Nie trzeba się tu doszukiwać żadnej głębi lub tłumaczyć z Rosyjskiego na nasze. Wystarczy zwykłe niewysublimowane poczucie humoruAle ci nawaleni goście nic o żadnej wymianie z Francuzami nie mówili.
Mało ludzi i muzyka słaba ot cały ich problem, a tekst na poziomie, hmm moja Klaudia (szósta klasa podstawówki) ma dużo lepsze - ten myślę że 3-4 klasa szkoły podstawowej, ale że trafił na nasze forum to doszukuję się w całości jakiejś ukrytej głębi której nie załapałem.
Filmiki
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- WiecznieŻywy
- Posty: 307
- Rejestracja: wt paź 02, 2012
- Miejscowość: Elbląg
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 2000
- VROC: 35625
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
To jest dobry przykład obrazujący nawyk NIE zatrzymywania motocykla na środku pasa przy zatrzymaniu ruchu.
Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie. Ja stanąłem na prawym skraju lewego pasa (lub skraju lewym prawego, zależy na które lusterko patrzeć ), gość na BMW stanął dobre półtora metra przede mną, centralnie za samochodem poprzedzającym. I się dostawczak nie wyrobił z hamowaniem. Mnie ominął, beemkę na szczęście tylko lekko puknął.
Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie. Ja stanąłem na prawym skraju lewego pasa (lub skraju lewym prawego, zależy na które lusterko patrzeć ), gość na BMW stanął dobre półtora metra przede mną, centralnie za samochodem poprzedzającym. I się dostawczak nie wyrobił z hamowaniem. Mnie ominął, beemkę na szczęście tylko lekko puknął.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Obowiązek jazdy przy prawej krawędzi pasa, regulują to przepisy.Andy pisze:Jakby nie patrząc, farta mieli.. Ciekawe dlaczego moto zatrzymują po prawej stronie ciągłej. Taki zwyczaj, przepis, przypadek ?
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Ja jeszcze staram się zatrzymywać w "dziwnych" sytuacjach jakieś 10 metrów przed poprzedzającym mnie pojazdem, w sumie nawet pod światłami jak stoję to też ładnych parę metrów za w/w. Lepiej mieć tę świadomość że ma się gdzie spie....MaciekSz pisze:To jest dobry przykład obrazujący nawyk NIE zatrzymywania motocykla na środku pasa przy zatrzymaniu ruchu.
Byłem świadkiem podobnej sytuacji w Warszawie. Ja stanąłem na prawym skraju lewego pasa (lub skraju lewym prawego, zależy na które lusterko patrzeć ), gość na BMW stanął dobre półtora metra przede mną, centralnie za samochodem poprzedzającym. I się dostawczak nie wyrobił z hamowaniem. Mnie ominął, beemkę na szczęście tylko lekko puknął.
- Orzech_
- Posty: 251
- Rejestracja: pt maja 27, 2011
- Miejscowość: Twardogóra k/wro
- Motocykl: VL 800
- VROC: 34013
Wykształcona polska młodzież...
http://kwejk.pl/obrazek/1763062
ręce opadają. Końcówka daje do myślenia.
http://kwejk.pl/obrazek/1763062
ręce opadają. Końcówka daje do myślenia.
Kilka motorowerów, WSK 175, MZ ETZ...długo nic i
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
Yamaha RD 250 LC '82 - była
Pannonia T1 '64- jest, w remoncie
Kawasaki LTD 450 '85 - była
Suzuki VL800
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
To chyba jakieś jaja są albo absolwenci szkoły specjalnej . Jeśli jednak to prawda to świat zmierza ku zagładzie "Boże miej nas w swojej opiece..."
Ostatnio zmieniony czw kwie 25, 2013 przez Pustelnik, łącznie zmieniany 1 raz.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
Kto jest online
Jest 41 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 41 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości