LTD amortyzator tył

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

LTD amortyzator tył

Post autor: Groncześ » wt kwie 09, 2013

Witam, Czy któryś z kolegów próbował rozkręcić tylny amortyzator? Chętnie się dowiem jak to zrobić zanim coś popsuję. Moje amortyzatory trzymają,ale korozja je dopadła. żeby jakoś to ogarnąć trzeba amorki rozkręcić. Proszę o poradę :pada:
Wolność ma zapach beznzyny

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » śr kwie 10, 2013

Kolego też przymierzałem się do tej operacji ale wygląda na to, że nasze amortyzatory nie są rozbieralne :( :( :(
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: Groncześ » śr kwie 10, 2013

Musi być jakiś sposób. Przecież jakoś je złożyli. Rozbierałem kiedyś amory od różnych dwusuwów, a do tych się jeszcze nie przymierzałem. Rdzeń pewnie jest wkręcony w jarzmo sprężyny będące jednocześnie górnym mocowaniem amortyzatora. Nie ma tylko jak tego rdzenia przytrzymać żeby go wykręcić :wall: . Tak podejrzewam.
Wolność ma zapach beznzyny

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr kwie 10, 2013

Groncześ pisze:Nie ma tylko jak tego rdzenia przytrzymać żeby go wykręcić . Tak podejrzewam.
Ja kiedyś rozbierałem w Suzuki DR 650 R, za pomocą imadła i podnośnika samochodowego, nie wiem jak wygląda amor w LTD 450 ale chyba nie odstaje od normy.

P.S Uważaj żeby nie uszkodzić uszczelniacza, bo później żadna regeneracja nie będzie aż tak wytrzymała jak oryginał. A amory to raczej drogi interes jak szukałem do DR'ki to za nowy gazowy 2200 zł a za używkę dałem 250 zł (i chodził jak talala)
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: Groncześ » śr kwie 17, 2013

Można rozebrać i nie jest to wcale trudne. W tym celu zbudowałem przyrząd :clap: Rdzeń amora jest wkręcony w jarzmo. Wszystko jest na tym zdjęciu...Na tym zdjęciu, którego nie potrafię wkleić.
Krótko:
Przyrządem zrobionym z kołnierza rury wydechowej, dwóch śrub 10 i przyspawanych do niej zagiętych w kształcie litery U skręciłem sprężynę. Rdzeń tłoka jest wkręcony w górny uchwyt amora, a do pomocy w wykręcaniu na rdzeniu tłoka pod odbojem jest nakrętka. Wystarczy przytrzymać mocowanie i wykręcić rdzeń.
P.S.
Jak zamieścić tutaj zdjęcie?
Wolność ma zapach beznzyny

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » śr kwie 17, 2013

Jak zamieścić tutaj zdjęcie?

Zobacz tutaj:http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php?t=178
VN 900 Custom Black Mat - był

Groncześ
Posty: 28
Rejestracja: ndz mar 31, 2013
Miejscowość: Płońsk
Motocykl: Kawasaki LTD 454
VROC: 0

Post autor: Groncześ » pn kwie 29, 2013

Może się uda. Zdjęcie rozmontowanego amora:
Obrazek
Wolność ma zapach beznzyny

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » wt kwie 30, 2013

Groncześ :ok:
VN 900 Custom Black Mat - był

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 9 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 9 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą