Kierownica VN800 - pomoc w wyborze
- drt
- Posty: 15
- Rejestracja: czw lip 08, 2010
- Miejscowość: Wadowice
- Motocykl: VN800 Classic
- VROC: 34494
Kierownica VN800 - pomoc w wyborze
Witam kolegów
Stanąłem przed wyborem nowej kiery do mojego VN-a. Rozpatruje dwie opcje:
Apehanger lub Mystic High Po pomiarze mojej kierownicy okazuje się, że jej wymiar jest gdzieś po środku pomiędzy nimi. I tutaj moja prośba. Czy któryś z Was nie ma kierownicy z linków powyżej i foty motoru? Gdybym zobaczył wizualnie jak wyglądają na żywo prościej byłoby mi się zdecydować Wielkie dzięki za pomoc!
Stanąłem przed wyborem nowej kiery do mojego VN-a. Rozpatruje dwie opcje:
Apehanger lub Mystic High Po pomiarze mojej kierownicy okazuje się, że jej wymiar jest gdzieś po środku pomiędzy nimi. I tutaj moja prośba. Czy któryś z Was nie ma kierownicy z linków powyżej i foty motoru? Gdybym zobaczył wizualnie jak wyglądają na żywo prościej byłoby mi się zdecydować Wielkie dzięki za pomoc!
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez drt, łącznie zmieniany 1 raz.
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
To są dwie zupełnie różne kierownice, wąską i wysoka bardziej chopperowa i niższa szeroka bardziej dragowa, wiąże się to na pewno z innym stylem i odczuciami z jazdy, dziwi mnie że zmieniasz kierownice nie mając jeszcze określonych preferencji. Więc po co, tylko po to żeby zmienić?
Jutro sprawdzę czy nie jestem w stanie zdobyć trochę taniej tych modeli bo mam dostęp do hurtowni która ma akcesoria TRW
Jutro sprawdzę czy nie jestem w stanie zdobyć trochę taniej tych modeli bo mam dostęp do hurtowni która ma akcesoria TRW
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
- drt
- Posty: 15
- Rejestracja: czw lip 08, 2010
- Miejscowość: Wadowice
- Motocykl: VN800 Classic
- VROC: 34494
Pytam, ponieważ coś mi się nie zgadzało z wymiarach tych kierownic... Ja mam sprecyzowane wymagania i na pewno nie chcę kierownicy chopperowej (wysokiej). Raczej skłaniam się ku Mystic High, a chciałem je zobaczyć na zdjęciach żeby porównać wygląd... Nie zmieniam kierownicy z kaprysu tylko dlatego, że dotychczasowa jest krzywa co ostatnio zauważyłem.
Czy ewentualnie możecie polecić jakieś inne firmy produkujące kierownice do Vn-ów?
Czy ewentualnie możecie polecić jakieś inne firmy produkujące kierownice do Vn-ów?
Witam, ja pod koniec sezonu zmieniłem na mistic high i powiem, że troszkę mnie zaskoczyła jej szerokość oraz to ze jest tyle niższa niż oryginał. Zupełnie inny motor powstał przy zmianie tylko kierownicy. Dla mnie teraz lepiej moto się prowadzi, jest większe, fajna pozycja, a czy wygodniej to już kwestia przyzwyczajenia. Do tej którą teraz mam trzeba mieć długie łapy żeby nie zabrakło zasięgu przy manewrach na parkingu. Ogólnie jestem zadowolony jak to się mówi +10 do respektu
Motorek jaki mam VN-15SE
- jano
- Posty: 127
- Rejestracja: pt cze 22, 2012
- Miejscowość: Krakow - Wieliczka
- Motocykl: VN 800 classic
- VROC: 0
Podpinam sie pod temat.
Zastanawiam sie nad wyzsza kierownica do mojego VN 800 classic. Nie chodzi mi o bardzo wysoka kierownice. Tylko o jakies 10 - 15 cm wyzsza niz oryginalna. Chcialbym troche podniesc rece do gory, dla tego ze jestem wyzszego wzrostu ( z tym ze szerokosc chcialbym zeby pozostala taka jaka jest). Natomiast, zastanawiam sie jak to bedzie wygladac. Oryginalna kierownica w VN 800 classic mi sie bardzo podoba, tylkoze jest dla mnie chyba troche zanizka . Ciekawy jestem czy z wyzsza kierownica pozostanie moj vulcan tak samo ladny jak jest teraz
Jezeli ma ktos z Was wyzsza kierowwnice na swojim vn 800 classic, to bardzo Was prosze, wyslijcie mi zdiecia (albo umiescicie tutaj w watku).
Bardzo dziekuje.
PS: czy musialbym zmieniac linki i przewody na dluzsze przy podniesieniu kierownicy o 10-15cm?
Zastanawiam sie nad wyzsza kierownica do mojego VN 800 classic. Nie chodzi mi o bardzo wysoka kierownice. Tylko o jakies 10 - 15 cm wyzsza niz oryginalna. Chcialbym troche podniesc rece do gory, dla tego ze jestem wyzszego wzrostu ( z tym ze szerokosc chcialbym zeby pozostala taka jaka jest). Natomiast, zastanawiam sie jak to bedzie wygladac. Oryginalna kierownica w VN 800 classic mi sie bardzo podoba, tylkoze jest dla mnie chyba troche zanizka . Ciekawy jestem czy z wyzsza kierownica pozostanie moj vulcan tak samo ladny jak jest teraz
Jezeli ma ktos z Was wyzsza kierowwnice na swojim vn 800 classic, to bardzo Was prosze, wyslijcie mi zdiecia (albo umiescicie tutaj w watku).
Bardzo dziekuje.
PS: czy musialbym zmieniac linki i przewody na dluzsze przy podniesieniu kierownicy o 10-15cm?
- Mastif
- Posty: 206
- Rejestracja: ndz lip 03, 2011
- Miejscowość: Świętochłowice
- Motocykl: VN 1500 Nomad
- VROC: 0
jano pisze:Podpinam sie pod temat.
Zastanawiam sie nad wyzsza kierownica do mojego VN 800 classic. Nie chodzi mi o bardzo wysoka kierownice. Tylko o jakies 10 - 15 cm wyzsza niz oryginalna. Chcialbym troche podniesc rece do gory, dla tego ze jestem wyzszego wzrostu ( z tym ze szerokosc chcialbym zeby pozostala taka jaka jest). Natomiast, zastanawiam sie jak to bedzie wygladac. Oryginalna kierownica w VN 800 classic mi sie bardzo podoba, tylkoze jest dla mnie chyba troche zanizka . Ciekawy jestem czy z wyzsza kierownica pozostanie moj vulcan tak samo ladny jak jest teraz
Jezeli ma ktos z Was wyzsza kierowwnice na swojim vn 800 classic, to bardzo Was prosze, wyslijcie mi zdiecia (albo umiescicie tutaj w watku).
Bardzo dziekuje.
PS: czy musialbym zmieniac linki i przewody na dluzsze przy podniesieniu kierownicy o 10-15cm?
A może wystarczyłby tylko dystanse do podniesienia kierownicy?
Poszukaj pod nazwą risery.
jano, Zwróć szczególną uwagę na linki, żebyś nie zrobił tak że zabraknie ci 2 cm do wpięcia linki, jak mam kierownicę 20' wysoką tj. ok 50 cm linki oczywiście do przedłużenia koszt linek i przewodu hamulcowego to ok 250 zł. Jeśli nie zależy ci na ogromnym podniesieniu rąk, to moja rad wymierz wszystko pod kontem linek,
Pozd.
Pozd.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
- jano
- Posty: 127
- Rejestracja: pt cze 22, 2012
- Miejscowość: Krakow - Wieliczka
- Motocykl: VN 800 classic
- VROC: 0
Te risery to fajny pomysl...ale ciekawe jakby to wygladalo. Z tego co kojarze to pasuja one do prostych kierownic. Poszukam jeszcze na google czy nie znajde jakies zdiecia.
Napewno tez bede uwazac na dlugosc przewodow - wolalbym zostac przy starych przewodach. Dzieki chlopaki za rady. Oczywiscie prosba o zdiecia swojich 800tek z wyzsza kierownica jest ciagle aktualna
dzieki
Napewno tez bede uwazac na dlugosc przewodow - wolalbym zostac przy starych przewodach. Dzieki chlopaki za rady. Oczywiscie prosba o zdiecia swojich 800tek z wyzsza kierownica jest ciagle aktualna
dzieki
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Nie pamiętam, dokładne wymiary podaje producent i musisz porównać (myślę ze maks 10cm wyżej). Chciałem węższą i wyższą ze względu na jazdę w warszawskich korkach. Przy moim wzroście (183cm) i długich rękach jest wygodniejano pisze:Wyglada to spoko. Nie wiesz o ile jest wyzsza od oryginalu?
Mowisz ze linki sa na styk nawet jak obcioles kiere 5cm z kazdej strony....Ciekawe czy likni by dosiegli kdybym zostawil szerokosc taka jaka jest.
Zmieniales tez ze wzgledu na wzrost, albo poprostu taka kiere chcieles?
Kto jest online
Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości