wymiana opon Vn900
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wt cze 08, 2010
- Miejscowość: Koło
- Motocykl: Kawasaki VN900 Vulcan 2006
- VROC: 0
wymiana opon Vn900
Witam
Panowie ile może kosztować usługa wymiany opon w vn900 przód i tył.Dzwoniłem do serwisu Kawasaki do Łodzi i krzyknęli po 150 za koło zmiana +wyważenie.Nie sądzicie że to trochę przesada?
Panowie ile może kosztować usługa wymiany opon w vn900 przód i tył.Dzwoniłem do serwisu Kawasaki do Łodzi i krzyknęli po 150 za koło zmiana +wyważenie.Nie sądzicie że to trochę przesada?
Kawasaki VN900 Vulcan
- marecki1981i
- Posty: 82
- Rejestracja: pt gru 07, 2012
- Miejscowość: koniec swiata
- Motocykl: Kawsaki VN 900
- VROC: 0
Też tak kiedyś pomyślałem i pojechałem do słynnego wrocławskiego "wymieniacza".marecki1981i pisze:Do serwisu kawasaki to sie jezdzi jak ma sie moto z salonu na gwarancji a normalnie to omijac szerokim lukiem no chyba ze nie wiesz co z kasa zrobic
Skutek był taki, że potem pan z serwisu musiał po nich poprawiać, bo źle złożyli zacisk hamulcowy i za mocno napięli pas napędowy. A wymiana opon w serwisie kosztowałaby nawet 10zł taniej.
Z cennika "wymieniacza" (tak dla informacji zakładającego temat )
- Wymiana przedniej opony + wyważenie koła 50,00 zł
-Wymiana tylnej opony + wyważenie koła 160,00 zł (przy konieczności demontażu dwóch tłumików)
Jak już pisałem cena w serwisie była o 10 PLN mniejsza
Także po domorosłych mechanikach też nie ma co jeździć
-
- Posty: 16
- Rejestracja: wt cze 08, 2010
- Miejscowość: Koło
- Motocykl: Kawasaki VN900 Vulcan 2006
- VROC: 0
Panowie czy ktoś kupował opony na www.reifen66.com
Chodzi mi o DOT z jakim sprzedają, czy to są opony świeże czy leżakowane.Ceny w miarę przyzwoite
Chodzi mi o DOT z jakim sprzedają, czy to są opony świeże czy leżakowane.Ceny w miarę przyzwoite
Kawasaki VN900 Vulcan
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
-
- Posty: 57
- Rejestracja: ndz sie 18, 2013
- Miejscowość: Berlin
- Motocykl: Byl VN 900 obecnie VN 2000 clasik LT
- VROC: 36537
- sebek01
- Posty: 71
- Rejestracja: wt mar 05, 2013
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Kawasaki VN 900 Classic LT
- VROC: 36409
Witam,
mam pytanko, chcę u siebie w VN 900 Classic zmienić opony na opony z białym pasem. Z przednią oponą nie ma problemu, ale z tylną o rozmiarze 180/70/15 jest znacznie gorzej (nawet z nową, a co dopiero używaną). I tu moje pytanie bo do dostania są opony o rozmiarze 170/80/15, ale:
1. nie wiem jak zmieni się charakterystyka jazdy.
2. czy te opony będą pasować na felgę,
3. jak wyglądać będzie motor,
4. czy różnica wielkości jest znaczna,
5. czy odczuje się to w prowadzeniu,
6. czy zmieści się bez problemu pod błotnik i nie będzie o nic haczyć?
Może ktoś z szanownego grona kolegów miał styczność z takim "zamiennikiem"
A jeżeli ktoś ma jakiś kontakt gdzie mogę załatwić używaną oponę 180/70/15 z białym pasem w dobrej cenie i dobrym stanie będę bardzo wdzięczy.
Pozdrawiam
mam pytanko, chcę u siebie w VN 900 Classic zmienić opony na opony z białym pasem. Z przednią oponą nie ma problemu, ale z tylną o rozmiarze 180/70/15 jest znacznie gorzej (nawet z nową, a co dopiero używaną). I tu moje pytanie bo do dostania są opony o rozmiarze 170/80/15, ale:
1. nie wiem jak zmieni się charakterystyka jazdy.
2. czy te opony będą pasować na felgę,
3. jak wyglądać będzie motor,
4. czy różnica wielkości jest znaczna,
5. czy odczuje się to w prowadzeniu,
6. czy zmieści się bez problemu pod błotnik i nie będzie o nic haczyć?
Może ktoś z szanownego grona kolegów miał styczność z takim "zamiennikiem"
A jeżeli ktoś ma jakiś kontakt gdzie mogę załatwić używaną oponę 180/70/15 z białym pasem w dobrej cenie i dobrym stanie będę bardzo wdzięczy.
Pozdrawiam
- Kermit
- Posty: 1070
- Rejestracja: pn gru 09, 2013
- Miejscowość: Poręba k. Zawiercia
- Motocykl: VN 2000
- VROC: 36601
Zawsze masz jeszcze taką alternatywę:
http://allegro.pl/atlas-nakladki-na-opo ... source=mlt
Nie mam pojęcia jak to się spisuje ale jakieś wyjście jest.
http://allegro.pl/atlas-nakladki-na-opo ... source=mlt
Nie mam pojęcia jak to się spisuje ale jakieś wyjście jest.
Wojtek
- sebek01
- Posty: 71
- Rejestracja: wt mar 05, 2013
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Kawasaki VN 900 Classic LT
- VROC: 36409
Zakupiłem te "cuda" nazwane dyplomatkami i nie polecam, nie udało się ich założyć na felgę, przy pompowaniu koła dyplomatka wychodziła z felgi - wyrzucone pieniądze.mwronski pisze:Zawsze masz jeszcze taką alternatywę:
http://allegro.pl/atlas-nakladki-na-opo ... source=mlt
Nie mam pojęcia jak to się spisuje ale jakieś wyjście jest.
Ale mam inny problem, chcę zakupić wreszcie upragnioną oponę z białym pasem na tył i mam trzy opcje w rozmiarze 170/80/15:
1. Metzeler ME880 Marathon WW - używana z bieżnikiem 7 mm z 2012r - 385 zł
http://allegro.pl/170-80-15-metzeler-me ... 80305.html
2. Dunlop K555 WW RTT - nowa z 2009r. - 449 zł
http://allegro.pl/170-80-15-170-80-15-d ... 35944.html
3. OPONA SHINKO 170/80-15 77H T W/W - nowa -469 zł
http://allegro.pl/opona-shinko-170-80-1 ... 81200.html
Po pierwsze dwie mogę pojechać na moto i obejrzeć, trzecia musi przyjść pocztą.
Możę macie jakieś doświadczenia z tymi oponami, i ponawiam pytanie czy taka zmiana z opon o rozmiarze 180/70/15 nie wpłynie źle na właściwości jezdne
- Smoku
- Posty: 1304
- Rejestracja: ndz maja 20, 2012
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
- VROC: 0
Posiadam ww. Metzeler`y.
Dobra przyczepność na suchym, ładnie się trzymają nawierzchni.
Nieco gorzej jest podczas niskich temperatur, opona musi się rozgrzać. Również na mokrej nawierzchni nie czuję się w stu procentach pewnie. (ale to już pewnie kwestia umiejętności a nie opony)
Drugą kwestią jest zakup używanej opony. Raczej nie polecam, bo nie wiesz co się z tą oponą działo w jakim jest stanie etc.
Dobra przyczepność na suchym, ładnie się trzymają nawierzchni.
Nieco gorzej jest podczas niskich temperatur, opona musi się rozgrzać. Również na mokrej nawierzchni nie czuję się w stu procentach pewnie. (ale to już pewnie kwestia umiejętności a nie opony)
Drugą kwestią jest zakup używanej opony. Raczej nie polecam, bo nie wiesz co się z tą oponą działo w jakim jest stanie etc.
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur
- Leser
- Posty: 7
- Rejestracja: sob mar 08, 2014
- Miejscowość: Świebodzice
- Motocykl: VN900 Classic SE
- VROC: 0
A ja mam Bridgestony:
http://www.bridgestone.pl/opony-motocyk ... edra/g721/
http://www.bridgestone.pl/opony-motocyk ... edra/g722/
i w porównaniu ze stockowymi Dunlopami są wspaniałe. Guma trzyma jak na razie w kazdych warunkach a i na mokrej nawierzchni lepiej sie jeździ.
Przód: 530 zł brutto
Tył: 680 zł brutto
u lokalnego oficjalnego dystrybutora bridgestone
Fotki:
https://www.dropbox.com/sc/0p1dd8h2bsuz6wm/qYm6LNM5JQ
http://www.bridgestone.pl/opony-motocyk ... edra/g721/
http://www.bridgestone.pl/opony-motocyk ... edra/g722/
i w porównaniu ze stockowymi Dunlopami są wspaniałe. Guma trzyma jak na razie w kazdych warunkach a i na mokrej nawierzchni lepiej sie jeździ.
Przód: 530 zł brutto
Tył: 680 zł brutto
u lokalnego oficjalnego dystrybutora bridgestone
Fotki:
https://www.dropbox.com/sc/0p1dd8h2bsuz6wm/qYm6LNM5JQ
- sebek01
- Posty: 71
- Rejestracja: wt mar 05, 2013
- Miejscowość: Poznań
- Motocykl: Kawasaki VN 900 Classic LT
- VROC: 36409
Znalazłem jeszcze coś takiego:
4. MAXXIS CLASSIC M6011 WW - nowa 449 zł
http://allegro.pl/opona-maxxis-biala-bi ... 69266.html
4. MAXXIS CLASSIC M6011 WW - nowa 449 zł
http://allegro.pl/opona-maxxis-biala-bi ... 69266.html
- Mayones
- Posty: 5682
- Rejestracja: czw kwie 26, 2012
- Miejscowość: B-B
- Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
- VROC: 0
Ja mam maxxisy 6011 ww od ok 15 tyś km, złego słowa o nich nie powiem, są na pewno miękksze od metzów ale to też ma swoje plusy czy słońce czy deszcz ( spory ) nie doświadczyłem jakiegoś uślizgu, również na szczyrkowskich winklach przy + 5 stopnicach, przyczepność bardzo dobra, patrząc na bieżnik tylnej szacuje że starczy mi na jeszcze min 10 tyś, przód się wolniej ściera.
Co do ryfli na asfalcie to mimo że ma wzdłużne rowki to o wiele mniej trzepie niż np brigdestone który miałem wcześniej.
Co do ryfli na asfalcie to mimo że ma wzdłużne rowki to o wiele mniej trzepie niż np brigdestone który miałem wcześniej.
Kto jest online
Jest 29 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 29 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości