![:)](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
A teraz odnośnie moto...
Jest też dodatek do oleju dla silników motocyklowych czterosuwowych.
Opis zasad działania:
http://www.ceramizer.pl/content/view/29/41/
Zasady stosowania dla motocykli:
http://www.ceramizer.pl/content/view/172
Jakie macie opinie na ten temat? Interesuje mnie podejście wyłącznie merytoryczne, a nie cos w stylu "fajne, może wleję" albo "a feee, nigdy bym nie wlał coś co nie jest motulem albo castrolem, ale w sumie na mechanice sie nie znam"
Acha...jeszcze w uwagach jest coś takiego:
1. Nie zaleca się stosowania ceramizera w przypadku konstrukcji mokrego sprzęgła, w którym występują metalowe pary okładzin. Ten przypadek dotyczy około 5% konstrukcji silników.
2. W przypadku gdy okładziny mokrego sprzęgła są niemetalowe lub na przemian metalowe-niemetalowe wówczas można stosować ceramizer. Ten przypadek dotyczy około 95% konstrukcji silników.
No to jak to jest z tymi naszymi sprzęgłami w VNach?