"Miszcze" w HD

Luźne temaciki. Bez cenzury ;)
Awatar użytkownika
Garciu
Posty: 2556
Rejestracja: pn lis 14, 2011
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 1700 Classic LT
VROC: 34722

Post autor: Garciu » sob sty 11, 2014

stawiam że wylądował...no chyba że startuje ;-)
Pozdrawiam,

Garciu.

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » sob sty 11, 2014

Wylądował, bo hamulce aerodynamiczne widać nad skrzydłami. I chyba odwracacze ciągu włączone, sądząc po "zadymie"...

Awatar użytkownika
MUKA
Posty: 8374
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Vn 1500 Classic tourer
VROC: 0

Post autor: MUKA » ndz sty 12, 2014

Nisko zawieszony :cool:
Rodzina, Klub, Barwy, Honor.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » ndz sty 12, 2014

Duże jest piękne. :ok:

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Andrzej
Posty: 1955
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Nadarzyn
Motocykl: VN 900 Classic - "Pimpuś"
VROC: 31877

Post autor: Andrzej » pt sty 24, 2014

To jeszcze jeden ogólnie ładny widoczek na piątkowe dobranoc :) (trzeba kliknąć)

Obrazek
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ...

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt sty 28, 2014

Andrzej pisze:ogólnie ładny widoczek
Ładna bestia !!

Nie wiem czy był ten temat, ale dzisiaj miałby urodziny ten gość, ale urodził się dość wcześnie więc już go nie ma.
Bardzo znany w USA. Miał niezły dorobek, w tym 6 Migów 15-tek.

Obrazek

A tutaj "karmią" jego maszynę, P-47.

Obrazek

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » wt sty 28, 2014

Gaby - fajnym dzbankiem latał.
Można by rzec żartem, że pierwszy zwolennik czegoś spod znaku "pingwina" ;)
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » śr sty 29, 2014

Andrzej pisze:To jeszcze jeden ogólnie ładny widoczek na piątkowe dobranoc :) (trzeba kliknąć)

Obrazek
Moje ulubione pytanie:
Staruje czy ląduje?
Zwycięzca może postawić browara autorowi postu :D
:yeee:
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
Andrzej
Posty: 1955
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Nadarzyn
Motocykl: VN 900 Classic - "Pimpuś"
VROC: 31877

Post autor: Andrzej » śr sty 29, 2014

broda pisze:Moje ulubione pytanie:
Staruje czy ląduje?
Zwycięzca może postawić browara autorowi postu
Leci !!

Tak czy tak wygrałem - masz browara :)
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ...

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » śr sty 29, 2014

broda pisze:Staruje czy ląduje?
Ląduje, popatrzcie na krawędzie natarcia skrzydeł.

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » śr sty 29, 2014

to ja zbaraniałem, o myślałem, że klapy góra są przy lądowaniu,

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw sty 30, 2014

mirad pisze:
broda pisze:Staruje czy ląduje?
Ląduje, popatrzcie na krawędzie natarcia skrzydeł.

:yeee:
Mylisz się ;) on startuje ;) przy lądowaniu nie używasz pełnego ciągu a o tym świadczą tumany śniegu za benkiem ;)


To ja mam browarka
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » czw sty 30, 2014

Abrams pisze:
mirad pisze:
broda pisze:Staruje czy ląduje?
Ląduje, popatrzcie na krawędzie natarcia skrzydeł.

:yeee:
Mylisz się ;) on startuje ;) przy lądowaniu nie używasz pełnego ciągu a o tym świadczą tumany śniegu za benkiem ;)


To ja mam browarka

hahahahaha, a ja poznałem, że startuje, kapitan krawat rozluźnia :D
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Awatar użytkownika
Lecho
Posty: 4598
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: VN1600 Classic
VROC: 32224

Post autor: Lecho » pt sty 31, 2014

Abrams pisze:Mylisz się ;) on startuje ;) przy lądowaniu nie używasz pełnego ciągu a o tym świadczą tumany śniegu za benkiem ;)
Chyba, że pilot nie wycyrklował i musiał pierdnąć w rurki w trosce o :dupa: pasażerów

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt sty 31, 2014

Abrams pisze:
mirad pisze:
broda pisze:Staruje czy ląduje?
Ląduje, popatrzcie na krawędzie natarcia skrzydeł.

:yeee:
Mylisz się ;) on startuje ;) przy lądowaniu nie używasz pełnego ciągu a o tym świadczą tumany śniegu za benkiem ;)


To ja mam browarka
No to mamy akademicką dyskusję, czemu nie? ;)

Na fotce Chińczyka widać wychylenie klap Fowlera na pewno większe niż 15-20st, może nie 45 ale ze 30 stopni murowane. Pozycja do lądowania.

Na krawędzi natarcia wychylone wszystko na maksa co konstruktor wymyślił: sloty /szczeliny/ oraz klapy Krugera.

W centrum silników są namalowane takie zakręcone łezki. Na fotce stoją. Gdyby obroty do mocy startowej to jakieś 11 000 obr/minutę, czyli 183 na sekundę. Nie sądzę żeby w tych warunkach oświetlenia migawka była mniejsza niż 1/1000 sek co daje 0,183 obrotu, musiałoby być rozmazanie.

Tuman śniegu / ciężar właściwy znacznie mniejszy od ołowiu / powstałby od zawirowań nawet przy stojących silnikach. Przecież to zakłócenie powietrza przez b. duży ełroplan przy prędkości przyziemienia ok 300 km/godz. Ponadto po zdławieniu silników odrzutowych ciąg spada do ok 50% / to nie tłoki, które spadają prawie do zera / i musi minąć jakieś 10 - 12 sek by ciąg spadł niżej, a w tym czasie jesteśmy już prawie na betonie.

Guiness dla mnie. :ok:

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt sty 31, 2014

Tutaj można popatrzeć na "warsztat" do produkcji większych letadeł.

http://www.epwa.pl/index.php?option=com ... &catid=916#

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » pt sty 31, 2014

fitter pisze:Gaby - fajnym dzbankiem latał.
Można by rzec żartem, że pierwszy zwolennik czegoś spod znaku "pingwina" ;)
Tutaj obszerny artykuł o nim.
Niesłychana sprawa przypomnieli sobie o nim mimo, że nie gra w piłkę nożną.

http://facet.interia.pl/obyczaje/histor ... Id,1097571

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Pawelek450
Posty: 242
Rejestracja: śr lip 27, 2011
Miejscowość: Suwałki
Motocykl: VN 15 SE
VROC: 0

Post autor: Pawelek450 » sob lut 01, 2014

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/c ... Lebeda.jpg


tu tutka ląduje i ma klapy dół
ale patrząc na koła są odwrotnie skierowane - ku dołowi

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » sob lut 01, 2014

Pawelek450 pisze:tu tutka ląduje i ma klapy dół

ale patrząc na koła są odwrotnie skierowane - ku dołowi
Klapy wychylają się w dół i ew. odjeżdżają do tyłu. To co wychyla się w górę to hamulce aerodynamiczne, ale nie w tej fazie lotu.
Wózki nieco wiszą do przodu, ale za chwilę ogon pójdzie w dół, aby przyziemić na dwa punkty i wszystko się wyrówna.
Aerodynamika to potęga !! :D

:yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt lut 04, 2014

mirad pisze:
Abrams pisze:
mirad pisze:
broda pisze:Staruje czy ląduje?
Ląduje, popatrzcie na krawędzie natarcia skrzydeł.

:yeee:
Mylisz się ;) on startuje ;) przy lądowaniu nie używasz pełnego ciągu a o tym świadczą tumany śniegu za benkiem ;)


To ja mam browarka
No to mamy akademicką dyskusję, czemu nie? ;)

Na fotce Chińczyka widać wychylenie klap Fowlera na pewno większe niż 15-20st, może nie 45 ale ze 30 stopni murowane. Pozycja do lądowania.

Na krawędzi natarcia wychylone wszystko na maksa co konstruktor wymyślił: sloty /szczeliny/ oraz klapy Krugera.

W centrum silników są namalowane takie zakręcone łezki. Na fotce stoją. Gdyby obroty do mocy startowej to jakieś 11 000 obr/minutę, czyli 183 na sekundę. Nie sądzę żeby w tych warunkach oświetlenia migawka była mniejsza niż 1/1000 sek co daje 0,183 obrotu, musiałoby być rozmazanie.

Tuman śniegu / ciężar właściwy znacznie mniejszy od ołowiu / powstałby od zawirowań nawet przy stojących silnikach. Przecież to zakłócenie powietrza przez b. duży ełroplan przy prędkości przyziemienia ok 300 km/godz. Ponadto po zdławieniu silników odrzutowych ciąg spada do ok 50% / to nie tłoki, które spadają prawie do zera / i musi minąć jakieś 10 - 12 sek by ciąg spadł niżej, a w tym czasie jesteśmy już prawie na betonie.

Guiness dla mnie. :ok:

:yeee:
Chyba się podzielisz jednak ;)
poniżej lądowanie na okęciu z dodanym gazem na przyziemieniu, faktycznie tłumany śniegu też są ale nie takie ;)

Obrazek

A tu start na klapu 1,5,10,25,25 zakładam 10 + sloty

Obrazek

A na dobranoc

ładny lim

Obrazek
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 14 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 14 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą