Strzelanie w gaźnik VN800

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt lip 12, 2013

Jak Ci cieknie z tego otworku w gaźniku to sprawdź czy kranik trzyma, ogólnie VN 800 lubi się zalać ;), jeżeli odpalasz na ssaniu to wyciąg go tak do połowy tylko, jak już zapali to możesz nieco podciągnąć dla zwiększenia obrotów, ja raczej zapalam bez ssania i nie ma problemu, jak ssanie to bez manetki raczej :ok:
Jak dobrze zrozumiałem na końcu węzyka wychodzącego z dolnej części obudowy filtra masz zaślepkę, a powinien być mały zbiorniczek...

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt lip 12, 2013

Wczoraj zdjąłem wężyki z kranika i kranik trzyma . Brak plam na szmatce , silniku i podłodze . Zdjęcia zrobione później wstawię . a jeżeli chodzi o poziom paliwa to jeszcze nie sprawdzałem tylko dlaczego czasem jest wszystko ok a czasem zalewa cały filtr . Teraz nie wiem czy po wysuszeniu mogę go z powrotem założyć czy nowy znowu kupować co prawda filtr suchy już jest ale czuć paliwem .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt lip 12, 2013

Zawsze czuć paliwem bo i tak podczas pracy paliwo sobie chlasta na lewo i prawo :ok:
U mnie "przeciekało" w ramach zepsutego kranika, jak dobrze kojarzę to z prawego otworu.

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt lip 12, 2013

Cieknie z tego otworu zaznaczonego na zdjęciu, tak że spód gumowej uszczelki jest ciągle mokry (na zdj. jest suche bo wytarłem)

Obrazek

Cieknie po tym wężyku i również go wypełnia. Na jego końcu nie ma zbiorniczka, jest zatyczka

Obrazek

A tak wygląda filtr po próbie odpalania

Obrazek

A oto pacjent :)

Obrazek
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

RAFAŁ 17
Posty: 96
Rejestracja: śr wrz 12, 2012
Miejscowość: Zelgniewo/ Hollandia
Motocykl: VN 800 CLASIC
VROC: 35538

Post autor: RAFAŁ 17 » pt lip 12, 2013

Podepnę się do tematu jak można bo mam ten sam problem od paru dni kicha przez filtr i raz po raz strzeli sobie no nie zalewa go o tyle dobrze. Pali bez problemu pracuje dobrze co morze go boleć? :scrach:

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt lip 12, 2013

Mi na chwilę pomogło czyszczenie gaźnika teraz skupię się na miejscu gdzie wchodzi iglica bo podejrzewam że jakiś brud tam siedzi i nie pozwala jej wejść na swoje miejsce .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt lip 12, 2013

Proponuje zdjąć wężyk z kranika albo podpiąć kawałek innego i do jakiegoś naczynia go wsadzić najlepiej z kartonem na dnie(będzie plama jak już paliwo wyparuje) lub kartonik między gary tak żeby pod kranikiem był kawałek tego kartonu i zobaczyć czy kranik trzyma jak należy. U mnie minimalnie kapało z kranika na kartonie dosłownie kilka kropelek co nie przeszkadzało żeby za całą nockę zalać mi pół obudowy filtra. Jak wykluczysz na 100% kranik to możesz szukać dalej.

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt lip 12, 2013

Jutro po pracy tak zrobię ale i tak zdemontuję gaźnik bo korci mnie to gniazdo w które wchodzi iglica . Kranik raczej jest ok bo to zalewanie filtra dzieje się przy pracującym silniku i gdy zdejmuję obudowę to centralnie tryska paliwo z otworu zaznaczonego na zdjęciu . Gdy moto stoi parę dni to żadnych wycieków nie ma .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » sob lip 13, 2013

A to jak przy pracującym silniku tylko to raczej nie kranik.powodzenia

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » sob lip 13, 2013

Test na kartonik zrobiony, kranik nie cieknie. Po wymontowaniu gaźnika zauważyłem ze brak mi tej śrubki, zaznaczonej czerwonym kółeczkiem na zdjęciu. Czy jest ona potrzebna?

Obrazek

Na schemacie gaźnika podanego stronę wcześniej nie mogę się dopatrzeć tej śrubki lub dyszy, nie wiem co to jest
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pn lip 15, 2013

odpowiedzi już znam . Śrubki nie powinno być , strzelanie w filtr spowodowane było nieszczelnym połączeniem gaźnik - kolektor ssący . Są tam gówniane opaski które nie trzymają krućca ssącego . Vulcan znowu nawija kilometry . :pedzi:
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pn lip 15, 2013

To ja muszę się moim przyjrzeć w takim razie. Ale to przy okazji regulacji zaworów... :scrach:

Awatar użytkownika
Ruda
Posty: 168
Rejestracja: śr paź 05, 2011
Miejscowość: Maidenhead UK
Motocykl: BMW F800GT
VROC: 0

Post autor: Ruda » ndz gru 15, 2013

Wychodzi na to ze musze u nas jeszcze raz rozebrac gaznik i sprawdzic te polaczenia. U nas po wymianie wydechu na zwykly i powrocie z regulacja do ustawien fabrycznych 1.75 zaczal strzelac na zimnym i poki sie troche nie nagrzeje gasnie, dlawi sie przy probie ruszenia. U nas strzela w gaznik nie wydech.
Vulcana już nie mam ale sentyment pozostał...
http://on2wheelswithlove.com/

DIVA
Posty: 118
Rejestracja: wt paź 18, 2011
Miejscowość: Milton Keynes UK
Motocykl: VN1500 oraz VICTORY HAMMER
VROC: 0

Post autor: DIVA » ndz gru 22, 2013

To ja podepne sie pod temat. W moim VN 1500 strzela w kominy gdy schodze z wysokich obrotow wali jak z kalacha wydechy wymienilem na wolne przy gazniku nic nie grzebalem. Co to moze byc? I jeszcze jeden problem na wysokich obrotach nie dzialaja kierunki kiedy zejde na wolne obroty dzialaja bez zarzutow. Pomoze ktos? W tych dwoch sprawach.
DWA KOLA TO WIECEJ NIZ CZTERY!!!

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 23 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 23 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą