Klub 240+
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Klub 240+
http://www.motec-jerg.de/vn2000.php
Kilka przykładów Vn2000 z oponami rzędu 300 i więcej .
Ale widać, że wahacz wymieniony. Po prawej nie widać też tarczy hamulcowej. Niemniej, wyglądają fajnie
Kilka przykładów Vn2000 z oponami rzędu 300 i więcej .
Ale widać, że wahacz wymieniony. Po prawej nie widać też tarczy hamulcowej. Niemniej, wyglądają fajnie
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Mam wrażenie patrząc na te zdjęcia, że zmieniony jest i wahacz i felga.Tokar pisze:Kurde, to jet opcja. Widzę, że metzek 260/40 jest :-)
Jeżeli w wahacz wejdzie, to mam patent na błotnik :-)
Decyzja zapadła.....teraz tylko przymiarki zrobię :-)
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Sporo osób jeździ na maksymalnej szerokości 240. Z tego co kojarzę, to przy profilu 240/55R16 trzeba wymieniać śruby w błotniku na płaskie (ale to muszą chłopaki potwierdzić).
Absolutnie żadnych zmian nie potrzeba przy oponach 240/50R16. Do wyboru masz np.:
* Metzeler Me 880 Marathon 240/50R16 84V‎ - sporo osób u nas jeździ i nie mają problemów
* Avon Av72 Cobra 240/50R16 84V - na 240 chyba tylko ja śmigam
LWG
Absolutnie żadnych zmian nie potrzeba przy oponach 240/50R16. Do wyboru masz np.:
* Metzeler Me 880 Marathon 240/50R16 84V‎ - sporo osób u nas jeździ i nie mają problemów
* Avon Av72 Cobra 240/50R16 84V - na 240 chyba tylko ja śmigam
LWG
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Jeżdzę z Kasią i nie zmieniałem śrub. Zmieniłem amortyzator i jestGrześ pisze:Jak się jeździ solo to nic nie potrzeba natomiast jeśli we dwoje KONIECZNE jest wymienienie śrub mocujących na imbusy z grzybkowe . Oczywiście na klej anarobowy. No chyba że dla kogoś tysiak za oponę to pestka i nie warto się przejmować
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
IMHO dotyczy to opon o profilu 240/55. W tym przypadku wysokość profilu wynosi 132mm, czyli 12 mm więcej niż 200/60, która jest montowana fabrycznie.Grześ pisze:Jak się jeździ solo to nic nie potrzeba natomiast jeśli we dwoje KONIECZNE jest wymienienie śrub mocujących na imbusy z grzybkowe . Oczywiście na klej anarobowy. No chyba że dla kogoś tysiak za oponę to pestka i nie warto się przejmować
Opona 240/50 ma wysokość taką samą jak 200/60, czyli 120mm.
Zgadza się Grzesiu?
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Aaaa faktMaciekSz pisze:MHO dotyczy to opon o profilu 240/55. W tym przypadku wysokość profilu wynosi 132mm, czyli 12 mm więcej niż 200/60, która jest montowana fabrycznie.
Opona 240/50 ma wysokość taką samą jak 200/60, czyli 120mm.
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
U mnie wymiana śrub nie pomogła. Nawet solo lekko przycierało. Skończyło się tuningiem śrub i lekką "plastyką" błotnika (użyliśmy podnośnika od Iron-owej Laguny :-) )Grześ pisze:Jak się jeździ solo to nic nie potrzeba natomiast jeśli we dwoje KONIECZNE jest wymienienie śrub mocujących na imbusy z grzybkowe.
Następny razem założę Metza Lub Avona ( jak Maciek ko potestuje i wyda werdykt). Na pewno nie założę Birgdstona bo jest za twardy.
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197