Kierownica VN800 - pomoc w wyborze

Awatar użytkownika
drt
Posty: 15
Rejestracja: czw lip 08, 2010
Miejscowość: Wadowice
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 34494

Kierownica VN800 - pomoc w wyborze

Post autor: drt » śr gru 14, 2011

Witam kolegów :)

Stanąłem przed wyborem nowej kiery do mojego VN-a. Rozpatruje dwie opcje:
Apehanger lub Mystic High Po pomiarze mojej kierownicy okazuje się, że jej wymiar jest gdzieś po środku pomiędzy nimi. I tutaj moja prośba. Czy któryś z Was nie ma kierownicy z linków powyżej i foty motoru? Gdybym zobaczył wizualnie jak wyglądają na żywo prościej byłoby mi się zdecydować :) Wielkie dzięki za pomoc!
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez drt, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
drt
VROC: 34494

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » śr gru 14, 2011

Ja dzisiaj zamowiłem mystic high. Z wymiarów oryginalnej różni się szerokością:) Oryginalna jest 4cm węższa. Apehanger z tego co widzialem to rece do góry masz mocno jak w booberze

Awatar użytkownika
Orzech_
Posty: 251
Rejestracja: pt maja 27, 2011
Miejscowość: Twardogóra k/wro
Motocykl: VL 800
VROC: 34013

Post autor: Orzech_ » śr gru 14, 2011

To są dwie zupełnie różne kierownice, wąską i wysoka bardziej chopperowa i niższa szeroka bardziej dragowa, wiąże się to na pewno z innym stylem i odczuciami z jazdy, dziwi mnie że zmieniasz kierownice nie mając jeszcze określonych preferencji. Więc po co, tylko po to żeby zmienić?

Jutro sprawdzę czy nie jestem w stanie zdobyć trochę taniej tych modeli bo mam dostęp do hurtowni która ma akcesoria TRW :)
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800

Awatar użytkownika
drt
Posty: 15
Rejestracja: czw lip 08, 2010
Miejscowość: Wadowice
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 34494

Post autor: drt » śr gru 14, 2011

Pytam, ponieważ coś mi się nie zgadzało z wymiarach tych kierownic... Ja mam sprecyzowane wymagania i na pewno nie chcę kierownicy chopperowej (wysokiej). Raczej skłaniam się ku Mystic High, a chciałem je zobaczyć na zdjęciach żeby porównać wygląd... Nie zmieniam kierownicy z kaprysu tylko dlatego, że dotychczasowa jest krzywa co ostatnio zauważyłem.

Czy ewentualnie możecie polecić jakieś inne firmy produkujące kierownice do Vn-ów?
Pozdrawiam
drt
VROC: 34494

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » śr gru 14, 2011

W tym linku do apehangera ktory wkleiłeś są prawdopodobnie żle podane wymiary!!!!!
Poszukaj danych na innej stronie bo inaczej sie zdziwisz :D
Ja mam apehengera jest wyższy od oryginału (vn800classic) i ma zupełnie inny kształt!

Awatar użytkownika
drt
Posty: 15
Rejestracja: czw lip 08, 2010
Miejscowość: Wadowice
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 34494

Post autor: drt » czw gru 15, 2011

No właśnie... tak przypuszczałem, że coś tam jest nie tak.
Pozdrawiam
drt
VROC: 34494

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » śr gru 28, 2011

Witam, ja pod koniec sezonu zmieniłem na mistic high i powiem, że troszkę mnie zaskoczyła jej szerokość oraz to ze jest tyle niższa niż oryginał. Zupełnie inny motor powstał przy zmianie tylko kierownicy. Dla mnie teraz lepiej moto się prowadzi, jest większe, fajna pozycja, a czy wygodniej to już kwestia przyzwyczajenia. Do tej którą teraz mam trzeba mieć długie łapy żeby nie zabrakło zasięgu przy manewrach na parkingu. Ogólnie jestem zadowolony jak to się mówi +10 do respektu :)
Motorek jaki mam VN-15SE

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4165
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » śr gru 28, 2011

Zerknij na moje foty, jest jeszcze inna i dość ciekawa...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Wróbelek
Posty: 401
Rejestracja: ndz lip 25, 2010
Miejscowość: Słupca
Motocykl: Kawasaki VN800 Classic 97r
VROC: 0

Post autor: Wróbelek » czw sty 05, 2012

Gabriel twoja kierownica ma takie nacięcia czy tam rowki w miejscach mocowania?? Tak jak oryginalna?? BO moja jest gładka i obawiam się żeby się nie luzowała.

Awatar użytkownika
jano
Posty: 127
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Krakow - Wieliczka
Motocykl: VN 800 classic
VROC: 0

Post autor: jano » wt kwie 09, 2013

Podpinam sie pod temat.
Zastanawiam sie nad wyzsza kierownica do mojego VN 800 classic. Nie chodzi mi o bardzo wysoka kierownice. Tylko o jakies 10 - 15 cm wyzsza niz oryginalna. Chcialbym troche podniesc rece do gory, dla tego ze jestem wyzszego wzrostu ( z tym ze szerokosc chcialbym zeby pozostala taka jaka jest). Natomiast, zastanawiam sie jak to bedzie wygladac. Oryginalna kierownica w VN 800 classic mi sie bardzo podoba, tylkoze jest dla mnie chyba troche zanizka :) . Ciekawy jestem czy z wyzsza kierownica pozostanie moj vulcan tak samo ladny jak jest teraz ;)
Jezeli ma ktos z Was wyzsza kierowwnice na swojim vn 800 classic, to bardzo Was prosze, wyslijcie mi zdiecia (albo umiescicie tutaj w watku).
Bardzo dziekuje.

PS: czy musialbym zmieniac linki i przewody na dluzsze przy podniesieniu kierownicy o 10-15cm?

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » wt kwie 09, 2013

Zobacz kierownicę lucas apehanger. Założyłem i jestem zadowolony a fotki znajdziesz w sąsiednim wątku o naprawie błotnika w moim VN800 (kiera jest przycięta z obu stron 5cm, oryginalnie bedzie szersza). Linek wystarczyło "na styk".

Awatar użytkownika
jano
Posty: 127
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Krakow - Wieliczka
Motocykl: VN 800 classic
VROC: 0

Post autor: jano » wt kwie 09, 2013

Wyglada to spoko. Nie wiesz o ile jest wyzsza od oryginalu?
Mowisz ze linki sa na styk nawet jak obcioles kiere 5cm z kazdej strony....Ciekawe czy likni by dosiegli kdybym zostawil szerokosc taka jaka jest.
Zmieniales tez ze wzgledu na wzrost, albo poprostu taka kiere chcieles?

Awatar użytkownika
Mastif
Posty: 206
Rejestracja: ndz lip 03, 2011
Miejscowość: Świętochłowice
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: Mastif » wt kwie 09, 2013

jano pisze:Podpinam sie pod temat.
Zastanawiam sie nad wyzsza kierownica do mojego VN 800 classic. Nie chodzi mi o bardzo wysoka kierownice. Tylko o jakies 10 - 15 cm wyzsza niz oryginalna. Chcialbym troche podniesc rece do gory, dla tego ze jestem wyzszego wzrostu ( z tym ze szerokosc chcialbym zeby pozostala taka jaka jest). Natomiast, zastanawiam sie jak to bedzie wygladac. Oryginalna kierownica w VN 800 classic mi sie bardzo podoba, tylkoze jest dla mnie chyba troche zanizka :) . Ciekawy jestem czy z wyzsza kierownica pozostanie moj vulcan tak samo ladny jak jest teraz ;)
Jezeli ma ktos z Was wyzsza kierowwnice na swojim vn 800 classic, to bardzo Was prosze, wyslijcie mi zdiecia (albo umiescicie tutaj w watku).
Bardzo dziekuje.

PS: czy musialbym zmieniac linki i przewody na dluzsze przy podniesieniu kierownicy o 10-15cm?


A może wystarczyłby tylko dystanse do podniesienia kierownicy?
Poszukaj pod nazwą risery.

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » wt kwie 09, 2013

jano, Zwróć szczególną uwagę na linki, żebyś nie zrobił tak że zabraknie ci 2 cm do wpięcia linki, jak mam kierownicę 20' wysoką tj. ok 50 cm linki oczywiście do przedłużenia koszt linek i przewodu hamulcowego to ok 250 zł. Jeśli nie zależy ci na ogromnym podniesieniu rąk, to moja rad wymierz wszystko pod kontem linek,
Pozd.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
jano
Posty: 127
Rejestracja: pt cze 22, 2012
Miejscowość: Krakow - Wieliczka
Motocykl: VN 800 classic
VROC: 0

Post autor: jano » wt kwie 09, 2013

Te risery to fajny pomysl...ale ciekawe jakby to wygladalo. Z tego co kojarze to pasuja one do prostych kierownic. Poszukam jeszcze na google czy nie znajde jakies zdiecia.
Napewno tez bede uwazac na dlugosc przewodow - wolalbym zostac przy starych przewodach. Dzieki chlopaki za rady. Oczywiscie prosba o zdiecia swojich 800tek z wyzsza kierownica jest ciagle aktualna :)
dzieki

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » wt kwie 09, 2013

jano pisze:Wyglada to spoko. Nie wiesz o ile jest wyzsza od oryginalu?
Mowisz ze linki sa na styk nawet jak obcioles kiere 5cm z kazdej strony....Ciekawe czy likni by dosiegli kdybym zostawil szerokosc taka jaka jest.
Zmieniales tez ze wzgledu na wzrost, albo poprostu taka kiere chcieles?
Nie pamiętam, dokładne wymiary podaje producent i musisz porównać (myślę ze maks 10cm wyżej). Chciałem węższą i wyższą ze względu na jazdę w warszawskich korkach. Przy moim wzroście (183cm) i długich rękach jest wygodnie :)

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pt paź 25, 2013

Szukam szerokiej kierownicy drag`owej tj. ok 110 cm szerokości, średnica 25,4.
Ma ktoś jakieś namiary, i oczywiście w rozsądnej cenie. :)
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » pt paź 25, 2013

Shepherd pisze:Szukam szerokiej kierownicy drag`owej tj. ok 110 cm szerokości, średnica 25,4.
Ma ktoś jakieś namiary, i oczywiście w rozsądnej cenie. :)
No w końcu jakaś normalna kiera będzie :-)

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pt paź 25, 2013

Tokar pisze:No w końcu jakaś normalna kiera będzie :-)
Nie martw się obecna będzie na honorowym miejscu czekała na lepsze czasy.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » pt paź 25, 2013

Shepherd pisze:
Tokar pisze:No w końcu jakaś normalna kiera będzie :-)
Nie martw się obecna będzie na honorowym miejscu czekała na lepsze czasy.
... i na dwójkę :-)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą