Wysokie obroty po uruchomieniu silnika VN 900.

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Wysokie obroty po uruchomieniu silnika VN 900.

Post autor: Mars » czw maja 23, 2013

Witam,
co jakiś czas pojawia się problem z tytułu posta. Silnik wchodzi na wysokie obroty. Zdarza się to także podczas normalnej jazdy. Pomaga przegazowanie. Czy to silnik krokowy wymaga czyszczenia?
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

claus
Posty: 86
Rejestracja: ndz mar 03, 2013
Miejscowość: okolice Poznania
Motocykl: vulcan 1700 classic
VROC: 0

Post autor: claus » ndz maja 26, 2013

Witam, w moim vn 1700 ktoś po zamontowaniu szyby po prostu żle poprowadzil linki.Nawet teraz , gdy wszystko jest jak powinno od czasu do czasu lekko przycinają się obroty.Myślę ,że warto najpierw sprawdzić czy tu nie ma jakiegoś problemu.

Arekgdi
Posty: 15
Rejestracja: śr mar 30, 2011
Miejscowość: Stalowa Wola
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Post autor: Arekgdi » wt maja 28, 2013

Witam, mam to samo myślalem ze to filtr powietrza (był lekko zmeczony :) ) ale po jego wymianie sytuacja czasem sie powtarza, a najczęśćiej na krotkich odleglościach, tzn pojade z 10 km i staje na światłach wtedy obroty lubią iść w gorę i nie spadają.

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » wt maja 28, 2013

Może problemem jest automatyczne ssanie, a właściwie to wadliwy czujnik temperatury lub przewód idący od niego, warto sprawdzić czy nie jest gdzieś przetarty.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » ndz cze 02, 2013

Arekgdi pisze:Witam, mam to samo myślalem ze to filtr powietrza (był lekko zmeczony :) ) ale po jego wymianie sytuacja czasem sie powtarza, a najczęśćiej na krotkich odleglościach, tzn pojade z 10 km i staje na światłach wtedy obroty lubią iść w gorę i nie spadają.
Dokładnie- akcja dzieje się na krótkich odcinkach.
claus pisze:żle poprowadzil linki.
Nie ma opcji- motocykl nie przechodził żadnych napraw.
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » pn cze 03, 2013

W najnowszym numerze Świata Motocykli jest opisany VN 900. W artykule autor wspomniał coś o problemach z gazem i chyba rosnących obrotach ale nie jestem teraz pewien bo gazety nie mam przy sobie. Problem ten był wspomniany jako jedna z bolączek używanej 900-tki.

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pn cze 03, 2013

zacinająca się linka gazu - tak to opisali w Świecie Motocykli - może coś być na rzeczy
LwG Darek
Iguanas Poznań

Awatar użytkownika
Daromax
Posty: 1455
Rejestracja: pt kwie 22, 2011
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN 2000 Classic LT
VROC: 33649

Post autor: Daromax » pt cze 07, 2013

Jozek pisze:zacinająca się linka gazu - tak to opisali w Świecie Motocykli - może coś być na rzeczy
:) Moze na poczatek przesmarować linki ja w mojej 900 ce co sezon smarowałem i nie miałem problemów z gazem , nic to nie kosztuje a może pomóc :)

Awatar użytkownika
Mars
Posty: 658
Rejestracja: pt lis 25, 2011
Miejscowość: Świecie k/ Bydg.
Motocykl: VN 900 classic 2008r.
VROC: 34646

Post autor: Mars » śr cze 12, 2013

OK- dzięki za poradę. Nie zauważyłem, aby linka się blokowała, ale trzeba wyeliminować możliwą przyczynę :ok: . Rozumiem, że wlewacie trochę oleju do pancerza?
ZHDK A Rh "-"
HDK ZDZN

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr cze 12, 2013

Ja do linek wlewałem taką "oliwę do maszyn" kupiłem gdzieś w małej buteleczce za parę złotych spływa ładnie do środka pancerza :ok:

Awatar użytkownika
Radio
Posty: 758
Rejestracja: śr kwie 25, 2012
Miejscowość: Połczyńskie Zdroje
Motocykl: VN 900 Classic LT
VROC: 35570

Post autor: Radio » śr cze 12, 2013

Ja do smarowania wszelkich linek od wielu lat stosuję tę samą "miksturę" :p czyli olej wymieszany z benzyną, łatwo się wlewa strzykawką z cienką igłą we wszelkie linki i szybko olej dociera do końca pancerza, po paru godzinach benzyna odparuje i pozostaje sam olej, prosta i skuteczna metoda.
Pozdrawiam
Mariusz
VROC#35570
Gdzie słyszysz śpiew tam idź,
tam dobre serca mają
źli ludzie wierzaj mi,
Ci nigdy nie śpiewają.

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » czw cze 13, 2013

Mars pisze:OK- dzięki za poradę. Nie zauważyłem, aby linka się blokowała, ale trzeba wyeliminować możliwą przyczynę :ok: . Rozumiem, że wlewacie trochę oleju do pancerza?
W artykule podobny problem był opisany jako bolączka i nie wiem czy smarowanie linek go wyeliminuje ale możesz zacząć od najtańszej opcji. Problemy z samoczynnie rosnącymi obrotami miałem w samochodzie i sprawcą był czujnik temperatury który nagle wskazywał niską temperaturę i komputer zwiększał dawkę paliwa.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą