Przebiegi i awarie (VN 800) - ranking

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob mar 16, 2013

Pantani pisze:Oryginalny łańcuch (98r) ma nabite na ogniwach EK50MVO.
U mnie żębatka po 32tys nadawała się do kosza, zęby mocno wytarte

[url=http://images45.fotosik.pl/1757/a1b9a8a3d0e16e53m.jpg]Obrazek[/URL]
Tak mam EK50MVO na ogniwach, a "530" mam wybite na zębatce, sorki zamieszałem nieco :ok:
Co do dodatkowego filtra paliwa chyba nie jest potrzebny a może znów ograniczyć nieco przepływ paliwa, w zbiorniku jest dość spory filterek, a przy okazji regulacji zaworów co 10-12 tyś płukać zbiornik, u mnie nie było w zbiorniku zbyt brudno, kilka ziarenek na filtrze.
Na zimowy postój zalać do pełna zbiornik i rdza nie będzie miała dużo "miejsca"

"Jeżeli Twój VN800 nie cyka i nie stuka to znaczy że czas nacisnąć starter" :hah:

Awatar użytkownika
Robson
Posty: 4167
Rejestracja: ndz lip 17, 2011
Miejscowość: Tychy
Motocykl: VN 1600 Nomad "Phantom"
VROC: 34475

Post autor: Robson » sob mar 16, 2013

Mayones pisze:
Pantani pisze:Oryginalny łańcuch (98r) ma nabite na ogniwach EK50MVO.
U mnie żębatka po 32tys nadawała się do kosza, zęby mocno wytarte

[url=http://images45.fotosik.pl/1757/a1b9a8a3d0e16e53m.jpg]Obrazek[/URL]
Tak mam EK50MVO na ogniwach, a "530" mam wybite na zębatce, sorki zamieszałem nieco :ok:
Co do dodatkowego filtra paliwa chyba nie jest potrzebny a może znów ograniczyć nieco przepływ paliwa, w zbiorniku jest dość spory filterek, a przy okazji regulacji zaworów co 10-12 tyś płukać zbiornik, u mnie nie było w zbiorniku zbyt brudno, kilka ziarenek na filtrze.
Na zimowy postój zalać do pełna zbiornik i rdza nie będzie miała dużo "miejsca"

"Jeżeli Twój VN800 nie cyka i nie stuka to znaczy że czas nacisnąć starter" :hah:
Mam dodatkowy filter i gdyby nie on, miałbym kawałeczki farby w gaźniku, a tego raczej nikt nie chce....
Teraz go całego wyczyściłem (jest rozbieralny) i błyszczy się jak psu jajca...
Jestem tu, bo wierzę, że emocje są siłą życia...
Nie jestem odpowiedzialny za emocje odbiorcy... To jego sprawa.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw mar 21, 2013

Dobra Robson namówiłeś mnie na dodatkowy filtr paliwa ;), zobaczymy jak pójdzie :ok:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw cze 06, 2013

Pantani pisze:Oryginalny łańcuch (98r) ma nabite na ogniwach EK50MVO.
U mnie żębatka po 32tys nadawała się do kosza, zęby mocno wytarte

[url=http://images45.fotosik.pl/1757/a1b9a8a3d0e16e53m.jpg]Obrazek[/URL]
Właśnie wymieniłem napęd( nie ma co przeciągać terminu) zębatka przednia identyczna jak ta powyżej, przebieg moto 31900 ;)
O ile zębatki jeszcze by dały radę, tylna w lepszym stanie niż przód to różnica w rozciągnięciu łańcucha ok 4 cm :razz: .
Wymiana dość prosta z porządną zakuwarką i odpowiednim kluczem dynamo... choć trzeba się przyłożyć żeby nie przeholować z zakuciem(mam nadzieję że zrobiłem to ok, przynajmniej wszystkie wymiary zakuwki zgodne z instrukcją i poradami kolegi mechaniora) i próbne 60 km zrobione :ok:
Odkręcenie przedniej zębatki bez problemu po odgięciu podkładki i zaciągnięciu tylnego hamulca.

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » pt cze 07, 2013

Mayones pisze: O ile zębatki jeszcze by dały radę, tylna w lepszym stanie niż przód to różnica w rozciągnięciu łańcucha ok 4 cm :razz: .
Na którym znaku na wahaczu maiłeś ustawiane przy tym starym łańcuchu?
Co założyłeś, DID, sunstar ?

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt cze 07, 2013

DiDa x-ring i sunstary, (w podobnej cenie był jeszcze RK, PBR i Groskopf) luz mierzony pomiędzy zębatkami tak po środku, a wg znaczników na wachaczu to stary był chyba przed 4 kreską :scrach:

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » pt cze 07, 2013

Mayones pisze: stary był chyba przed 4 kreską :scrach:
U mnie jakoś wolniej się wyciąga, jestem przed drugą kreską , długość łańucha mieściła mi się w normie z serwisówki. Zmieniłem tylko przednią zębatkę i na razie śmigam :motorynka:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt cze 07, 2013

To jeszcze pojeździsz, wydaje mi się że u mnie to było miedzy 3-4 kreską choć ośka nie była jeszcze w połowie regulacji, ale już podczas wolnej jazdy czuć było to nierównomierne rozciągnięcie, ten limit serwisowy 323mm to mierzyłem na tej najbardziej rozciągniętej części po sporym naciągnięciu łańcucha, wczoraj już zauważyłem sporą różnicę na plus podczas jazdy. :ok:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt cze 07, 2013

Pantani czy zmieniałeś przednią zębatkę na zwykłą bez gumy ? jeżeli tak to doszły jakieś nowe "odgłosy" ?

Awatar użytkownika
Pantani
Posty: 263
Rejestracja: pt mar 25, 2011
Miejscowość: Ożarów Maz
Motocykl: f650gs twin
VROC: 0

Post autor: Pantani » sob cze 08, 2013

Tak zmieniłem na zwyklą JT za 40zl :) Ogólnie w czasie jazdy napęd pracuje bez zmian, wiadomo łańcuch nie jest nowy wiec musi hałasować. W trakcie przepychania zgaszonego motocykla słychać jak wchodzi na zęby, jazda raczej bez zmian. Na razie zrobiłem ok 5tys km.

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob cze 08, 2013

Oki tak pytam bo jakieś szuranie dziwne słyszę gdy silnik "ciągnie" przy jeździe na minimalnym gazie lub hamowaniu silnikiem tego nie ma, ale jeszcze klocki dziś zmieniam bo zaczęły zbyt metalicznie trzeć o tarczę a jak patrzę to okładziny ok 2-3 mm...

Awatar użytkownika
Ukasz
Posty: 98
Rejestracja: wt lip 12, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 800A
VROC: 0

Post autor: Ukasz » wt cze 11, 2013

Ja swojego Vulcana kupiłem ze stanem 16000 km (rzekomo). W ciągu niecałych dwóch lat nakręciłem nim kolejne 16000 km. Awarii brak, silnik cały czas pali na dotyk. No dobra, jedyna rzecz, która mi nie działa (i nigdy nie działała) to czujnik stopki, ale w ogóle mi to nie przeszkadza.

Z eksploatacji:
- w tym sezonie drugi raz wymieniłem napęd - pierwszy kupiłem badziewny, ale jakoś przejechał te 13000 km;
- opony jeszcze dają rady, aczkolwiek robią się już trochę płaskie i przy mocniejszych pochyleniach zaczyna to trochę denerwować;
- z innych rzeczy to wyregulowałem zawory;
- reszta standard.

Podsumowując - jestem bardzo zadowolony :antlers:

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą