Poszukuję wiedzy na temat ,,Dynojet 5,, do 2 clasic

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Poszukuję wiedzy na temat ,,Dynojet 5,, do 2 clasic

Post autor: Grześ » sob wrz 28, 2013

Jak w temacie .chciałbym zasięgnąć języka na temat Power Comandera 5 tki . Wiem ze idzie kupić zestaw dedykowany do V2C z gotowym przyłączem. A także z dedykowanym pulpitem na kierę na którym można zmieniać mapy uprzednio wygrane.
czy ktoś coś na ten temat wie i gdzie ewentualnie mogę takie cus profesjonalnie zamontować i zestroic na hamowni. Chodzi mi o zawodowców którzy się na tym znają żeby nie rozpieprzyć silnika. Po zamontowaniu wydechow od Kaliny strasznie mi napieprza z kominów i wydaje mi się a w zasadzie wiem ze należy ograniczyć mieszankę i przesunąć wyprzedzenie zaplonu. Ale za nim zacznę kombinować z brakulaku sam to wolałbym taki przeszczep na otwartym sercu zlecić jakiemuś zespołowi chirurgów.
Bende wdzięczny za info. :ok:
--

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » ndz wrz 29, 2013

bardziej bym się bał o trwałość silnika, silnik będzie się wyżej kręcił , łożyska i łańcuchy dostaną po dupie , a remontować taki silnik to raczej koszmar. duża pojemność silnika nie zawsze równa się żywotność
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » ndz wrz 29, 2013

Kolego ten silnik ma ogromny potencjał . Wszystko zależy od granicy rozsądku i od fachowości specy od cziptuningu.zauważ że standardem w szlifierkach jes 200koni z litra tu mamy pełne 2 i 93 kuce. Zwiększenie mocy o 15/20 procent nie wpłynie znacząco na zużycie.
--

Żabol
Posty: 390
Rejestracja: ndz paź 28, 2012
Miejscowość: zabrze
Motocykl: vulcan 750,roadstar silverado 1600
VROC: 0

Post autor: Żabol » ndz wrz 29, 2013

Limet :yeee: jak piszesz te 10 czy20 procent mocy nie powinno przy uważnej eksploatacji zrobić krzywdy silnikowi ,powodzenia :yeee:

Viking
Posty: 960
Rejestracja: czw lip 15, 2010
Miejscowość: okolice Warszawy
Motocykl: VN 2000 LT
VROC: 34524

Post autor: Viking » ndz wrz 29, 2013

Limet porównanie litrowej szlifierki do dwóch litrów w vulkanie nie jest chyba najszczęśliwsze. To są dwa różne konstrukcyinie silniki pamiętaj iż wymiar tłoka w twoim moto to ponad 90 mm .Pytanie jaki będzie miało wpływ zwiększenie mocy na wyważenie ukł. korbowotłokowego w silniku.
Jeżdże dwólitrówką 4 sezon i nie odczówam braku mocy. Chyba się już starzeje. :piwa:

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » ndz wrz 29, 2013

Jestem zawodowym mechanikiem i co nieco na temat silników wiem . Przynajmniej tak mi się wydaje. To porównanie miało na celu tylko zobrazowanie że 93 konie to niewiele z 2050 cm3 ze pojemności. Mimo że jestem Viking twojej postury też nie czuje zbytnio braku mocy nawet a w szczególności jeżdżąc we dwoje. ( rekompęsuje tość duży moment obrotowy ) Ale wracając do meritum mojego pytania wali mi strasznie w kominy i dlatego chciałbym pomajstrować w składzie mieszanki i kącie wyprzedzenia zaplonu. Wiem że w przypadku hdka pomagają strumiiennice tzw zwężenie venturiego w kolektorze zaraz za cylindrem ale myśle że elektronika będzie skuteczniejsza i da większe możliwości na właściwe dopasowanie mieszanki. Temat PowerComanderów jest niestety słabo opisany i jeszcze mniej ludzi coś na ten temat wie a Dynojet 5 jest specjalnie dedykowany do 2 jki. Nie ma się ku :cenzura: kogo spytać czy to jest dobry wybór bo z PC 3 ma niewiele wspólnego.
--

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » pn paź 07, 2013

Zapytaj w ToxicMoto. Serwis Kawasaki z Wrocka - specjalizują się w chip-tuningu i dobrze mają opanowanego powercommandera. Ja u siebie mam Dynatek DFCM-4 i też mi go regulowali na hamowni.

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » pn paź 07, 2013

Dzięki za namiary na pewno zapytam i opiszę :ok:
--

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2986
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » pn paź 07, 2013

Jaki koszt regulacji ?
W Kielcach za hamowanie 150 zł.
Regulacja kompleksowa(kilkunastogodzinne ustawianie map) do 500 zł !!!!!!!!!!
:yeee:
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » wt paź 08, 2013

Tanio ale niestety do Kielc ma w pi.... :cenzura: zdu daleko a do Wrocka trzy rzuty beretem :)
--

Awatar użytkownika
Ryffka
Posty: 1398
Rejestracja: pn kwie 19, 2010
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
VROC: 24863

Post autor: Ryffka » wt paź 08, 2013

broda pisze:Jaki koszt regulacji ?
W Kielcach za hamowanie 150 zł.
Regulacja kompleksowa(kilkunastogodzinne ustawianie map) do 500 zł !!!!!!!!
U nas ceny podobne. Tyle, że regulacja kosztowała mnie ok 350zł, bo robili tylko kilka pomiarów. Generalnie odczułem różnicę, ale nie w mocy, a kulturze pracy silnika i spalaniu (spadło - dostawał za dużo paliwka :) ). To ciekawe, że tego typu regulacja, wymagająca fachowej wiedzy i sprzętu kosztuje 500PLN, a za wymianę linki sprzęgła zawołali 70zł... wymiana zajęła mi ok 30 minut i to tylko ze względu na konieczność częściowego demontażu gmola.

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » wt paź 08, 2013

Potwierdza się moja obserwacja dostają za dużo wachy. Fajny jest u nich artykuł o module samo uczącym który po przejechaniu kilkuset kilometrów sam dopasowuje parametry do optimum. Ryffka dzięki na pewno do chłopaków trafi mój Bandzior!
--

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » wt paź 08, 2013

:scrach: chyba też się skuszę ;)
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » śr paź 09, 2013

Thomas pisze::scrach: chyba też się skuszę ;)
A może i ja też........ :ok:

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » śr paź 09, 2013

To dwójki w klubie zaczną być rrrrrrakietowe :D ;)
Po kongresie na spokojnie wyniucham sprawy co za co i za ile oraz jak długo :ok:
--

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » śr paź 09, 2013

Limet pisze:To dwójki w klubie zaczną być rrrrrrakietowe :D ;)
Po kongresie na spokojnie wyniucham sprawy co za co i za ile oraz jak długo :ok:
Rakietowe jak nic............
Po zmianie wydechu wydaje mi się, że mój "Osiołek" dostał trochę więcej mocy, a raczej odczuwalnie więcej :-). Podładuję go jeszcze jakąś nową "mapką" i będzie idealnie :-)

Awatar użytkownika
Tokar
Posty: 2278
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN 2000
VROC: 33470

Post autor: Tokar » śr paź 09, 2013

Limet pisze:To dwójki w klubie zaczną być rrrrrrakietowe :D ;)
Po kongresie na spokojnie wyniucham sprawy co za co i za ile oraz jak długo :ok:
Rakietowe jak nic............
Po zmianie wydechu wydaje mi się, że mój "Osiołek" dostał trochę więcej mocy, a raczej odczuwalnie więcej :-). Podładuję go jeszcze jakąś nową "mapką" i będzie idealnie :-)

Sławek
Posty: 3161
Rejestracja: sob cze 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Nomad 1600, VN 2000 LT
VROC: 32428

Post autor: Sławek » śr paź 09, 2013

Panowie i ja będę musiał zainteresować się tematem. :D
Włączam silnik, daję kopa
Za mną tylko kurz

franc1213
Posty: 450
Rejestracja: pt wrz 09, 2011
Miejscowość: Szwecja
Motocykl: Kawasaki VN 2000+EN 500
VROC: 37045

Post autor: franc1213 » śr paź 09, 2013

DYNOJET POWERCOMMANDER V
KURYAKYN CORSAIR
VANCE & HINES POWERSHOTS

Za takie cos w szwecji chca jakies 10 tys. oczywiscie z montazem .
Franek

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » śr paź 09, 2013

W Polsce PC 1500,CA 1200,V&H2700
5400+mont. U nas taniej!!! :D
--

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą