zakup motocykla
-
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz cze 16, 2013
- Miejscowość: Wronki
- Motocykl: vulcan 1500 / VN2000
- VROC: 36441
zakup motocykla
witam wszystkich
Jestem nowy na tym forum i proszę o kilka info. Zamierzam kupić motocykl vulcan 1500, na jednym gaźniku, z 1998roku. na oko jest ok ale wiecie jak to jest. Może mi ktoś podpowie na co w tych modelach trzeba najbardziej zwrócić uwagę? posiadam VIN tego motocykla JKBVNAE16WA080010 ale nie widzę wpisów serwisowych na stronie Kawasaki
podsyłam link http://allegro.pl/kawasaki-vulkan-1500- ... 74565.html
co o tym myślicie warto?
Jestem nowy na tym forum i proszę o kilka info. Zamierzam kupić motocykl vulcan 1500, na jednym gaźniku, z 1998roku. na oko jest ok ale wiecie jak to jest. Może mi ktoś podpowie na co w tych modelach trzeba najbardziej zwrócić uwagę? posiadam VIN tego motocykla JKBVNAE16WA080010 ale nie widzę wpisów serwisowych na stronie Kawasaki
podsyłam link http://allegro.pl/kawasaki-vulkan-1500- ... 74565.html
co o tym myślicie warto?
- Pawelek450
- Posty: 242
- Rejestracja: śr lip 27, 2011
- Miejscowość: Suwałki
- Motocykl: VN 15 SE
- VROC: 0
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
zazwyczaj zgrzyta i czuć na stopce jak odbijaleo74 pisze:ok dzieki ale skad bede wiedzial w jakim stanie jest owe kolo zebate?
początek końcaPawelek450 pisze:wolnych obrotach jest w miarę ale na wysokich tylko często zgrzyt i luz
zmieniaj biegi bez wciskania sprzęgła tylko redukcja z wciśnięta klamką
-
- Posty: 62
- Rejestracja: ndz cze 16, 2013
- Miejscowość: Wronki
- Motocykl: vulcan 1500 / VN2000
- VROC: 36441
leo74 napisał/a:
ok dzieki ale skad bede wiedzial w jakim stanie jest owe kolo zebate?
zazwyczaj zgrzyta i czuć na stopce jak odbija
sorry ale czy mógłbyś jaśniej mi to wytłumaczyć, co odbija?
pewnie przy przełączaniu biegów i chodziło ci o dzwignię zmiany tak?
ale ja pytam o tryb w pompie skąd mam wiedzieć czy nie jest uszkodzony i w jakim jest stanie?
ok dzieki ale skad bede wiedzial w jakim stanie jest owe kolo zebate?
zazwyczaj zgrzyta i czuć na stopce jak odbija
sorry ale czy mógłbyś jaśniej mi to wytłumaczyć, co odbija?
pewnie przy przełączaniu biegów i chodziło ci o dzwignię zmiany tak?
ale ja pytam o tryb w pompie skąd mam wiedzieć czy nie jest uszkodzony i w jakim jest stanie?
-
- Posty: 301
- Rejestracja: sob cze 30, 2012
- Miejscowość: Zawiercie
- Motocykl: vulcan 1500-A13 '99r, Aprilia RSV1000R
- VROC: 35092
Zębatki napędu pompy nie sprawdzisz. Jak jest dobra to masz ciśnienie oleju bo pompa pracuje. Jak pęknie to ciśnienia nie ma i świeci kontrolka. Możesz jeździć i czekać aż padnie (co wcale może nie nastąpić) albo wymienić zębatkę na metalową. Jeśli kupisz części oryginalne to bez rozpoławiania silnika się nie obejdzie. Można też kupić zestaw naprawczy, który umożliwia wymianę samej zębatki po uprzednim "wyskubaniu"-wyłamaniu starej. Niestety nie wiem gdzie w Polsce jest dostępny taki zestaw. Widziałem opis ze zdjęciami z wymiany gdzieś na necie i przy okazji znalazłem też statystyki z serwisu kawasaki dotyczące pęknięcia samoistnego tej zębatki w podziale na poszczególne modele. Wcale nie były to jakieś wielkie liczby. Myślę, że nie ma co dramatyzować.
Aczkolwiek przy wymianie zębatki drugiego biegu i tak trzeba rozebrać silnik to zębatkę od pompy można wymienić przy tej samej okazji.
Aczkolwiek przy wymianie zębatki drugiego biegu i tak trzeba rozebrać silnik to zębatkę od pompy można wymienić przy tej samej okazji.
Komar3->Jawa350->ETZ250x2->Kawasaki GPZ550-> dwadzieścia lat przerwy-> Zipp chopper 50/72 (przez miesiąc)->Dniepr MT10-36 (z koszem)->Vulcan 1500+Aprilia RSV1000R
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
tak dokładnie jeśli chodzi o biegileo74 pisze:pewnie przy przełączaniu biegów i chodziło ci o dzwignię zmiany tak?
o ile dobrze pamiętam w SE zębatka jest metalowa plastik był od 96do 02 r później były już z powrotem metaloweGabriel pisze:Gdzie kupić metalową taką zębatkę?
Gabriel, próbowałeś zmieniać biegi bez sprzęgła??
Pustelnik pisze:Aczkolwiek przy wymianie zębatki drugiego biegu i tak trzeba rozebrać silnik to zębatkę od pompy można wymienić przy tej samej okazji.
osobiście drugi raz nie podjoł bym się tej zabawy wolał bym cały silnik ściągnąć z usa
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
bo koszt samych trybów I i II to 1300plnleo74 pisze:dlaczego od razu cały silnik?
w ASo samo rozłożenie silnika 1000 na starych gratach nie składają czyli średnio remącik 5/6tysleo74 pisze:chyba naprawa nawet w serwisie by wyszła taniej?
może rok a może dzień bomba zegarowaleo74 pisze:odnośnie tej skrzyni: jak już bije na dźwigience na drugim biegu to jak myślicie ile jeszcze pociągnie?
-
- Posty: 436
- Rejestracja: śr lut 09, 2011
- Miejscowość: Szamotuły
- Motocykl: HD Electra Ultra Classic
- VROC: 0
Jest jeszcze jedna opcja - dołożyć troszkę sianka i kupić sztukę odrobinkę nowszą, która będzie miała ów tryb metalowy. Nie pamiętam w którym roku była ta mała modyfikacja, coś chyba 99 lub 2000, poszukaj w necie to pewnie natrafisz bez problemu na wzmiankę o tym.
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..
- Kristofer
- Posty: 374
- Rejestracja: sob lut 25, 2012
- Miejscowość: Myszków
- Motocykl: Honda Goldwing
- VROC: 0
nieopłacalne jest dorabianie pojedyńczego trybu druga sprawa nikt ci eni da gwarancji że taka doróbka nie pęknie podczas jazdyleo74 pisze:a opcja dorobienia trybów i wymiana samemu?
robiłem to w mojej poprzedniej kawie i między innymi dlatego wróciłem z powrotem do Yamahyleo74 pisze:robił to ktoś czy wszyscy naprawiają tylko w ASO??
koszt zembatki pompy to już pikuś w porównaniu do całej reszty (150zł)marekfg pisze:tóra będzie miała ów tryb metalowy. Nie pamiętam w którym roku była ta mała modyfikacja, coś chyba 99 lub 2000,
wież mi skoro już zgrzyta to odpuść sobie takie moto chyba że kosztuje 5 tys to możesz sie pobawić w remonty
w 5-cio biegowej skrzyni ten problem został wyeliminowany po 2000r a metalowy tryb pompy o ile dobrze pamiętam po 2002r
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
- Kater
- Posty: 1687
- Rejestracja: ndz maja 06, 2012
- Miejscowość: Świętochłowice
- Motocykl: vn 1500 nomad
- VROC: 35878
Kristofer napisał/a:
odpuść sobie to moto sprzęgło nie ma nic do tego
powinny wchodzić gładko bez wciśniętego sprzęgla (naciskasz dźwignię odpuszczsz gaz i ma pięknie zmienić bieg )
i niszczysz wodziki zmiany biegów...... oraz powoli zęby na kołach zębatych skrzyni biegów...
Zgadza się, to nie jest półautomat Trzeba wciskać sprzęgło
odpuść sobie to moto sprzęgło nie ma nic do tego
powinny wchodzić gładko bez wciśniętego sprzęgla (naciskasz dźwignię odpuszczsz gaz i ma pięknie zmienić bieg )
i niszczysz wodziki zmiany biegów...... oraz powoli zęby na kołach zębatych skrzyni biegów...
Zgadza się, to nie jest półautomat Trzeba wciskać sprzęgło
Kto jest online
Jest 39 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 39 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości