Poszukuję wiedzy na temat ,,Dynojet 5,, do 2 clasic
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
Poszukuję wiedzy na temat ,,Dynojet 5,, do 2 clasic
Jak w temacie .chciałbym zasięgnąć języka na temat Power Comandera 5 tki . Wiem ze idzie kupić zestaw dedykowany do V2C z gotowym przyłączem. A także z dedykowanym pulpitem na kierę na którym można zmieniać mapy uprzednio wygrane.
czy ktoś coś na ten temat wie i gdzie ewentualnie mogę takie cus profesjonalnie zamontować i zestroic na hamowni. Chodzi mi o zawodowców którzy się na tym znają żeby nie rozpieprzyć silnika. Po zamontowaniu wydechow od Kaliny strasznie mi napieprza z kominów i wydaje mi się a w zasadzie wiem ze należy ograniczyć mieszankę i przesunąć wyprzedzenie zaplonu. Ale za nim zacznę kombinować z brakulaku sam to wolałbym taki przeszczep na otwartym sercu zlecić jakiemuś zespołowi chirurgów.
Bende wdzięczny za info.
czy ktoś coś na ten temat wie i gdzie ewentualnie mogę takie cus profesjonalnie zamontować i zestroic na hamowni. Chodzi mi o zawodowców którzy się na tym znają żeby nie rozpieprzyć silnika. Po zamontowaniu wydechow od Kaliny strasznie mi napieprza z kominów i wydaje mi się a w zasadzie wiem ze należy ograniczyć mieszankę i przesunąć wyprzedzenie zaplonu. Ale za nim zacznę kombinować z brakulaku sam to wolałbym taki przeszczep na otwartym sercu zlecić jakiemuś zespołowi chirurgów.
Bende wdzięczny za info.
--
-
- Posty: 543
- Rejestracja: czw paź 21, 2010
- Miejscowość: Bydgoszcz
- Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
- VROC: 0
bardziej bym się bał o trwałość silnika, silnik będzie się wyżej kręcił , łożyska i łańcuchy dostaną po dupie , a remontować taki silnik to raczej koszmar. duża pojemność silnika nie zawsze równa się żywotność
junak
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
kawasaki gpz 550
honda vf 750 Magna
vn 1500 nomad
vn 2000
Hd Electra 88
hd dyna szkieletor
hd ultra electra limited 103 cale & night rod special & road king
-
- Posty: 960
- Rejestracja: czw lip 15, 2010
- Miejscowość: okolice Warszawy
- Motocykl: VN 2000 LT
- VROC: 34524
Limet porównanie litrowej szlifierki do dwóch litrów w vulkanie nie jest chyba najszczęśliwsze. To są dwa różne konstrukcyinie silniki pamiętaj iż wymiar tłoka w twoim moto to ponad 90 mm .Pytanie jaki będzie miało wpływ zwiększenie mocy na wyważenie ukł. korbowotłokowego w silniku.
Jeżdże dwólitrówką 4 sezon i nie odczówam braku mocy. Chyba się już starzeje.
Jeżdże dwólitrówką 4 sezon i nie odczówam braku mocy. Chyba się już starzeje.
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
Jestem zawodowym mechanikiem i co nieco na temat silników wiem . Przynajmniej tak mi się wydaje. To porównanie miało na celu tylko zobrazowanie że 93 konie to niewiele z 2050 cm3 ze pojemności. Mimo że jestem Viking twojej postury też nie czuje zbytnio braku mocy nawet a w szczególności jeżdżąc we dwoje. ( rekompęsuje tość duży moment obrotowy ) Ale wracając do meritum mojego pytania wali mi strasznie w kominy i dlatego chciałbym pomajstrować w składzie mieszanki i kącie wyprzedzenia zaplonu. Wiem że w przypadku hdka pomagają strumiiennice tzw zwężenie venturiego w kolektorze zaraz za cylindrem ale myśle że elektronika będzie skuteczniejsza i da większe możliwości na właściwe dopasowanie mieszanki. Temat PowerComanderów jest niestety słabo opisany i jeszcze mniej ludzi coś na ten temat wie a Dynojet 5 jest specjalnie dedykowany do 2 jki. Nie ma się ku kogo spytać czy to jest dobry wybór bo z PC 3 ma niewiele wspólnego.
--
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
Zapytaj w ToxicMoto. Serwis Kawasaki z Wrocka - specjalizują się w chip-tuningu i dobrze mają opanowanego powercommandera. Ja u siebie mam Dynatek DFCM-4 i też mi go regulowali na hamowni.
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
U nas ceny podobne. Tyle, że regulacja kosztowała mnie ok 350zł, bo robili tylko kilka pomiarów. Generalnie odczułem różnicę, ale nie w mocy, a kulturze pracy silnika i spalaniu (spadło - dostawał za dużo paliwka ). To ciekawe, że tego typu regulacja, wymagająca fachowej wiedzy i sprzętu kosztuje 500PLN, a za wymianę linki sprzęgła zawołali 70zł... wymiana zajęła mi ok 30 minut i to tylko ze względu na konieczność częściowego demontażu gmola.broda pisze:Jaki koszt regulacji ?
W Kielcach za hamowanie 150 zł.
Regulacja kompleksowa(kilkunastogodzinne ustawianie map) do 500 zł !!!!!!
Rakietowe jak nic............Limet pisze:To dwójki w klubie zaczną być rrrrrrakietowe
Po kongresie na spokojnie wyniucham sprawy co za co i za ile oraz jak długo
Po zmianie wydechu wydaje mi się, że mój "Osiołek" dostał trochę więcej mocy, a raczej odczuwalnie więcej :-). Podładuję go jeszcze jakąś nową "mapką" i będzie idealnie :-)
Rakietowe jak nic............Limet pisze:To dwójki w klubie zaczną być rrrrrrakietowe
Po kongresie na spokojnie wyniucham sprawy co za co i za ile oraz jak długo
Po zmianie wydechu wydaje mi się, że mój "Osiołek" dostał trochę więcej mocy, a raczej odczuwalnie więcej :-). Podładuję go jeszcze jakąś nową "mapką" i będzie idealnie :-)
Kto jest online
Jest 12 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 12 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)