Pomoc w ocenie VN800

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » czw lip 10, 2014

Więc byłem oglądać tego 1 ze srebrnym malowaniem:
Obrazek
stoi tam również inny VN800 z 98r lecz w ogóle mnie nie urzekł, wygląda na zdechlaka. Motocykl (1 link) zarejestrowany w kraju, jeździła nim kobieta z mieściny obok, kupiła go u nich z braku funduszu po roku czy dwóch wstawiła z powrotem do komisu (nie wiem czy to atut). Pochodzi z Belgi jak 99% motocykli w tym komisie, emblematy zdjął 1 właściciel z Belgii bo się nie podobały, malowanie z tego co koledzy pisali na Amerykę, ale licznik km/h. Malowanie na fotkach wygląda tak sobie, w rzeczywistości widać, że lakier, chromy i ogólny stan motocykla wzorowy, jedyne co odstrasza to sakwy... Panowie a w zasadzie Pan bardzo sympatyczny, odpalił moto, pozwolił posiedzieć, poskakać, przymierzyć, niestety nie przejechać bo plastik do odbioru najwcześniej w środę. Napęd wymieniony, silnik pracuje tak jak powinien na zimnym odpalił od kopa. Urzekł mnie ten motocykl swoim wyglądam i stanem, szkoda że jest goły. Z ceną idzie negocjować, żałuje tylko że byłem sam i nikt nie zrobił mi foty jak na nim wyglądam, bo gabaryty mam sporawe - 110kg i 184cm.

Znalazłem jeszcze w Kutnie 2-3 VN 800, obejrzę je na razie sam, ewentualnie do tego 1 wrócę z zaprzyjaźnionym mechanikiem niech go prześwietli ile się da :)

Czas mam, na spokojnie obejrzę tyle ile się da, jestem napalony ale zdaje sobie z tego sprawę i próbuje podchodzić do każdego motocykla na spokojnie. Budżet ktoś pytał wyżej max 15tyś, do 13 bym chcial cos kupić, reszte przeznaczyć na buty i 2x kask (kurtkę mam) ewentualnie ubrać trochę motocykl.

Ujrzałem jeszcze taką Volusie- http://motocyklekutno.otomoto.pl/suzuki ... 74764.html po foto widać, że coś trochę gnije przy podnóżkach, ale też obejrzę a co tam, trzeba korzystać że mieszka się w zagłębiu handlarzy wszelkim towarem :razz:

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » czw lip 10, 2014

Coś jednak jest nie tak z tym wszystkim. Jak piszesz - motocykl pochodzi z Europy (licznik w km/h), ale tylną lampę i mocowanie tablicy ma od wersji amerykańskiej. Podobnie jak malowanie. Oprócz tego nie ma wyłącznika świateł w zestawie przełączników po prawej stronie kierownicy (w wersjach europejskich jest przełącznik). W dodatku te migacze takie byle jakie... Moim zdaniem moto jednak pochodzi z USA, a w Belgii (o ile tam w ogóle był) wymieniono tylko konsolę z licznikiem - wtedy przebiegiem w ogóle nie ma co się sugerować.
Więc zdecydowanie wróć tam z mechanikiem.
Zwróć następnym razem uwagę na to, czy przednie migacze świecą jako pozycyjne i czy przednia lampa w ogóle ma żaróweczkę pozycyjnego. W wersji USA w przedniej lampie w ogóle nie ma nawet miejsca na pozycyjne (sam się dowiedziałem dopiero ostatnio), a w kierunkach są dwużarnikowe żaróweczki.

A jeśli będziesz się wybierał do Kutna, to zajrzyj do http://www.irek-motocykle.pl/Kontakt.aspx . Ja swoją 800 u niego kupiłem i nie wyszły żadne ukryte wady ani inne takie. Silnik jest w stanie odpowiadającym przebiegowi na liczniku (według nadwornego mechanika Vulcanerii) :)
Kiedyś Irek miał wyłącznie kawasaki i sporo 800, teraz widzę u niego głównie Hondy i Yamahy, ale pooglądać nie zaszkodzi.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » czw lip 10, 2014

Skrobel pisze:Coś jednak jest nie tak z tym wszystkim. Jak piszesz - motocykl pochodzi z Europy (licznik w km/h), ale tylną lampę i mocowanie tablicy ma od wersji amerykańskiej. Podobnie jak malowanie. Oprócz tego nie ma wyłącznika świateł w zestawie przełączników po prawej stronie kierownicy (w wersjach europejskich jest przełącznik). W dodatku te migacze takie byle jakie... Moim zdaniem moto jednak pochodzi z USA, a w Belgii (o ile tam w ogóle był) wymieniono tylko konsolę z licznikiem - wtedy przebiegiem w ogóle nie ma co się sugerować.
Więc zdecydowanie wróć tam z mechanikiem.
Zwróć następnym razem uwagę na to, czy przednie migacze świecą jako pozycyjne i czy przednia lampa w ogóle ma żaróweczkę pozycyjnego. W wersji USA w przedniej lampie w ogóle nie ma nawet miejsca na pozycyjne (sam się dowiedziałem dopiero ostatnio), a w kierunkach są dwużarnikowe żaróweczki.

A jeśli będziesz się wybierał do Kutna, to zajrzyj do http://www.irek-motocykle.pl/Kontakt.aspx . Ja swoją 800 u niego kupiłem i nie wyszły żadne ukryte wady ani inne takie. Silnik jest w stanie odpowiadającym przebiegowi na liczniku (według nadwornego mechanika Vulcanerii) :)
Kiedyś Irek miał wyłącznie kawasaki i sporo 800, teraz widzę u niego głównie Hondy i Yamahy, ale pooglądać nie zaszkodzi.
Fakt nawet o tym nie pomyślałem, jak odpaliłem od razu zapaliły się światła mijania podświetlenie tablicy, na kierunki nie zwróciłem uwagi ale raczej nie. Na wersje mocowania tylnej lampy i blachy wpadłem ale widząc na zegarach km/h zwątpiłem...
Przyjrzę się dokładnie, coś tu jest nie tak.

U Irka byłem wczoraj :) sympatyczny Pan, pojechałem obejrzeć DragStara 1100 ale niestety już sprzedany, niczego innego co by wpadło w moje gusta nie było- same Shadow 750, Intruz ale jakoś mi nie podchodzą ich malowania i stan.

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » czw lip 10, 2014

Skrobel bardzo dobrze wykombinował :ok:
I nie wierzę w historię z niepodobającym się emblematem.
Czy masz możliwość wrzucenia VIN`u?
Nawet jeśli się nie uda go sprawdzić pod względem wypadkowości to i tak dowiemy się na jaki rynek był przeznaczony.
Co do Drag Stara 1100 to nie masz nad czym płakać.. Do 800 się nie umywa.
Volusia jest golusieńka, więc pakiet startowy byłby spory. Przynajmniej gmol wypadałoby kupić.
Zdecydowanie polecam Vulcana 800 a nie będziesz żałował. :ok:
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » czw lip 10, 2014

Smoku pisze:Skrobel bardzo dobrze wykombinował :ok:
I nie wierzę w historię z niepodobającym się emblematem.
Czy masz możliwość wrzucenia VIN`u?
Nawet jeśli się nie uda go sprawdzić pod względem wypadkowości to i tak dowiemy się na jaki rynek był przeznaczony.
Co do Drag Stara 1100 to nie masz nad czym płakać.. Do 800 się nie umywa.
Volusia jest golusieńka, więc pakiet startowy byłby spory. Przynajmniej gmol wypadałoby kupić.
Zdecydowanie polecam Vulcana 800 a nie będziesz żałował. :ok:
Niestety jeśli chodzi o serwis Kawasaki to chyba najbliższy w Łodzi - 60km, specjalnie jechać nie będę, ale jeśli bym się zdecydował (w co wątpię po waszych wpisach) to czemu nie.

Drag Stara chciałem porównać z Vulcanem "gabarytowo", Vulcan był 1 motocyklem i sumie tym który zdecydował aby po 10 latach namysłów zrobić to prawko :pedzi:

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » czw lip 10, 2014

Również z czystym sumieniem polecam 800 na pierwsze moto. Dopiero po 1 sezonie zacząłęm mniej więcej ogarniać zakręty, a szybkie ciasne manewry dopiero w tym sezonie odważyłem się ćwiczyć. Gdybym kupił coś większego to z pewnością już bym zaliczył kilka parkingowych gleb.
Poza tym Smoku wie co mówi. Zresztą jego 800 jest jedyna w swoim rodzaju ;)
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Rikardo
Posty: 80
Rejestracja: czw kwie 12, 2012
Miejscowość: Jarosław
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Post autor: Rikardo » sob lip 12, 2014

Panowie oglądana srebrna 800-tka wg. opisu jest z 2003 r. i tylną lampę oraz mocowanie tablicy ma jak najbardziej prawidłowe gdyż od roku 2000 kształt lampy zmienił się tak samo mocowanie tablicy, które zostało przeniesione z dołu błotnika na górę. Ponadto lusterka są nie oryginalne, manetki wymienione i nie wykluczone, że celowo gdyż na oryginalnych gumowych z czasem widać zużycie co pomaga w weryfikacji przebiegu. Dodatkowo można sprawdzić datę produkcji opon oraz przyglądnąć się chłodnicy która w miarę nakręconych kilometrów zabija się owadami.

Awatar użytkownika
Smoku
Posty: 1304
Rejestracja: ndz maja 20, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Voyager 1700Były:Nomad 1500 FI`03,800 Classic
VROC: 0

Post autor: Smoku » ndz lip 13, 2014

I jak poszukiwania idą? :ok:
Włożyć kask, buty , skórę
I ruszyć w świat gdzie nowy świt
Będzie witał cię i kładł się do stóp
Każdy zakręt wiatr ułoży z chmur

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » śr lip 23, 2014

Obejrzałem 3 egzemplarze, do 2 były jakieś uwagi mojego mechanika :thumbdown:
Przychylam się do tego czarno-bordowego z Kutna, jestem napalony jak reksio na szynkę, ale brak czasu mnie trochę studzi :)

Znalazłem jeszcze jeden z miejscowości Brodki, niebiesko biały, fajny zadbany doposażony ale ma sporo nalatane. Czekam na chwilę żeby tam się wybrać bo to prawie 150km i go obejrzeć :) Jak tylko coś kupie dam znać i się pochwale :picie:

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr lip 23, 2014

VoN pisze:niebiesko biały
:scrach:

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » śr lip 23, 2014


Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr lip 23, 2014

Granatowo srebrny OK to oryginał :ok:
Przebiegiem chyba bym się tak nie sugerował i tak większość sprowadzonych ma 20-25 tyś, przypadek ? ;)
Lepiej chyba kupić od motocyklisty z większym przebiegiem, ja teraz mam w swoim 43 tyś, kupowałem to było 24800 :D
Kolega z forum w swoim drifterze miał niedawno 70 tyś, wrzucał nawet fotki zaworów, krzywek - stan bdb :ok:

Awatar użytkownika
Wituś
Posty: 48
Rejestracja: ndz mar 23, 2014
Miejscowość: Trójmiasto
Motocykl: K1200GT
VROC: 36478

Post autor: Wituś » śr lip 23, 2014

http://otomoto.pl/kawasak...0-M4082585.html

Granatowo- biały? ;)


Właśnie przed chwilą wróciłem z oględzin tego Vulcana. Wyjechałem o 3 w nocy zrobiłem ponad 800 km i żałuję.. Oglądałem go tylko chwile do pierwszej krótkiej przejażdżki po czym szybko wsiadłem spowrotem do puszki i wrocilem do trójmiasta.. Wizualnie sprzęt ładny i na tym kończą sie zalety,, tu i owdzie gmole od dołu przytarte oparcie pasażera wycharatane podobno od kota ;-) ale nie zdążyłem sie specjalnie przyjżeć. Sprzęt miał być dla kolegi byliśmy razem i nie mógł bym mu spojrzeć w oczy gdybyśmy go wzięli, nawet nie wiem czy dojechali byśmy do domu. Dla mnie sprzęt kilka lat temu kupiony w pięknym stanie, bogato wypasiony, jeżdżony, jeżdżony i zajeżdżony. W silniku i sprzęgle i skrzyni, słychać praktycznie wszystko co jest wprawione w ruch. z jedynki zbiera się jak motorynaka w dwie osoby... Darujcie sobie.. nawet nie chce mi się pisać..
"Motocyklistę jest w stanie zrozumieć tylko pies wystawiający pysk za okno jadącego samochodu"

KZ 750 GPZ 900 R V-MAX 1200 XVZ 1200 GL 1100 VN 800 TDM 900 teraz K1200GT

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » śr lip 23, 2014

Dzięki za informacje zaoszczędziłeś czasu pieniędzy i możliwe że nieszczęścia :)
W takim razie dupa blada :)

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » czw lip 24, 2014

No i mam :)

Obrazek

Co prawda dopiero jutro zaparkuje u mnie w garażu ale już pewne że jest mój :)
Usterek, niedoróbek we 3 byliśmy nie znaleźliśmy, zwykłe ślady użytkowania, silnik ok, napęd ok, na zimnym od kopa, 0 dymienia, krótka przejażdżka i decyzja podjęta.

Jedyny mankament, poprzedni właściciel zajumał tylne podesty :cenzura: i trzeba będzie poszukać podnóżków- może ktoś ma? Żona zła ;) Lightbary nie podłączone, znajde chwilę może podłube.

I prawy podest kierowcy jest starty od kładzenia się w zakrętach. Trochę mini zaprawek na ramie do zrobienia (akurat mam czarną bo auto w takim kolorze).

Szyba z czasem też do wymiany, ale z tym poczekam do następnego sezonu, teraz przeglądzik, podnóżki tył i oparcie coby żonę zaspokoić ;(


Dziękuje wszystkim za pomoc :ok: , jak będę miał chwilkę oficjalnie maszynę przedstawię :)

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » czw lip 24, 2014

Gratuluje :ok:
12 900 ? ;)

VoN
Posty: 179
Rejestracja: pt lip 04, 2014
Miejscowość: Kutno
Motocykl: VN 800 Classic
VROC: 36788

Post autor: VoN » czw lip 24, 2014

Mayones pisze:Gratuluje :ok:
12 900 ? ;)
Właściciel był chętny się targować, z racji tego że mają również serwis motocykli zaproponował w zamian wymianę filtrów, świec, płynów itd- pełen przegląd.

Mógłbym sam dłubać i przy okazji czegoś się nauczyć, ale jak mogę odebrać motocykl gotowy do jazdy to wole mieć święty spokój (pewnie by wyszło o wiele taniej samemu), tylko dobrze trzeba sprawdzić czy przegląd faktycznie wykonany :)

Korzystając byłbym ogromnie wdzięczny za podesłanie Instrukcji obsługi z obrazkami (na chomikach znalazłem bez) - tej dla zielonych, co dodawano przy zakupie motocykla (nie chodzi o serwisówkę) voniasty@gmail.com

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 106 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 106 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 106 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą