Filtr powietrza do vn900

longin100
Posty: 16
Rejestracja: wt cze 08, 2010
Miejscowość: Koło
Motocykl: Kawasaki VN900 Vulcan 2006
VROC: 0

Filtr powietrza do vn900

Post autor: longin100 » pn lut 17, 2014

Witam
Muszę wymienić filtr powietrza i zastanawiam się nad filtrem K&N.Powiedzcie koledzy czy faktycznie są lepsze osiągi na tym filtrze,czy opłaca się przepłacać ok 120zł,czy brać oryginał kawasaki??
Kawasaki VN900 Vulcan

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pn lut 17, 2014

Wcale nie przepłacasz masz jeden k&n do końca
LwG Darek
Iguanas Poznań

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pn lut 17, 2014

Nie wiem jak z osiągami ale filtr K&N masz jeden na zawsze. Tego filtra się nie wymienia tylko się go myje i spryskuje specjalnym olejem. Jeśli decydujesz się na dłuższe użytkowanie motocykla to po dwóch sezonach różnica się zwraca. Chyba, że robisz dużo kilometrów w sezonie to zwróci Ci się w pierwszym.
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pn lut 17, 2014

Nie spotkałem się z informacją żeby sam filtr KN dodał mocy kuni itp, choć chętnie bym pożyczył na próbę KN sprawdzić czy są zmiany w stosunku do mojej roboty filtra gąbkowego ;) bo między papierowym a moim tworem różnicy żadnej ;)

Awatar użytkownika
Zeus
Posty: 2888
Rejestracja: pt mar 18, 2011
Miejscowość: ZIELONA GÓRA
Motocykl: VN 2000 LT "White Devil"
VROC: 33589

Post autor: Zeus » pn lut 17, 2014

Mam na stanie
http://sklep.v-moto.pl/pl/p/Filtr-powie ... VN-900/348
A czy się opłaca, to jak założysz , to się sam przekonasz
www.v-moto.pl Oryginalne części, akcesoria, oleje, filtry do Kawasaki

VROC #33589

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » pn lut 17, 2014

Panowie a jak wyglada orginalny filtr w vn 900? Pytam bo mam zalozony identyczny i :wall: mnie nurtuje pytanie czy to jest k&n czy nie... :wall:

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » pn lut 17, 2014

Oryginał

Obrazek
Obrazek

K&N

Obrazek
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » wt lut 18, 2014

Konrad, podziekowal, mam orginal wiec najwyzszy czas na zmiane.

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » pn mar 10, 2014

Panowie mam pytanko hmmi sie zastanawiam, mam juz filtr k&n i w wolnym czasie bede go montowal...i tu sie zastanawiam czy przypadkiem nie trzeba mu robic regulacji bo k&n ma wieksza przepustowosc powietrza a w dodatku mam wydechy v&h.

Awatar użytkownika
Krzycho
Posty: 781
Rejestracja: sob mar 02, 2013
Miejscowość: Białystok
Motocykl: V-strom 650, wcześniej Vulcany...
VROC: 35666

Post autor: Krzycho » pn mar 10, 2014

Nie bardzo jest co regulować, poza obrotami biegu jałowego...
Chyba, że masz Power Commandera, albo coś takiego.
Moim zdaniem będzie dobrze z tym filtrem bez ruszania czegokolwiek. Wydech prędzej może robić problemy, szczególnie w wersjach z sondami lambda (Europa, USA Kalifornia).

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » pn mar 10, 2014

Wymieniaj i nic nie reguluj jak nie masz Power Commandera
U mnie działało bez problemu a wydech mam z sondami :P
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

Awatar użytkownika
marecki1981i
Posty: 82
Rejestracja: pt gru 07, 2012
Miejscowość: koniec swiata
Motocykl: Kawsaki VN 900
VROC: 0

Post autor: marecki1981i » wt mar 11, 2014

Nie mam comandera, wydechy mam z sada lambda v&h z kilerami(ostatnio je jeszcze troche wyciszylem owijajac kilery wata do wydechow i dzwiek jest wkoncu zadowalajacy...nie nawala glowa po dalszej jezdzie :)
dzieki Pany, zamontuje dzisiaj pojezdze troche i sprawdze na wszelki swiece jaki kolor.
Gdzies przeczytalem ze komputer sam reguluje sklad mieszanki w jakims przedziale wiec powinno byc dobrze.

Robert
Posty: 51
Rejestracja: pn sie 23, 2010
Miejscowość: Warszawa Białołęka
Motocykl: VN900Custom
VROC: 0

Post autor: Robert » pn sty 05, 2015

Hej, ja też założyłem KN jakieś dwa lata temu, osiągi się nie poprawiły, ale za to spadło zużycie paliwa - tzn. wróciło do normy, którą miałem przed wymianą. Uzysk też taki, że na przeglądach teraz już tylko mycie, zamiast wymiany na nowy.

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn sty 05, 2015

u mnie po wymianie na K&N osiągi wzrosły o 15km/h, teraz maszyna z duza szyba osiąga licznikowe 175 a wcześniej 160, poza tym wyraźnie polepszylo się przyspieszenie, mam zamontowany PC a wydechy HARD KROME,

jeśli chodzi o przepłacanie to nie przeplacasz bo masz go na wieki, a nie wymieniasz co roku tylko czyścisz

aha jeśli chodzi o spalanie to wzrosło ale przyczyna jest taka ze mocniej odkręcam manete żeby delektować się dzwiekiem z wydechow :-))))

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 24 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 24 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą