Wał VN-15 używany czy regeneracja

Rusłan
Posty: 19
Rejestracja: ndz sty 13, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: VN 15 SE ; BT1100 BULLDOG
VROC: 0

Post autor: Rusłan » czw cze 13, 2013

u mnie ta żebatka poleciała ale to dlatego że opiłek dostał się do pompy oleju i ja zablokował :(
a co do wału u mnie był zatarty na jednej korbie był robiony szlif panewki azotowanie itp panewki na czopie wału były ok więc ich nie ruszaliśmy :!!!:
Pozdro :hah:
ps.
Ja bym teraz po tym wypasdku z opiłkiem w pompie wymienił napinacz łańcuszka który napędza pompe oleju u mnie on był powodem zablokowania pompy był tak luźny że piłował karter i stąd najprawdopodobniej opiłek :wall:
Pozdro :antlers:

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » pn cze 17, 2013

Wał zamówiony nowy znaczy ponoś z przebiegiem 8000 mil z wypadkowego moto. Głowice oddane do regeneracji gniazd zaworowych. Czekam na wał składać do kupy i w trasę. Z dwojga złego, żona nie mogła patrzeć jak się męczę bez 2oo i powiedziała mi, na przyszły sezon mam zgodę na wymianę moto i dorzuciła mi ładną sumkę. Mam teraz prawie na vn-2000 :yeee:
Motorek jaki mam VN-15SE

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » wt cze 18, 2013

Wiec po co składasz tego....jak już masz na nowego
Szkoda że nikt się tak nade mną nie zlitował jak składaliśmy mojego
NIC

Fatman76
Posty: 93
Rejestracja: śr maja 18, 2011
Miejscowość: Tarczyn
Motocykl: VN 1500 Custom/KZ 650 Chopper/Dniepr MT11
VROC: 0

Post autor: Fatman76 » wt cze 18, 2013

Jakiś czas temu na forum był temat kolegi o xywie Griszka, który dorabiał panewki główne i robił szlif wału do swojego Vulcana. Sam załatwiłem mu kilka części.O ile się nie mylę to motocykl zrobił i sprzedał swojemu znajomemu, tak że na mine by go nie pakował. Sam jestem ciekaw jak moto sie sprawuje bo swojego czasu też byłem przed takim dylematem regeneracja czy poszukiwania używki. Wybrałem drugą opcję bo opinie o regeneracji/dorabianiu są raczej negatywne ale z drugiej strony to może to tylko legendy...
"A kto wódki nie pije jest wywrotowcem, świadomie uszczuplającym dochody państwa bez-ideowcem!!!"

Gabriel
Posty: 150
Rejestracja: wt cze 28, 2011
Miejscowość: PL
Motocykl: Vulcan
VROC: 0

Post autor: Gabriel » wt cze 18, 2013

Opinie o regeneracji pochodzą w 99% od właścicieli ścigaczy. Nowy wał 1000zł, szlif 200zł, a szlif z utwardzeniem 700zł. Większość szła po taniości i niestety efekty mizerne kręcąc moto do 12k-14k obrotów. Są w kraju firmy które dają gwarancję na swoją pracę oraz regularnie wykonują takie naprawy. Dlaczego remontuję bo lubię to moto, mam zamiar pojeździć do końca sezonu, potem sprzedać dołożyć do czegoś nowszego. Obecnie mi brakuj kilki $$$ mniej więcej wartość mojego vn. Nie spieszy mi się z zakupem, o ile w ogóle wymienię, ale to czas pokaże. Ja przywiązuje się do pewnych rzeczy po prostu.
Motorek jaki mam VN-15SE

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą