VN800C Drifter
VN800C Drifter
To mój pierwszy post na forum, dlatego witam serdecznie wszystkich użytkowników Kawy
Mam problem z vn800 (1999) Drifter- Stałem się szczęśliwym posiadaczem Driftera po okazyjnej cenie, niestety bez modułu zapłonowego. Zakup pochodzi z dobrego źródła, dlatego jestem pewien że do pełnej sprawności mechanicznej niezbędny jest tylko moduł.
I teraz nasuwa się pytanie, czy ktokolwiek posiada na zbyciu moduł do tego motocykla?
Znalazłem kod z serwisówki: 21119-1535. Z tego co udało mi się wyczytać, moduły te były produkowane tylko do tego modelu- nie pasuje od Classica.
Pozdrawiam
Mam problem z vn800 (1999) Drifter- Stałem się szczęśliwym posiadaczem Driftera po okazyjnej cenie, niestety bez modułu zapłonowego. Zakup pochodzi z dobrego źródła, dlatego jestem pewien że do pełnej sprawności mechanicznej niezbędny jest tylko moduł.
I teraz nasuwa się pytanie, czy ktokolwiek posiada na zbyciu moduł do tego motocykla?
Znalazłem kod z serwisówki: 21119-1535. Z tego co udało mi się wyczytać, moduły te były produkowane tylko do tego modelu- nie pasuje od Classica.
Pozdrawiam
- MaciekSz
- Posty: 3701
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: -----
- VROC: 32197
Popytaj chłopaków z http://www.v-moto.pl/
Masz ich pod nosem
Masz ich pod nosem
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Dziękuję za odpowiedź. Panowie z v-moto.pl życzą sobie 2173 zł...
Może ktoś coś wie lub ma na zbyciu?
http://www.orientexpress.com/p-2679-dyn ... ition.aspx - takie ustrojstwo pasowałoby?
Pozdrawiam
Może ktoś coś wie lub ma na zbyciu?
http://www.orientexpress.com/p-2679-dyn ... ition.aspx - takie ustrojstwo pasowałoby?
Pozdrawiam
-
- Posty: 57
- Rejestracja: pn kwie 15, 2013
- Miejscowość: Oleśnica
- Motocykl: VN800B r. 99 / XJ550 r. 81
- VROC: 0
Zapytaj tego gościa:
http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-vn-80 ... 40781.html
Może ci taki moduł będzie w stanie wyczarować.
http://allegro.pl/kawasaki-vulcan-vn-80 ... 40781.html
Może ci taki moduł będzie w stanie wyczarować.
- Barney
- Posty: 1238
- Rejestracja: czw wrz 13, 2012
- Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
- Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
- VROC: 35325
jak zdążę dzisiaj to sprawdzę ..
VROC #35325
"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "
"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "
No więc moduł już dotarł, został zamontowany i moto ładnie odpala- problem jest innego rodzaju. O ile odpalanie na zimnym/ciepłym silniku nie sprawia kłopotu, to już wkręcanie na wysokie obroty już tak.
Silnik zachowuje się tak jak byłby niedogrzany, tzn. po odkręceniu maksymalnie manetki dochodzi mniej więcej do połowy maksymalnych obrotów, po czym spada (dusi się) i gaśnie (chyba że wcześniej puszczę manetkę, wtedy spokojnie mruczy na niskich obrotach). Podobnie zachowuje się kiedy stopniowo odkręcam manetkę. Czasem potrafi mu się odbić (jak mi po piwku ).
Wykluczyłem łapanie lewego powietrza i zabrudzony filtr.
Z racji tego że moto stało ponad rok czasu nieodpalane, czeka mnie normalne czyszczenie wszystkiego- wymiana paliwa + czyszczenie zbiornika benzyną ekstrakcyjną, przedmuchanie kranika, czyszczenie gaźnika, sprawdzenie świec...
Oprócz tej robocizny którą wymieniłem, czy może być coś jeszcze odpowiedzialne za takie zachowanie? A może jednak moduł- nie pochodzi prosto z fabryki, został kupiony w ciemno... Kolego Barney bardzo proszę o info, czy rzeczywiście masz moduł o numerze 21119- 1535.
Dodam tylko, że nie brakuje mu mocy na niskich obrotach- przy ruszaniu i wciśniętym przednim hamulcu lagi wginają się w podłogę Poza tym, aby moto w ogóle pracował (obojętnie czy zimny czy ciepły) to muszę mieć wysuniętą linkę od ssania. Jak ją wsunę to obroty są tak niskie że moto po chwili gaśnie- jednak to jest pewnie wina złej regulacji...
Silnik zachowuje się tak jak byłby niedogrzany, tzn. po odkręceniu maksymalnie manetki dochodzi mniej więcej do połowy maksymalnych obrotów, po czym spada (dusi się) i gaśnie (chyba że wcześniej puszczę manetkę, wtedy spokojnie mruczy na niskich obrotach). Podobnie zachowuje się kiedy stopniowo odkręcam manetkę. Czasem potrafi mu się odbić (jak mi po piwku ).
Wykluczyłem łapanie lewego powietrza i zabrudzony filtr.
Z racji tego że moto stało ponad rok czasu nieodpalane, czeka mnie normalne czyszczenie wszystkiego- wymiana paliwa + czyszczenie zbiornika benzyną ekstrakcyjną, przedmuchanie kranika, czyszczenie gaźnika, sprawdzenie świec...
Oprócz tej robocizny którą wymieniłem, czy może być coś jeszcze odpowiedzialne za takie zachowanie? A może jednak moduł- nie pochodzi prosto z fabryki, został kupiony w ciemno... Kolego Barney bardzo proszę o info, czy rzeczywiście masz moduł o numerze 21119- 1535.
Dodam tylko, że nie brakuje mu mocy na niskich obrotach- przy ruszaniu i wciśniętym przednim hamulcu lagi wginają się w podłogę Poza tym, aby moto w ogóle pracował (obojętnie czy zimny czy ciepły) to muszę mieć wysuniętą linkę od ssania. Jak ją wsunę to obroty są tak niskie że moto po chwili gaśnie- jednak to jest pewnie wina złej regulacji...
- Barney
- Posty: 1238
- Rejestracja: czw wrz 13, 2012
- Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
- Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
- VROC: 35325
Witam Cię
Sorki, sprawdzałem, ale zgubiłem kartkę z nr tego modułu....także nie mogę Ci potwierdzić w 100%. Mój też przed kupnem stał dłuższy czas nieodpalany.... Koleś od którego brałem driftera, kupił sobie jakiegoś goldasa i śmigał, a drifter poszedł w niepamięć. Miałem podobne problemy. Od razu oddałam go do mechaniora na wymianę płynów, świec, nowy aku, aerograf, nowy napęd itp. moto było rozebrane i sprawdzone na sezon. Teraz trochę też trzeba dłubnąć i posprawdzać wszystko. Dzisiaj przy 3 stopniach odpalił za pierwszym razem, ale ...... chwilę musiał sie dogrzać bo po wyłączeniu ssania i dodaniu gazu gasł. Po ok. 7-10 minutach zaczął normalnie pracować.
Sorki, sprawdzałem, ale zgubiłem kartkę z nr tego modułu....także nie mogę Ci potwierdzić w 100%. Mój też przed kupnem stał dłuższy czas nieodpalany.... Koleś od którego brałem driftera, kupił sobie jakiegoś goldasa i śmigał, a drifter poszedł w niepamięć. Miałem podobne problemy. Od razu oddałam go do mechaniora na wymianę płynów, świec, nowy aku, aerograf, nowy napęd itp. moto było rozebrane i sprawdzone na sezon. Teraz trochę też trzeba dłubnąć i posprawdzać wszystko. Dzisiaj przy 3 stopniach odpalił za pierwszym razem, ale ...... chwilę musiał sie dogrzać bo po wyłączeniu ssania i dodaniu gazu gasł. Po ok. 7-10 minutach zaczął normalnie pracować.
Ostatnio zmieniony sob lis 16, 2013 przez Barney, łącznie zmieniany 2 razy.
VROC #35325
"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "
"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "
- Barney
- Posty: 1238
- Rejestracja: czw wrz 13, 2012
- Miejscowość: Grodzisk Mazowiecki
- Motocykl: VN 800E Drifter, VN 1700 Nomad
- VROC: 35325
Po prawej stronie silnika masz regulację obrotów..... Taka mała wystająca śrubka ....podkręć ją na wyższe obroty i wyłącz ssaniemisiek735 pisze:Poza tym, aby moto w ogóle pracował (obojętnie czy zimny czy ciepły) to muszę mieć wysuniętą linkę od ssania. Jak ją wsunę to obroty są tak niskie że moto po chwili gaśnie- jednak to jest pewnie wina złej regulacji...
VROC #35325
"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "
"Jeśli pijąc alkohol - jestem alkoholikiem
to czy pijąc Fantę - będę fantastyczny ...? "
Kto jest online
Jest 8 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości