Ligthbary podłączone.

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Ligthbary podłączone.

Post autor: Fajans » wt mar 12, 2013

Dzisiaj podłączyłem ligthbary ,dopiero co skończyłem .Podłączone są z przewodu w lampie ,wstawiony przekażnik ,bezpiecznik .Po zapaleniu motora świecą równo ,po dodaniu gazu jak by jaśniej ,czy to tak powinno być .
Żarówki są 12v55w mam zamiar zmienić na 12v35w,jest problem z ich zakupem nigdzie nie ma ,tylko na zamówienie . :yeee:

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » wt mar 12, 2013

Zmiana żarówek na 35W to dobry pomysł. Po co obciążać instalację........? Ja u siebie przeszedłem całkowicie na żarówki LED i w sumie ze 110 W mam teraz 15W.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr mar 13, 2013

H3 35 W tylko w necie , ja brałem na alledrogo http://allegro.pl/bosma-4650-zarowka-12 ... 55412.html w B-B pytałem na kilku stacjach i w kilku serwisach wszędzie 55, a 35 dają równie mocno po oczach. Jak dodajesz gazu to powinno nieco się rozjaśnić, w końcu większy prąd dostają a bynajmniej u mnie tak jest :ok:

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » śr mar 13, 2013

Witam Cię z rana Mayones,czekam na telefon zamówiłem w sklepie z częściami do motongów ,Wczoraj zjezdziłem cały Tarnów nigdzie nie ma ,ale cieszy mnie ze linghbary podłączone ,efekt super.
Jestem na różnych forach nie mam problemu z wstawianiem zdjęć a na tym forum nie mogę sobie poradzić ,nie wchodzą mi ,pozdrawiam życzę udanego dnia.



Lepiej mieć brzuch od piwa niż garba od roboty. :szlifierka:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr mar 13, 2013

Ale na innych forach też pewnie wrzucasz zdjęcie do internetu, a potem linka tego zdjęcia wklejasz przez "guzik" IMG ? powinno działać bez problemu :ok:

Tezis
Posty: 614
Rejestracja: śr lis 23, 2011
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 2000
VROC: 34451

Post autor: Tezis » czw mar 14, 2013

Fajans
według mojej wiedzy w VN900 jest bardzo mały zapas mocy w alternatorze. nigdzie tego oficjalnie w polsce nie znalazłem ale na amerykańskich forach podają że max 70W. potem awaria bardzo droga :mad: !!
ja po zamontowaniu ligthbaryów i włożeniu bez trosko zarówek 2 x 55W (pieknie świeciły) przejechałem trase W-wa Płock W-wa. Następnie straciłem ładowanie, a powodem jego braku okazało się przeciążenie uzwojeń statora (poprostu się spaliły) i jego wymiana.
W Monster bike stator 2800Pln + robocizna
Weź to pod uwagę

pozdrawiam :yeee:

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » czw mar 14, 2013

Tezis pisze:Fajans
według mojej wiedzy w VN900 jest bardzo mały zapas mocy w alternatorze. nigdzie tego oficjalnie w polsce nie znalazłem ale na amerykańskich forach podają że max 70W. potem awaria bardzo droga :mad: !!
ja po zamontowaniu ligthbaryów i włożeniu bez trosko zarówek 2 x 55W (pieknie świeciły) przejechałem trase W-wa Płock W-wa. Następnie straciłem ładowanie, a powodem jego braku okazało się przeciążenie uzwojeń statora (poprostu się spaliły) i jego wymiana.
W Monster bike stator 2800Pln + robocizna
Weź to pod uwagę

pozdrawiam :yeee:
Czy przypadkiem w Bieszczadach nie przedyskutowaliśmy kilku chwil o tym? :)

takijedenkuba

Post autor: takijedenkuba » czw mar 14, 2013

W Monster bike stator 2800Pln + robocizna
Ja pi...le..! Ale cię k...wa wydoili... Nie wierzę...

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » czw mar 14, 2013

takijedenkuba pisze:
W Monster bike stator 2800Pln + robocizna
Ja pi...le..! Ale cię k...wa wydoili... Nie wierzę...
Tym bardziej że to samo uzwojenie można kupić już za 300zł, a z marszu i bez wysiłku za max 500 zł..... zdzierstwo w biały dzień :(
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » czw mar 14, 2013

Z tego co pamiętam to Tezis ogarnął wszystkie możliwość i jest biegły w temacie :antlers:

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » czw mar 14, 2013

W sumie sama wymiana to pikuś i każdy sobie dałby z tym radę, tyle że trzeba mieć jeszcze nową uszczelkę pod pokrywę i odrobinę oleju na dolewkę jeżeli coś by się nam ulało z silnika :p ale cóż, serwisy muszą z czegoś żyć, a i oryginalna nowa część kosztuje majątek :(
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

takijedenkuba

Post autor: takijedenkuba » czw mar 14, 2013

bez komentarza....

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » czw mar 14, 2013

Jak znam życie, w grę wchodziła gwarancja lub jej utrata. Tezis, tak było?
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » czw mar 14, 2013

Tokar

Bardzo dobrze ze piszesz o tym ,będzie to przestroga dla reszty kolegów.
Szukam właśnie żarówek 12V35W.jest problem z ich zakupem mam zamówione jak sklep dostanie będą u mnie .Ciekawy jestem obecnie na jakich żarówkach jezdzisz ,daj znać . :motonita:

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » pt mar 15, 2013

Kurde u mnie w mieście te żarówki są w 3 sklepach z moto :-) i bez problemu, od ręki można ja kupić :-)....jak coś to mogę Ci wysłać.
Co do mojego oświetlenia:
1. Światła mijania: H7 zmienione ze standardowych 55W na xenon 35W
2. Dolny lightbar na gmolu: zmiana z H3 2x55W na H3 led 2x5W (chyba, albo 3,5W już nie pamiętam)
3. Górny lightbar: amerykański wynalazek- pierwszy lighbar LED z soczewką- 2x7,5 W - brak żarówki, dioda led osadzona na płytce
4. oświetlenie tył: lampa tylna led z kierunkowskazami,
5. dodatkowe światła pozycyjne i stop osadzone w kierunkowskazach tylnych - również led
Tradycyjne żarówki tylko w kierunkowskazach z przodu i z tyłu i w świetle drogowych-tzw długim, ale mam nadzieję że już niedługo, bo tą resztę też zamienię na LEDy :-)

Obrazek

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » pt mar 15, 2013

Wygląda rewelacyjnie,nie chcę Ci zawracać głowy pierdołami. Czekam na telefon,mają dać znać ze sklepu,jak będą ,kolega mi pisał ze 12V 55W mają inne wejście od 12V 35W te ostatnie nie będą pasować do obudowy moich lighdbarów,oj oj był by problem :soczek:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt mar 15, 2013

Żarówki H3 niezależnie czy 55 czy 35 są takie same :ok:

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » pt mar 15, 2013

Mayones pisze:Żarówki H3 niezależnie czy 55 czy 35 są takie same :ok:
Dokładnie , H3 to H3 i w obu przypadkach są takie samy tylko moc inna :-)

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » sob mar 16, 2013

Tak żarówki takie same ,żarówka 12V 35W jest słabsza od 12V35W na pewno jest różnica ,inna moc.

Życzę słonecznego weekendu:))))))))) :picie:

Fajans
Posty: 120
Rejestracja: pt mar 08, 2013
Miejscowość: Skrzyszów-Tarnów
Motocykl: Kawasaki Vulkan 900 Custom 2010 Edition
VROC: 0

Post autor: Fajans » sob mar 16, 2013

POPRAWKA



12V 35W słabsza od 12V 55W :wnerw:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą