VN800C Drifter

misiek735
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 04, 2013
Motocykl: vn800 Drifter
VROC: 0

VN800C Drifter

Post autor: misiek735 » pn lis 04, 2013

To mój pierwszy post na forum, dlatego witam serdecznie wszystkich użytkowników Kawy :)

Mam problem z vn800 (1999) Drifter- Stałem się szczęśliwym posiadaczem Driftera po okazyjnej cenie, niestety bez modułu zapłonowego. Zakup pochodzi z dobrego źródła, dlatego jestem pewien że do pełnej sprawności mechanicznej niezbędny jest tylko moduł.

I teraz nasuwa się pytanie, czy ktokolwiek posiada na zbyciu moduł do tego motocykla?

Znalazłem kod z serwisówki: 21119-1535. Z tego co udało mi się wyczytać, moduły te były produkowane tylko do tego modelu- nie pasuje od Classica.

Pozdrawiam

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn lis 04, 2013

Popytaj chłopaków z http://www.v-moto.pl/
Masz ich pod nosem :)
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

misiek735
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 04, 2013
Motocykl: vn800 Drifter
VROC: 0

Post autor: misiek735 » pn lis 04, 2013

Dziękuję za odpowiedź. Panowie z v-moto.pl życzą sobie 2173 zł... :wall:

Może ktoś coś wie lub ma na zbyciu?

http://www.orientexpress.com/p-2679-dyn ... ition.aspx - takie ustrojstwo pasowałoby?

Pozdrawiam

Legion
Posty: 57
Rejestracja: pn kwie 15, 2013
Miejscowość: Oleśnica
Motocykl: VN800B r. 99 / XJ550 r. 81
VROC: 0

Post autor: Legion » śr lis 06, 2013

Zapytaj tego gościa:

http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-vn-80 ... 40781.html

Może ci taki moduł będzie w stanie wyczarować.

misiek735
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 04, 2013
Motocykl: vn800 Drifter
VROC: 0

Post autor: misiek735 » pt lis 08, 2013

Dziękuję za pomoc. Dzwoniłem do wszystkich osób z allegro które mają wystawione części do vn800 i nikt nie posiada modułu.

Udało mi się znaleźć aukcję w Kanadzie i gość wysłał już mi działający moduł typowo do driftera (nr. Katalogowy 21119-1535). W sumie zapłaciłem 380 zł więc nie jest źle...

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » pt lis 08, 2013

BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

misiek735
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 04, 2013
Motocykl: vn800 Drifter
VROC: 0

Post autor: misiek735 » sob lis 09, 2013

@up

Moduł sprzedawany przez tego gościa pochodzi od vn800 vulcan lub classic (numer 21119-1438). Driftery mają inne moduły - numer 21119-1535. Dla pewności fajnie było by gdyby ktoś sprawił w swoim drifterze że to jest prawda :) :smoke:

Awatar użytkownika
Barney
Posty: 1238
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325

Post autor: Barney » sob lis 09, 2013

jak zdążę dzisiaj to sprawdzę ..
VROC #35325

"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "

misiek735
Posty: 27
Rejestracja: pn lis 04, 2013
Motocykl: vn800 Drifter
VROC: 0

Post autor: misiek735 » sob lis 16, 2013

No więc moduł już dotarł, został zamontowany i moto ładnie odpala- problem jest innego rodzaju. O ile odpalanie na zimnym/ciepłym silniku nie sprawia kłopotu, to już wkręcanie na wysokie obroty już tak.

Silnik zachowuje się tak jak byłby niedogrzany, tzn. po odkręceniu maksymalnie manetki dochodzi mniej więcej do połowy maksymalnych obrotów, po czym spada (dusi się) i gaśnie (chyba że wcześniej puszczę manetkę, wtedy spokojnie mruczy na niskich obrotach). Podobnie zachowuje się kiedy stopniowo odkręcam manetkę. Czasem potrafi mu się odbić (jak mi po piwku :piwo: ).

Wykluczyłem łapanie lewego powietrza i zabrudzony filtr.

Z racji tego że moto stało ponad rok czasu nieodpalane, czeka mnie normalne czyszczenie wszystkiego- wymiana paliwa + czyszczenie zbiornika benzyną ekstrakcyjną, przedmuchanie kranika, czyszczenie gaźnika, sprawdzenie świec...

Oprócz tej robocizny którą wymieniłem, czy może być coś jeszcze odpowiedzialne za takie zachowanie? A może jednak moduł- nie pochodzi prosto z fabryki, został kupiony w ciemno... Kolego Barney bardzo proszę o info, czy rzeczywiście masz moduł o numerze 21119- 1535.

Dodam tylko, że nie brakuje mu mocy na niskich obrotach- przy ruszaniu i wciśniętym przednim hamulcu lagi wginają się w podłogę :) Poza tym, aby moto w ogóle pracował (obojętnie czy zimny czy ciepły) to muszę mieć wysuniętą linkę od ssania. Jak ją wsunę to obroty są tak niskie że moto po chwili gaśnie- jednak to jest pewnie wina złej regulacji...

Awatar użytkownika
Barney
Posty: 1238
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325

Post autor: Barney » sob lis 16, 2013

Witam Cię
Sorki, sprawdzałem, ale zgubiłem kartkę z nr tego modułu....także nie mogę Ci potwierdzić w 100%. Mój też przed kupnem stał dłuższy czas nieodpalany.... Koleś od którego brałem driftera, kupił sobie jakiegoś goldasa i śmigał, a drifter poszedł w niepamięć. Miałem podobne problemy. Od razu oddałam go do mechaniora na wymianę płynów, świec, nowy aku, aerograf, nowy napęd itp. moto było rozebrane i sprawdzone na sezon. Teraz trochę też trzeba dłubnąć i posprawdzać wszystko. Dzisiaj przy 3 stopniach odpalił za pierwszym razem, ale ...... chwilę musiał sie dogrzać bo po wyłączeniu ssania i dodaniu gazu gasł. Po ok. 7-10 minutach zaczął normalnie pracować.
Ostatnio zmieniony sob lis 16, 2013 przez Barney, łącznie zmieniany 2 razy.
VROC #35325

"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "

Awatar użytkownika
Barney
Posty: 1238
Rejestracja: czw wrz 13, 2012
Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
VROC: 35325

Post autor: Barney » sob lis 16, 2013

misiek735 pisze:Poza tym, aby moto w ogóle pracował (obojętnie czy zimny czy ciepły) to muszę mieć wysuniętą linkę od ssania. Jak ją wsunę to obroty są tak niskie że moto po chwili gaśnie- jednak to jest pewnie wina złej regulacji...
Po prawej stronie silnika masz regulację obrotów..... Taka mała wystająca śrubka ....podkręć ją na wyższe obroty i wyłącz ssanie
VROC #35325

"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 1 użytkownik online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą