Filtr powietrza

Awatar użytkownika
msm jack
Posty: 109
Rejestracja: ndz gru 11, 2011
Miejscowość: Morąg
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 34682

Filtr powietrza

Post autor: msm jack » śr paź 30, 2013

Witam, mam pytanie odnośnie filtrów powietrza. Powiedzcie czym różni się normalny filtr, a filtr K&N. Wiem że jest dłuższa żywotność filtra K&N, można po umyciu ponownie go używać. Czy są jeszcze jakieś inne zalety tych filtrów, w jakiej cenie można kupić środek do mycia K&N?

Awatar użytkownika
Banan
Posty: 1637
Rejestracja: czw mar 22, 2012
Miejscowość: Tłuszcz
Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
VROC: 0

Post autor: Banan » śr paź 30, 2013

Środek do mycia w raz z olejem do nasączania kosztuje ok 40zł
Co do różnic to wykonano go z materiału, który przepływającemu przezeń powietrzu stawia mniejszy opór niż w przypadku filtra standardowego dzięki temu uzyskujemy nieco lepsze osiagi.
VN 900 Custom Black Mat - był

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » śr paź 30, 2013

Standardowy filtr od dwójki puszcza 350 litrów powietrza a kaen 800 litrów a czym więcej powietrza tym mniejsze zużycie wachy i mniejsze podciśnienie ssania a tym samym więcej mocy!
Filtry i wszystko do nich sprzeda ci v- moto u Zeusa pytać należy bo to nasz vulcaneryjny zaopatrzeniowiec. A swoich trza popierać!!! :ok:
--

Awatar użytkownika
msm jack
Posty: 109
Rejestracja: ndz gru 11, 2011
Miejscowość: Morąg
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 34682

Post autor: msm jack » śr paź 30, 2013

Oczywiście że trza, jestem jak najbardziej za.

FlasH
Posty: 146
Rejestracja: sob sie 11, 2012
Miejscowość: Warszawa / Rzepin
Motocykl: VN800 Classic
VROC: 0

Post autor: FlasH » czw paź 31, 2013

Limet pisze:Standardowy filtr od dwójki puszcza 350 litrów powietrza a kaen 800 litrów a czym więcej powietrza tym mniejsze zużycie wachy i mniejsze podciśnienie ssania a tym samym więcej mocy!
Ja tam się nie znam na motorach, ale ze zwykłej chemii wychodzi mi, że nie da się zastąpić benzyny powietrzem...

Grześ
Posty: 1338
Rejestracja: sob cze 16, 2012
Miejscowość: Mosina
Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
VROC: 35561

Post autor: Grześ » czw paź 31, 2013

Masz rację nie znasz się na motorach ani na chemi :D :D :D :D
--

MaszaMadafaka
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 11, 2013
Miejscowość: Okolice Tarnowa
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: MaszaMadafaka » sob lis 16, 2013

Podepne się pod temat - czy ja nie mam osłony na filtr powietrza czy ma jakis nietypowy tuning? - http://zapodaj.net/5646b64b2fdea.jpg.html
Jesteś zwycięzcą!!

Awatar użytkownika
msm jack
Posty: 109
Rejestracja: ndz gru 11, 2011
Miejscowość: Morąg
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 34682

Post autor: msm jack » sob lis 16, 2013

Może nie wypowiem się fachowo, ale widywałem takie filtry (obudowy) czy jak to zwał. Tyle że wewnątrz siedział zazwyczaj jakiś "tuningowy" filtr, a u Ciebie przyjacielu widzę że jest zwykły. Zapewne przed sprzedażą motocykla ktoś go zamienił.

MaszaMadafaka
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 11, 2013
Miejscowość: Okolice Tarnowa
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: MaszaMadafaka » sob lis 16, 2013

No sprzedający pochwalił się że wymienił filtry :)
Jesteś zwycięzcą!!

MaszaMadafaka
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 11, 2013
Miejscowość: Okolice Tarnowa
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: MaszaMadafaka » sob lis 16, 2013

Tylko co to znaczy "tuningowy filtr" ? Cóś takiego - http://allegro.pl/filtr-powietrza-kn-ka ... 18237.html
Jesteś zwycięzcą!!

Awatar użytkownika
msm jack
Posty: 109
Rejestracja: ndz gru 11, 2011
Miejscowość: Morąg
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 34682

Post autor: msm jack » ndz lis 17, 2013

Zgadza się np. filtr K&N.

MaszaMadafaka
Posty: 18
Rejestracja: pn lis 11, 2013
Miejscowość: Okolice Tarnowa
Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
VROC: 0

Post autor: MaszaMadafaka » ndz lis 17, 2013

- czy istnieje ryzyko że taki nieosłonięty filtr będzie "zasysał" wodę np podczas deszczu?
- widziałem ofertę chromowanych filtrów stożkowych ,wygląda to fajnie ale drogie jak cholerka , pytanie czy dobrze spełnia swoją rolę. I rozumiem że musiałbym kupić dwa po jednym na każdym boku
Jesteś zwycięzcą!!

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn lis 18, 2013

MaszaMadafaka pisze:- czy istnieje ryzyko że taki nieosłonięty filtr będzie "zasysał" wodę np podczas deszczu?
- widziałem ofertę chromowanych filtrów stożkowych ,wygląda to fajnie ale drogie jak cholerka , pytanie czy dobrze spełnia swoją rolę. I rozumiem że musiałbym kupić dwa po jednym na każdym boku
Na zwykłym papierowym filtrze wg mnie istnieje ryzyko, że przy pierwszym deszczu rozpadnie się. K&N i inne filtry tuningowe mają inna konstrukcję i są nasączane specjalnymi olejami. No i nie wymienia się ich tylko czyści...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
KALAF
Posty: 37
Rejestracja: ndz gru 27, 2015
Miejscowość: Kępice
Motocykl: Kawasaki Vulcan vn 2000Classic rok.2007
VROC: 0

Post autor: KALAF » sob sty 02, 2016

Mam pytanko ,,ostatnio rozebrałem filtr w vn2000 i :boje: wyglądał jak by nigdy nikt tam nie zaglądał było pełno brudu i pyłu,,podkreślę że nie dawno go kupiłem i byłem ciekawy w jakim jest stanie tylko nie wiem czy to jest ten zwykły czy nasączony olejem,,wydmuchałem go dokładnie sprężonym powietrzem i skręciłem,,piszecie tutaj że można go myć i nasączyć olejem,,gdzie można coś takiego kupić i jak to się robi ??????
Żeby być motocyklistą nie wystarczy mieć benzynę w żyłach...
...Potrzebny jest jeszcze olej w głowie:) Junak M-10,Intruder vs800,Kawasaki Vulcan VL2000 Classic LT...HONDA VTX1800C.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » sob sty 02, 2016

Wrzuć jakieś zdjęcie tego filtra. Jak masz zwykły, to do wymiany, jak K&N to można go czyścić
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz sty 03, 2016

a przy okazji czym czyscicie K&N?

sa preparaty specjalne ale moze macie jakies ciekawsze patenty.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » ndz sty 03, 2016

benzyna ekstrakcyjna :ok:
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz sty 03, 2016

8/ ;) :boje:

Awatar użytkownika
KALAF
Posty: 37
Rejestracja: ndz gru 27, 2015
Miejscowość: Kępice
Motocykl: Kawasaki Vulcan vn 2000Classic rok.2007
VROC: 0

Post autor: KALAF » śr sty 06, 2016

Zeus pisze:Wrzuć jakieś zdjęcie tego filtra. Jak masz zwykły, to do wymiany, jak K&N to można go czyścić
http://images75.fotosik.pl/209/47fdcfef03c526ecmed.jpg
Żeby być motocyklistą nie wystarczy mieć benzynę w żyłach...
...Potrzebny jest jeszcze olej w głowie:) Junak M-10,Intruder vs800,Kawasaki Vulcan VL2000 Classic LT...HONDA VTX1800C.

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » śr sty 06, 2016

To masz do wymiany
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 13 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 13 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą