Filtr powietrza
- msm jack
- Posty: 109
- Rejestracja: ndz gru 11, 2011
- Miejscowość: Morąg
- Motocykl: VN 2000 Limited
- VROC: 34682
Filtr powietrza
Witam, mam pytanie odnośnie filtrów powietrza. Powiedzcie czym różni się normalny filtr, a filtr K&N. Wiem że jest dłuższa żywotność filtra K&N, można po umyciu ponownie go używać. Czy są jeszcze jakieś inne zalety tych filtrów, w jakiej cenie można kupić środek do mycia K&N?
- Banan
- Posty: 1637
- Rejestracja: czw mar 22, 2012
- Miejscowość: Tłuszcz
- Motocykl: VN 2000 DIABLO BLACK
- VROC: 0
Środek do mycia w raz z olejem do nasączania kosztuje ok 40zł
Co do różnic to wykonano go z materiału, który przepływającemu przezeń powietrzu stawia mniejszy opór niż w przypadku filtra standardowego dzięki temu uzyskujemy nieco lepsze osiagi.
Co do różnic to wykonano go z materiału, który przepływającemu przezeń powietrzu stawia mniejszy opór niż w przypadku filtra standardowego dzięki temu uzyskujemy nieco lepsze osiagi.
VN 900 Custom Black Mat - był
-
- Posty: 1338
- Rejestracja: sob cze 16, 2012
- Miejscowość: Mosina
- Motocykl: Vulcan VN2000C ,,Bandzior,,
- VROC: 35561
Standardowy filtr od dwójki puszcza 350 litrów powietrza a kaen 800 litrów a czym więcej powietrza tym mniejsze zużycie wachy i mniejsze podciśnienie ssania a tym samym więcej mocy!
Filtry i wszystko do nich sprzeda ci v- moto u Zeusa pytać należy bo to nasz vulcaneryjny zaopatrzeniowiec. A swoich trza popierać!!!
Filtry i wszystko do nich sprzeda ci v- moto u Zeusa pytać należy bo to nasz vulcaneryjny zaopatrzeniowiec. A swoich trza popierać!!!
--
-
- Posty: 146
- Rejestracja: sob sie 11, 2012
- Miejscowość: Warszawa / Rzepin
- Motocykl: VN800 Classic
- VROC: 0
Ja tam się nie znam na motorach, ale ze zwykłej chemii wychodzi mi, że nie da się zastąpić benzyny powietrzem...Limet pisze:Standardowy filtr od dwójki puszcza 350 litrów powietrza a kaen 800 litrów a czym więcej powietrza tym mniejsze zużycie wachy i mniejsze podciśnienie ssania a tym samym więcej mocy!
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn lis 11, 2013
- Miejscowość: Okolice Tarnowa
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
- VROC: 0
Podepne się pod temat - czy ja nie mam osłony na filtr powietrza czy ma jakis nietypowy tuning? - http://zapodaj.net/5646b64b2fdea.jpg.html
Jesteś zwycięzcą!!
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn lis 11, 2013
- Miejscowość: Okolice Tarnowa
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
- VROC: 0
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn lis 11, 2013
- Miejscowość: Okolice Tarnowa
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
- VROC: 0
Tylko co to znaczy "tuningowy filtr" ? Cóś takiego - http://allegro.pl/filtr-powietrza-kn-ka ... 18237.html
Jesteś zwycięzcą!!
-
- Posty: 18
- Rejestracja: pn lis 11, 2013
- Miejscowość: Okolice Tarnowa
- Motocykl: Kawasaki Vulcan 1500 Nomad
- VROC: 0
- czy istnieje ryzyko że taki nieosłonięty filtr będzie "zasysał" wodę np podczas deszczu?
- widziałem ofertę chromowanych filtrów stożkowych ,wygląda to fajnie ale drogie jak cholerka , pytanie czy dobrze spełnia swoją rolę. I rozumiem że musiałbym kupić dwa po jednym na każdym boku
- widziałem ofertę chromowanych filtrów stożkowych ,wygląda to fajnie ale drogie jak cholerka , pytanie czy dobrze spełnia swoją rolę. I rozumiem że musiałbym kupić dwa po jednym na każdym boku
Jesteś zwycięzcą!!
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Na zwykłym papierowym filtrze wg mnie istnieje ryzyko, że przy pierwszym deszczu rozpadnie się. K&N i inne filtry tuningowe mają inna konstrukcję i są nasączane specjalnymi olejami. No i nie wymienia się ich tylko czyści...MaszaMadafaka pisze:- czy istnieje ryzyko że taki nieosłonięty filtr będzie "zasysał" wodę np podczas deszczu?
- widziałem ofertę chromowanych filtrów stożkowych ,wygląda to fajnie ale drogie jak cholerka , pytanie czy dobrze spełnia swoją rolę. I rozumiem że musiałbym kupić dwa po jednym na każdym boku
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- KALAF
- Posty: 37
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015
- Miejscowość: Kępice
- Motocykl: Kawasaki Vulcan vn 2000Classic rok.2007
- VROC: 0
Mam pytanko ,,ostatnio rozebrałem filtr w vn2000 i wyglądał jak by nigdy nikt tam nie zaglądał było pełno brudu i pyłu,,podkreślę że nie dawno go kupiłem i byłem ciekawy w jakim jest stanie tylko nie wiem czy to jest ten zwykły czy nasączony olejem,,wydmuchałem go dokładnie sprężonym powietrzem i skręciłem,,piszecie tutaj że można go myć i nasączyć olejem,,gdzie można coś takiego kupić i jak to się robi ????
Żeby być motocyklistą nie wystarczy mieć benzynę w żyłach...
...Potrzebny jest jeszcze olej w głowie:) Junak M-10,Intruder vs800,Kawasaki Vulcan VL2000 Classic LT...HONDA VTX1800C.
...Potrzebny jest jeszcze olej w głowie:) Junak M-10,Intruder vs800,Kawasaki Vulcan VL2000 Classic LT...HONDA VTX1800C.
- KALAF
- Posty: 37
- Rejestracja: ndz gru 27, 2015
- Miejscowość: Kępice
- Motocykl: Kawasaki Vulcan vn 2000Classic rok.2007
- VROC: 0
http://images75.fotosik.pl/209/47fdcfef03c526ecmed.jpgZeus pisze:Wrzuć jakieś zdjęcie tego filtra. Jak masz zwykły, to do wymiany, jak K&N to można go czyścić
Żeby być motocyklistą nie wystarczy mieć benzynę w żyłach...
...Potrzebny jest jeszcze olej w głowie:) Junak M-10,Intruder vs800,Kawasaki Vulcan VL2000 Classic LT...HONDA VTX1800C.
...Potrzebny jest jeszcze olej w głowie:) Junak M-10,Intruder vs800,Kawasaki Vulcan VL2000 Classic LT...HONDA VTX1800C.
Kto jest online
Jest 37 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 37 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 37 gości