VN800 naprawa błotnika tylnego
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
VN800 naprawa błotnika tylnego
W wyniku pewnej sytuacji drogowej uszkodzeniu uległ tylny błotnik w moim VN800.
Kolizja to temat do osobnej dyskusji (kierowca pokazał mi kto jest twardszy i popchnął mnie gdy czekaliśmy na zielone światło).
Wracając do tematu.
Motocykl ma zgięty błotnik, w miejscu "przełamania" odpadł lakier (mam nadzieję że uda mi się wkleić fotkę).
Naprawa będzie z OC kierowcy.
Czy takie uszkodzenie można "wyklepać", czy uda się dobrać lakier (bordo 98r)?
I ostatnie (proszę sie nie śmiać), gdzie szukać warsztatu do naprawy? może być samochodowy?
link do fotki
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/bc1 ... b8e8f.html
-
- Posty: 250
- Rejestracja: czw maja 17, 2012
- Miejscowość: Brodnica
- Motocykl: HD FLHTCUI
- VROC: 34836
Wyklepac sie da ale problem polega na tym ze nie kazdemu blacharzowi sie bedzie chcialo az tak z tym bawic, zwykle jest tak ze troche poklepia a reszta szpachlowka. lakier da sie dobrac jak do kazdego pojazdu, i tu kolejny problem czy bedzie sie chcialo magikom bawic w dobieranie koloru. Wiem z doswiadczenia ( mojej zony koleznka prowadzi mieszalnie lakirow samochodowych i naprawde jej sie chce czasami i 2 godziny sidzi zeby dobrac jakis lakir zwlaszcza do aut wynalazkow)
A szybko potrzbujesz to zrobic czy mozesz poczekac? bo mam akurat tylny blotnik w tym kolorze tylko tez przelamamny ale nizej-duzo nizej( nie dam ci fotek bo jestem poza granicami kraju do poczatku pazdziernika). jakby cos to mozna z dwoch jeden zrobic jak ci pasuje. kupilem kiedys blotnik bo chcialem taka mala zmote zrobic ale pomysl upadl.
A szybko potrzbujesz to zrobic czy mozesz poczekac? bo mam akurat tylny blotnik w tym kolorze tylko tez przelamamny ale nizej-duzo nizej( nie dam ci fotek bo jestem poza granicami kraju do poczatku pazdziernika). jakby cos to mozna z dwoch jeden zrobic jak ci pasuje. kupilem kiedys blotnik bo chcialem taka mala zmote zrobic ale pomysl upadl.
Rolling, rolling, rolling.........
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....
Komar 3, WSK 175, VN800Classic, VN1600Classic, VN900Classic, HD FLHTCUI.....
- adamli
- Posty: 1562
- Rejestracja: pn sie 08, 2011
- Miejscowość: zielonka k/w-wy
- Motocykl: VN 1600 Nomad
- VROC: 34189
Ja wymieniłe pogięty błotnik a lakier dorałem --gość dorabia farbki do motocykli,posiada próbki kolorów stosownych przez Kawasaki.
Mnie to kosztowało 89.-+65.-błotnik z przesyłką
Lakier metaliczny w areozolu
Lakier bezbarwny w areozolu
Papier ścierny o granulacji 2000 do szlifowania bezbarwnego
Naprawa zajęła mi z 8 godzin rozłożone na 3 dni(przygotowanie najdłużej,podkład antykorozyjny szlifowanie podkładu ,lakier bazowy kilka warstw potem bezbarwny również kilka warstw .Po wyschnięciu lakieru woda i papier 2000 żeby zeszlifować na gładko bezbarny i na koniec pasta polerska .
Mnie to kosztowało 89.-+65.-błotnik z przesyłką
Lakier metaliczny w areozolu
Lakier bezbarwny w areozolu
Papier ścierny o granulacji 2000 do szlifowania bezbarwnego
Naprawa zajęła mi z 8 godzin rozłożone na 3 dni(przygotowanie najdłużej,podkład antykorozyjny szlifowanie podkładu ,lakier bazowy kilka warstw potem bezbarwny również kilka warstw .Po wyschnięciu lakieru woda i papier 2000 żeby zeszlifować na gładko bezbarny i na koniec pasta polerska .
Kiedy humor ci się zjebie, wsiądź na motor będziesz w niebie ~~~~
VROC: 34189 tel. 511616633
VROC: 34189 tel. 511616633
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
- Lacik
- Posty: 2139
- Rejestracja: wt sie 10, 2010
- Miejscowość: Sosnowiec
- Motocykl: VN2000 Limited, FJR1300
- VROC: 33363
kierowca nic nie placi, to bedzie szlo z jego OC. Pozatym firmy ubezpieczeniowe maja takie przeliczniki ze jak by zechcial robic na oryginalnych czesciach to bedzie musial dolozyc ze swojej kieszeni. Pozostaje :bodzio61 pisze:jest żelazna zasada ;;;kiedy wina jest nie z naszej przyczyny,,to zawsze montujemy nowe oryginalne części to nie samochód że to i tamto podpicujemy i git,,niech łajzy z puszek wiedzą jak się płaci za dotykanie motocykli.pozdrawiam b61.
-kupic uzywke i malować,
-kupic uzywke w takim samym kolorze,
- wyklepac i pomalowac stary blotnik
Mowie na przykladzie samochodu, ale mysle ze w motocyklach jest tak samo.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
z oc sprawcy zawsze robi się na oryginalnych częściach, najlepiej bezgotówkowo i zaznaczeniem! że przed naprawą otrzymasz wycenę i tę samą wycenę serwis przekaże do ubezpieczyciela, muszą zapłacić, jeżeli zgłosicie to w TU i oni zapłacą "jałmużnę" to wtedy jedynie zrobić na swój koszt i z rachunkami za naprawę do TU jak się miga to do firmy która wydoi należne nam pieniądze z TU, i serwisy i TU wyliczają koszty wg tego samego źródła, tylko TU ma jeszcze amortyzację części, więc skoro masz 5 letnie moto to 5 letni błotnik, paranoja.
zadaniem TU jest wydojenie klienta.
zadaniem TU jest wydojenie klienta.
- studioaerografu
- Posty: 121
- Rejestracja: pn sie 02, 2010
- Miejscowość: Ostrzeszów
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 800 Bobber
- VROC: 34339
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
super, dzięki za infostudioaerografu pisze: Twój błotnik to drobnostka, a już kilka forumowych "wgniotek" naprawialiśmy
Na razie mam decyzję z PZU, błotnik do wymiany. Trwa procedura wyceniania.
Wiem już że oryginalna część zamienna jest fabrycznie polakierowana.
Mam nadzieję że ubezpieczenie pokryje wymianę w autoryzowanym serwisie kawaski.
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Jest okazja, wiec napiszę jak zakończyła się naprawa mojego moto.
Pzu zakwalifikowało błotnik do naprawy ale przy wypłacie gotówki zaproponowali mi tylko 40% wartości (ok700zl). Trochę mało, postanowiłem wstawić moto do autoryzowanego serwisu i podpisałem umowę na rozliczenie bezgotówkowe.
W czasie zimowej przerwy motocykl udało się naprawić, podziękowania dla serwisu Monsterbike
Vulcan wrócił do dawnej formy.
Dziś pierwsza jazda, czekając na badanie techniczne zrobiłem kilka fotek telefonem (niestety marnej jakości).
Pzu zakwalifikowało błotnik do naprawy ale przy wypłacie gotówki zaproponowali mi tylko 40% wartości (ok700zl). Trochę mało, postanowiłem wstawić moto do autoryzowanego serwisu i podpisałem umowę na rozliczenie bezgotówkowe.
W czasie zimowej przerwy motocykl udało się naprawić, podziękowania dla serwisu Monsterbike
Vulcan wrócił do dawnej formy.
Dziś pierwsza jazda, czekając na badanie techniczne zrobiłem kilka fotek telefonem (niestety marnej jakości).
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Podobno wszystko dobre, co się dobrze kończy
Najważniejsze, że odzyskał blask i jesteś zadowolony.
To jak już "rozbrajamy " Twojego Vulcana to ja mam pytanie, co to za wydechy?
Najważniejsze, że odzyskał blask i jesteś zadowolony.
To jak już "rozbrajamy " Twojego Vulcana to ja mam pytanie, co to za wydechy?
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
Na 99 % pasuje, (nie robiłem takiej operacji) ale rama jest taka sama mocowanie błotnika też, jedyna różnica to profil błotnika, wiec jeśli chodzi o zamiane błotnika to nie powinno być żadnego problemu z zamocowaniem go.Seren pisze:tak będąc przy temacie błotników, może się ktoś orientuje
czy błotnik od classika pasuje do wersji 800A ? czy przy podmiance będzie pasowało siodło?
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
Kto jest online
Jest 34 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 34 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 34 gości