Gaznik
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
- PALETKA
- Posty: 912
- Rejestracja: ndz cze 23, 2013
- Miejscowość: Olsztyn
- Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
- VROC: 36065
To jest proste robilem to ze cztery razy na początku sezonu ściagasz zbiornik masz latwiejszy dostep dalej po kolei zobaczysz tylko zapamietaj kolejnosc przewodów to jest wazne.U mnie kiedys był problem ze ssaniem nie wyciagalem ssania do końca bo musisz wyciagnąć i galka zostaje u mnie zsuwała się do polowy i był ten problem z odpalaniem.Jak bedziesz zakladal gaznik to uważnie patrz by go dobrze wsadzic na swoje miejsce to jest do tej gumy by nie łapal lewego powietrza.Pozdrawiam
PALETKA.
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
Gaźnik rozebrany - no i problem
witam ponownie , gaźnik rozebrany , no i okazało się że do wymiany membrana przyśpieszacza oraz znajdujący się tam oring , może któryś z kolegów wie gdzie te elementy są do zdobycia , kurde pogoda się klaruje a Nomadzik w proszku , Nomad 1500 rok 1999.
POMOCY!!
POMOCY!!
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
Okazało się że poprzedni właściciel w Hameryce intensywnie tetrał w tym gaźniku i po rozkręceniu tego zaworu Air-Cut wyszło że: oringu brak , a membrana totalnie sparciała , pojechałem do Larssona na Aleję Prymasa 1000-lecia 74b i kupiłem zestaw naprawczy do Classica , po małej przeróbce membrany (w Classicu membrana jest z taką nóżką - popychaczem , trzeba było ją bezkrwawo amputować) gaźnik złożony i serduszko Nomada zaczęło normalnie funkcjonować , oczywiście nie obyło się bez przygód , mianowicie pomyliłem wężyki przy pompie paliwowej , ale jest już wszystko ok.
Kto jest online
Jest 3 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Larry (38)
- Stefania (61)
- Wesiero (42)
- bamsejery71 (53)
- jarekft (49)