Mogę ot tak po prostu podłączyc samochodowy bez uszczerbku dla sprzętu?Goblin pisze:Ale jeszcze sprawdź proszę czy z samochodowego ruszy. Może się okazać, że masz gdzieś zwarcie i bardzo duży pobór prądu. Zima to czas na ewentualne naprawy więc ...
Akumulator nie kręci a powinien
Pogromcy szos jakie posiadałem:
Motorynka, Kadet, Simson, ETZ MZ 150
Aktualnie : Kawasaki Vulcan vn 750 1994 r.
Motorynka, Kadet, Simson, ETZ MZ 150
Aktualnie : Kawasaki Vulcan vn 750 1994 r.
Kurcze panowie mam dupę z motocyklem, Odebrałem dzisiaj rozrusznik od mechaniora, wirnik trochę tarł i hamował, koleś zrobił. Poskładałem wszystko do kupy ale efektów brak, dalej przy rozruchu jest spadek napięcia, i nie ma siły kręcić, Akumulator w porządku rozrusznik też, i co dalej?
Na postoju ma 12,50 - 12,60 V a podczas rozruchu spada do 8.00 V (próby rozruchu)
Słychać tylko cykanie w momencie wciśnięcia starteru, tam gdzie jest główny bezpiecznik, nie wiem jak sie ten element nazywa
Chyba wszystko zaczęło się po tej mojej przeróbce, Tylko gdzie dalej szukać? Regulator napięcia?
Help my
Na postoju ma 12,50 - 12,60 V a podczas rozruchu spada do 8.00 V (próby rozruchu)
Słychać tylko cykanie w momencie wciśnięcia starteru, tam gdzie jest główny bezpiecznik, nie wiem jak sie ten element nazywa
Chyba wszystko zaczęło się po tej mojej przeróbce, Tylko gdzie dalej szukać? Regulator napięcia?
Help my
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
-
- Posty: 1908
- Rejestracja: pt cze 22, 2012
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: VN 800 Classic=> R1100RT
- VROC: 0
Shepherd, wydaje mi się, że to "cykanie" to przekaźnik rozrusznika, a tylko cyka, bo dochodzi zbyt małe napięcie, a raczej pobór prądu jest zbyt duży. Nie jestem znawcą, ale stawiał bym na rozrusznik, w "puszkach" gdy rozrusznik był remontowany, czasem ktoś zbyt mocno go skręcił i miał duży opór.
Można sprawdzić rozrusznik jeszcze tak, to trochę partyzantka, ale.....
Jeśli masz gruby i długi przewód, podłącz bezpośrednio z akumulatora, oczywiście odłączając najpierw oryginalne przewody od rozrusznika, albo wymontuj rozrusznik i na stole spróbuj na "krótko".
A masa ma dobry kontakt?
Można sprawdzić rozrusznik jeszcze tak, to trochę partyzantka, ale.....
Jeśli masz gruby i długi przewód, podłącz bezpośrednio z akumulatora, oczywiście odłączając najpierw oryginalne przewody od rozrusznika, albo wymontuj rozrusznik i na stole spróbuj na "krótko".
A masa ma dobry kontakt?
Ostatnio zmieniony pn maja 06, 2013 przez Rav, łącznie zmieniany 1 raz.
Oczywiście że była próba przed włożeniem rozrusznika, ale nie bezpośrednio do akumulatora tylko do właściwych przewodów, i takRav pisze:Jeśli masz gruby i długi przewód, podłącz bezpośrednio z akumulatora, oczywiście odłączając najpierw oryginalne przewody od rozrusznika, albo wymontuj rozrusznik i na stole spróbuj na "krótko".
A masa ma dobry kontakt?
Pierwsza próba ok 5-10 s kręci jak szalony
druga próba już przekaźnik się raz odezwał ale kręcił
trzecia próba przekaźnik cykał 2 s rozrusznik kręcił
czwarta próba przekaźnik przejął kontrole rozrusznik stoi,
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
Takie i ja mam ustalenia po dzisiejszym dłubaniu, przejrzałem wszystko przy czym dłubałem podczas przeróbki i miejsca które wydawały mi się podejrzane, ale nic, wszystko w porządku,Konrad pisze:Twój akumulator po prostu nie ma już "pary
Teraz po południu jak mój sąsiad (16 lat) wrócił ze szkoły myślę pożyczę od niego akumulator od (Honada NSR 125) przynosi mi malutki (12V 4Ah) myślę nie da rady, ale co mi szkodzi sprawdzić. Podłączyłem, trach, Moto gada jak ta lala pierwsze co mi przyszło do głowy to elektryk który sprawdzał mi akumulator i stwierdził że jest dobry (a nawet super), Kurcze facet z 20 letnim doświadczeniem nie ma pojęcia, czy po prostu się pomylił
P.S Nie będę się zarzekał ale obejrzałem mój akumulator dookoła i wydaje mi się że jest od nowości motocykla, takie dwie daty są na nim, (wydaje mi się nie możliwe ale liczby nie kłamią).
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
-
- Posty: 2540
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
- VROC: 34888
Znalazłem taki sklep i z symbolu Twojego aku wynika, że :
http://dobreakumulatory.pl/akumulatory- ... s-12v-12ah
Mogę się mylić, nie będąc drobiazgowym....
I powiem, że lekko jestem zadziwiony, albowiem : takie same symbole, pojemności, różne za to prądy rozruchu.
oraz :
http://www.conrad-motors.com/index.php/ ... uct_id=438
Co na to wszystko DTR Kawasaki ?
http://dobreakumulatory.pl/akumulatory- ... s-12v-12ah
Mogę się mylić, nie będąc drobiazgowym....
I powiem, że lekko jestem zadziwiony, albowiem : takie same symbole, pojemności, różne za to prądy rozruchu.
oraz :
http://www.conrad-motors.com/index.php/ ... uct_id=438
Co na to wszystko DTR Kawasaki ?
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
- Pantani
- Posty: 263
- Rejestracja: pt mar 25, 2011
- Miejscowość: Ożarów Maz
- Motocykl: f650gs twin
- VROC: 0
Kupiłem Unibat ytx14, czwarty sezon rozpoczęty i zero problemów. Na zimę do domu, wiosna podłączam do ładowarki i nie wymaga doładowania.Shepherd pisze:Panowie pomożecie przy doborze nowego akumulatora?
Oryginalnie był :
YUASA YTX14-BS
Poprzedni właściciel mojego moto kupił aku M-line i podobno po drugim sezonie padł.
No chyba że planujesz Yuase ale to już inna pólka cenowa
Kto jest online
Jest 24 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 24 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości