Zalewanie świecy VN 800
-
- Posty: 56
- Rejestracja: sob kwie 14, 2012
- Miejscowość: Koszalin
- Motocykl: VN 800 Classic
- VROC: 0
Zalewanie świecy VN 800
Witam,
Czy spotkaliście się z następującym problemem.
VN 800 ma wymienione świece na nowe i jest wszystko OK. Oczywiście jest odpowiednio dogrzewany itd. Ale po jakimś czasie zaczyna sobie trochę gorzej pracować garnek nr 2 - ten od siodła.
Tak sobie pracuje, że świeca pada i nadaje się tylko do śmietnika. Kolejna świeca i tak dalej.
Jest to już trochę irytujące żeby wymieniać tak często świece.
Zawory na pewno OK - sprawdzałem luzy.
Pozostają przewody wysokiego napięcia lub fajka albo cewka - czy to możliwe?
Na końcu pozostaje gaźnik - ale problem tkwi w 1 cylindrze to raczej chyba nie. Może za bardzo go przelewa?
Wydechy Cobra zamontowane.
Może mieliście taki przypadek lub macie jakieś ciekawe pomysły HELP !
Pozdrawiam
biggus
Czy spotkaliście się z następującym problemem.
VN 800 ma wymienione świece na nowe i jest wszystko OK. Oczywiście jest odpowiednio dogrzewany itd. Ale po jakimś czasie zaczyna sobie trochę gorzej pracować garnek nr 2 - ten od siodła.
Tak sobie pracuje, że świeca pada i nadaje się tylko do śmietnika. Kolejna świeca i tak dalej.
Jest to już trochę irytujące żeby wymieniać tak często świece.
Zawory na pewno OK - sprawdzałem luzy.
Pozostają przewody wysokiego napięcia lub fajka albo cewka - czy to możliwe?
Na końcu pozostaje gaźnik - ale problem tkwi w 1 cylindrze to raczej chyba nie. Może za bardzo go przelewa?
Wydechy Cobra zamontowane.
Może mieliście taki przypadek lub macie jakieś ciekawe pomysły HELP !
Pozdrawiam
biggus
- Ryffka
- Posty: 1398
- Rejestracja: pn kwie 19, 2010
- Miejscowość: Wrocław
- Motocykl: był VN2000 Soul Red, GTR 1400
- VROC: 24863
W mojej starej vn800 też była ta przypadłość Chyba taki urok modelu. Wszystko musi być na cacy, żeby garnek nie robił problemów ze świecą. U mnie pomogła wymiana dysz na DynoJet i filtr K&N. Świec używałem irydowych, ale wydaje mi się, że przy tej konfiguracji zwykłe też by się dobrze sprawowały. Teraz moim sprzętem śmiga Wyder więc możesz go zapytać czy ma jakieś problemy z tym garkiem
PS. Przewody wysokiego też wymieniałem już wcześniej. Było lepiej, ale nie idealnie.
PS. Przewody wysokiego też wymieniałem już wcześniej. Było lepiej, ale nie idealnie.
biggus, U mnie problem też był w ten deseń, rozwiązanie problemu było kosztowne. Otóż drugi gar był przegrzany, pierścienie nie spełniały swojej roli. Olej przedostawał się do komory spalania i problem się ciągnął. Musiałem robić drugi gar bo nie było jazdy. Mam nadzieję że u ciebie to tylko drobnostka.
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW
-
- Posty: 56
- Rejestracja: sob kwie 14, 2012
- Miejscowość: Koszalin
- Motocykl: VN 800 Classic
- VROC: 0
Dzięki za podpowiedzi.
Mam pytanie jak można sprawdzić fajki i przewody napięcia?
Cewki nie podejrzewacie?
Jeżeli chodzi o dysze to nie wiem jakie mam bo się nie dobierałem do gaźnika.
Filtr powietrza KN.
A co powoduje zamiana dysz?
Co proponujecie Panowie, co można zrobić w warunkach domowych ?
biggus
VN 800 Classic
Mam pytanie jak można sprawdzić fajki i przewody napięcia?
Cewki nie podejrzewacie?
Jeżeli chodzi o dysze to nie wiem jakie mam bo się nie dobierałem do gaźnika.
Filtr powietrza KN.
A co powoduje zamiana dysz?
Co proponujecie Panowie, co można zrobić w warunkach domowych ?
biggus
VN 800 Classic
-
- Posty: 57
- Rejestracja: pn kwie 15, 2013
- Miejscowość: Oleśnica
- Motocykl: VN800B r. 99 / XJ550 r. 81
- VROC: 0
A jak wygląda ta padnięta świeca (rodzaj uszkodzeń)? Co dokładnie się z nią dzieje że pada? W jakim czasie od jej wymiany na nową dochodzi do powtórnego uszkodzenia (orientacyjny przebieg).
Druga sprawa to rozwiń jak mamy rozumieć to zdanie: "zaczyna sobie trochę gorzej pracować garnek nr 2 - ten od siodła"? Co dokładnie dzieje się z pracą tego cylindra / tłoka i na czym polega jego gorsza praca?
Ostatnie pytanie, to czy problem nie pojawił się np. po wymianie wydechów na Cobry lub innej przeróbce motocykla?
Druga sprawa to rozwiń jak mamy rozumieć to zdanie: "zaczyna sobie trochę gorzej pracować garnek nr 2 - ten od siodła"? Co dokładnie dzieje się z pracą tego cylindra / tłoka i na czym polega jego gorsza praca?
Ostatnie pytanie, to czy problem nie pojawił się np. po wymianie wydechów na Cobry lub innej przeróbce motocykla?
-
- Posty: 57
- Rejestracja: pn kwie 15, 2013
- Miejscowość: Oleśnica
- Motocykl: VN800B r. 99 / XJ550 r. 81
- VROC: 0
Ok, coś już wiadomo. Co nieco o świecach, ich stanie i diagnozowaniu problemów z nimi związanych znajdziesz tutaj:
http://chudzikj.republika.pl/Technika/Swiece/swiece.htm
Ważne, że świeca nie jest zaolejona.
http://chudzikj.republika.pl/Technika/Swiece/swiece.htm
Ważne, że świeca nie jest zaolejona.
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
No to tu jeszcze kilka fotek
http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark ... talog.html
http://www.dansmc.com/spark_plugs/spark ... talog.html
Kto jest online
Jest 21 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 21 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości