Ciśnienie w amorach w VN750
-
- Posty: 178
- Rejestracja: śr paź 27, 2010
- Miejscowość: Kielce/Warszawa
- Motocykl: vn 750 twin
- VROC: 34850
Ciśnienie w amorach w VN750
Mam takie zapytanie do szanownej Braci.Czy ktoś jest mi w stanie udzielić informacji jakie powinno być ciśnienie w amortyzatorach z tyłu w VN 750?Są ta zaworki do pompowania wiatru,ale nie mam pojęcia ile powinno go tam być.I tak zupełnie na marginesie już,jeśli chodzi o regulację czy na 1 są najtwardsze czy na 4?
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
...nie wiem właśnie jakie jest ciśnienie, jutro sprawdzę i jak będzie potrzeba to dopompuję do 2.9 atm...a plecak chudzusieńki...dopompuję na 1 do 2.9 tak?MUKA pisze:Jeżeli przy tym ciśnieniu 2,9 dobija na 4 to albo amorki do wymiany (regeneracji) albo zmień plecaczka na wychudzonegoRamms pisze:czyli 2,9 atmosfery? wsiada mi "plecak" i dobija na 4...muszę chyba dopompować
Pozdrawiam Robert
-
- Posty: 2540
- Rejestracja: czw maja 03, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
- VROC: 34888
Niech Cię Bóg broni przed użyciem kompresora. To zaledwie 2,9 bar, niskie ciśnienie. Nie zdążysz zauważyć kiedy zabijesz amorki ( uszczelnienia ).Ramms pisze:...nie wiem właśnie jakie jest ciśnienie, jutro sprawdzę i jak będzie potrzeba to dopompuję do 2.9 atm...a plecak chudzusieńki...dopompuję na 1 do 2.9 tak?MUKA pisze:Jeżeli przy tym ciśnieniu 2,9 dobija na 4 to albo amorki do wymiany (regeneracji) albo zmień plecaczka na wychudzonegoRamms pisze:czyli 2,9 atmosfery? wsiada mi "plecak" i dobija na 4...muszę chyba dopompować
Najlepsza do tego celu jest pompka rowerowa z manometrem. Proponuję, jeśli takiej nie masz, podjechać do Go Sport lub Decathlon. Problemem zainteresować serwis rowerów. Pomogą również na parkingu..
Pamiętaj, że każde sprawdzenie ciśnienia równa się jego, w pewnej wartości stracie.
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
dokładnie..... ciśnienie plus olej..... a dalej to tak jak koledzy pisali..... broń boziu kompresorem.......Andy pisze:Niech Cię Bóg broni przed użyciem kompresora. To zaledwie 2,9 bar, niskie ciśnienie. Nie zdążysz zauważyć kiedy zabijesz amorki ( uszczelnienia ).Ramms pisze:...nie wiem właśnie jakie jest ciśnienie, jutro sprawdzę i jak będzie potrzeba to dopompuję do 2.9 atm...a plecak chudzusieńki...dopompuję na 1 do 2.9 tak?MUKA pisze:Jeżeli przy tym ciśnieniu 2,9 dobija na 4 to albo amorki do wymiany (regeneracji) albo zmień plecaczka na wychudzonegoRamms pisze:czyli 2,9 atmosfery? wsiada mi "plecak" i dobija na 4...muszę chyba dopompować
Najlepsza do tego celu jest pompka rowerowa z manometrem. Proponuję, jeśli takiej nie masz, podjechać do Go Sport lub Decathlon. Problemem zainteresować serwis rowerów. Pomogą również na parkingu..
Pamiętaj, że każde sprawdzenie ciśnienia równa się jego, w pewnej wartości stracie.
...zmierzyłem, było 0,5 bar`a, dopompowałem kompresorem, kolega Jelczem podjechał i "dmuchnął" ...nie no jasne, że nie kompresorem...niepokoi mnie tylko dlaczego było mało, czy to normalka? w sumie nigdy tego wcześniej nie sprawdzałem. Powiedzcie mi, jak np. sprawdzę za tydzień i spadnie ciśnienie to gdzie mam szukać pomocy, ktoś to ustrojstwo regeneruje?
Pozdrawiam Robert
Sprawdź zaworki może nie trzymają. Też miałem około 0,5 i na "4" dobijały. Po wymianie zaworków 2,6 trzyma lecz nawet na "4" nadal dobija. Może to moja waga. Pewnie wiecej waże niż ty z plecaczkiem i bagażem hehe.
PS
w lewym zaworku miałem taki problem, że nie mogłem dopompować ponieważ ( nie wiem jakim cudem) gwint był za krótki o 1 mm i pistolet od pompki nie puszczał powietrza.
PS
w lewym zaworku miałem taki problem, że nie mogłem dopompować ponieważ ( nie wiem jakim cudem) gwint był za krótki o 1 mm i pistolet od pompki nie puszczał powietrza.
Pogromcy szos jakie posiadałem:
Motorynka, Kadet, Simson, ETZ MZ 150
Aktualnie : Kawasaki Vulcan vn 750 1994 r.
Motorynka, Kadet, Simson, ETZ MZ 150
Aktualnie : Kawasaki Vulcan vn 750 1994 r.
- Brein
- Posty: 2242
- Rejestracja: czw maja 06, 2010
- Miejscowość: Kielce
- Motocykl: Dniepr MT12
- VROC: 32244
Kurcze... ja pompuję kompresorem na stacjach i amorki jeszcze żyją... no, tyle, że to te automatyczne kompresory w których wpierw się ustawia ciśnienie jakie ma pierdnąć... Ale jak tak czytam to, co piszecie, to przestaję być pewien tego rozwiązania i pomyślę o pompce.
Moja strona domowa: www.jacek-lukawski.pl
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Ludzie dzielą się na dwie grupy: na tych, którzy "mogą coś zrobić" i na tych, którzy to zrobili.
Kto jest online
Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)