pomoc w ocenie Nomada
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
pomoc w ocenie Nomada
Witam wszystkich i przy okazji pisania tego posta chciałem podziękować za gorące przyjęcie w szeregi Klubu. Otóż znalazłem piękną maszynę na allegro i proszę o Waszą opinię - co sądzicie o niej, czy warto jechać oglądać? A może już ktoś tam był? Wszelkie uwagi będą dla mnie bardzo cenne, z góry dziękuję http://allegro.pl/kawasaki-vn-1700-noma ... 72335.html
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
No właśnie. Przeczytałem na forum VN 1700 opis jakie perypetie ma jeden z forumowiczów z nowym Nomadem , to trochę zaświeciła mi się czerwona kontrolka. Chociaż dzwoniłem do gościa i bez problemu podal nr. VIN. A tak przy okazji, to czy w okolicy Polkowic , Głogowa jest ktoś z forum kto ma lub miał doczynienia z Nomadami?
-
- Posty: 20
- Rejestracja: czw gru 11, 2014
- Miejscowość: 3M
- Motocykl: VN 1700 Classic Tourer
- VROC: 0
Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
-
- Posty: 1149
- Rejestracja: sob sty 26, 2013
- Miejscowość: Poznań/Kamionki
- Motocykl: VN1700 Classic
- VROC: 0
jam mam swojego praktycznie od nowości - mam przejechane 15 tys. i wymieniałem tylną gumę .Więc nic w tym dziwnegoSZOP pisze:Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
LwG Darek
Iguanas Poznań
Iguanas Poznań
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak VN 1700 Classic Nomad To akurat nadużycie sprzedającego.
Te nazwy to tak naprawdę różne wyposażenie fabryczne. Np. VN 1700 Classic to jest zupełnie czysty motocykl bez sakw, szyby, tylnych podestów, oparcia pasażera itp. Classic LT to jest Classic z dodaną szybą, fabrycznymi skórzanymi sakwami i oparciem pasażera. A VN 1700 Nomad (w Europie pod nazwą "Classic Tourer") to model z twardymi kuframi, szybą, deflektorami, podestami pasażera itp.
Te nazwy to tak naprawdę różne wyposażenie fabryczne. Np. VN 1700 Classic to jest zupełnie czysty motocykl bez sakw, szyby, tylnych podestów, oparcia pasażera itp. Classic LT to jest Classic z dodaną szybą, fabrycznymi skórzanymi sakwami i oparciem pasażera. A VN 1700 Nomad (w Europie pod nazwą "Classic Tourer") to model z twardymi kuframi, szybą, deflektorami, podestami pasażera itp.
LwG
Łukasz czyli Skrobel
Łukasz czyli Skrobel
-
- Posty: 92
- Rejestracja: sob lis 21, 2015
- Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
- Motocykl: VN1700 Nomad
- VROC: 0
No cóż muszę jednak kolegę poprawić . Otóż podczas pucowania motka dojrzałem coś co jednak potwierdza, że jednak to jest Nomad, a mianowicie na logo znajdującym się na zbiorniku znajduje się napis VULKAN a pod spodem 1700 NOMAD, w środku jest wpisana piękna litera V . Podsumowując : jednak jest coś takiego jak Nomad, co mnie oczywiście cieszy, bo podoba mi się ta nazwaSkrobel pisze:Tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak VN 1700 Classic Nomad To akurat nadużycie sprzedającego.
Te nazwy to tak naprawdę różne wyposażenie fabryczne. Np. VN 1700 Classic to jest zupełnie czysty motocykl bez sakw, szyby, tylnych podestów, oparcia pasażera itp. Classic LT to jest Classic z dodaną szybą, fabrycznymi skórzanymi sakwami i oparciem pasażera. A VN 1700 Nomad (w Europie pod nazwą "Classic Tourer") to model z twardymi kuframi, szybą, deflektorami, podestami pasażera itp.
- Ryszard1962
- Posty: 561
- Rejestracja: pt kwie 11, 2014
- Miejscowość: Warszawa - Gocławek
- Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
- VROC: 37255
Kto jest online
Jest 131 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 131 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 131 gości