jego braku okazało się przeciążenie uzwojeń statora (poprostu się spaliły) i jego wymiana.
W Monster bike stator 2800Pln + robocizna
Weź to pod uwagę
pozdrawiam
Czy przypadkiem w Bieszczadach nie przedyskutowaliśmy kilku chwil o tym?Tezis pisze:Fajans
według mojej wiedzy w VN900 jest bardzo mały zapas mocy w alternatorze. nigdzie tego oficjalnie w polsce nie znalazłem ale na amerykańskich forach podają że max 70W. potem awaria bardzo droga
ja po zamontowaniu ligthbaryów i włożeniu bez trosko zarówek 2 x 55W (pieknie świeciły) przejechałem trase W-wa Płock W-wa. Następnie straciłem ładowanie, a powodem jego braku okazało się przeciążenie uzwojeń statora (poprostu się spaliły) i jego wymiana.
W Monster bike stator 2800Pln + robocizna
Weź to pod uwagę
pozdrawiam
- Radio
- Posty: 758
- Rejestracja: śr kwie 25, 2012
- Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
- Motocykl: VN 900 Classic LT
- VROC: 35570
Tym bardziej że to samo uzwojenie można kupić już za 300zł, a z marszu i bez wysiłku za max 500 zł..... zdzierstwo w biały dzieńtakijedenkuba pisze:Ja pi...le..! Ale cię k...wa wydoili... Nie wierzę...W Monster bike stator 2800Pln + robocizna
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
- Radio
- Posty: 758
- Rejestracja: śr kwie 25, 2012
- Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
- Motocykl: VN 900 Classic LT
- VROC: 35570
W sumie sama wymiana to pikuś i każdy sobie dałby z tym radę, tyle że trzeba mieć jeszcze nową uszczelkę pod pokrywę i odrobinę oleju na dolewkę jeżeli coś by się nam ulało z silnika ale cóż, serwisy muszą z czegoś żyć, a i oryginalna nowa część kosztuje majątek
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Jak znam życie, w grę wchodziła gwarancja lub jej utrata. Tezis, tak było?
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Kurde u mnie w mieście te żarówki są w 3 sklepach z moto :-) i bez problemu, od ręki można ja kupić :-)....jak coś to mogę Ci wysłać.
Co do mojego oświetlenia:
1. Światła mijania: H7 zmienione ze standardowych 55W na xenon 35W
2. Dolny lightbar na gmolu: zmiana z H3 2x55W na H3 led 2x5W (chyba, albo 3,5W już nie pamiętam)
3. Górny lightbar: amerykański wynalazek- pierwszy lighbar LED z soczewką- 2x7,5 W - brak żarówki, dioda led osadzona na płytce
4. oświetlenie tył: lampa tylna led z kierunkowskazami,
5. dodatkowe światła pozycyjne i stop osadzone w kierunkowskazach tylnych - również led
Tradycyjne żarówki tylko w kierunkowskazach z przodu i z tyłu i w świetle drogowych-tzw długim, ale mam nadzieję że już niedługo, bo tą resztę też zamienię na LEDy :-)
Co do mojego oświetlenia:
1. Światła mijania: H7 zmienione ze standardowych 55W na xenon 35W
2. Dolny lightbar na gmolu: zmiana z H3 2x55W na H3 led 2x5W (chyba, albo 3,5W już nie pamiętam)
3. Górny lightbar: amerykański wynalazek- pierwszy lighbar LED z soczewką- 2x7,5 W - brak żarówki, dioda led osadzona na płytce
4. oświetlenie tył: lampa tylna led z kierunkowskazami,
5. dodatkowe światła pozycyjne i stop osadzone w kierunkowskazach tylnych - również led
Tradycyjne żarówki tylko w kierunkowskazach z przodu i z tyłu i w świetle drogowych-tzw długim, ale mam nadzieję że już niedługo, bo tą resztę też zamienię na LEDy :-)
Kto jest online
Jest 18 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)