pomoc w ocenie Nomada

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

pomoc w ocenie Nomada

Post autor: SZOP » ndz lis 29, 2015

Witam wszystkich i przy okazji pisania tego posta chciałem podziękować za gorące przyjęcie w szeregi Klubu. Otóż znalazłem piękną maszynę na allegro i proszę o Waszą opinię - co sądzicie o niej, czy warto jechać oglądać? A może już ktoś tam był? Wszelkie uwagi będą dla mnie bardzo cenne, z góry dziękuję http://allegro.pl/kawasaki-vn-1700-noma ... 72335.html

Awatar użytkownika
Wulbi
Posty: 327
Rejestracja: śr sty 28, 2015
Miejscowość: Mieczewo
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 0

Post autor: Wulbi » ndz lis 29, 2015

Tanio w kit nie wiem co o tym sądzić !!!
W sumie to ino brać i :antlers: :ok:
Wieczny optymista

Był-ła .Komar ,WSK 3 jka i 4 rka ,MZ Tropik /Jawa 350 ,Suzuki vz 800 ,Kawasaki 550 ,Nomad 1600.H-D Electra 1700,Yamaha Stratoliner 1900.Lokomotywa vn 2000, jest znów Kawasaki Nomad 1600 . :ok:

Awatar użytkownika
PALETKA
Posty: 912
Rejestracja: ndz cze 23, 2013
Miejscowość: Olsztyn
Motocykl: Road King 1600 był Voyager , VN 1500 Nomad.
VROC: 36065

Post autor: PALETKA » ndz lis 29, 2015

Ładny cena i rok pasują brać fachowca i jechać
PALETKA.

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » ndz lis 29, 2015

No właśnie. Przeczytałem na forum VN 1700 opis jakie perypetie ma jeden z forumowiczów z nowym Nomadem , to trochę zaświeciła mi się czerwona kontrolka. Chociaż dzwoniłem do gościa i bez problemu podal nr. VIN. A tak przy okazji, to czy w okolicy Polkowic , Głogowa jest ktoś z forum kto ma lub miał doczynienia z Nomadami?

margol
Posty: 20
Rejestracja: czw gru 11, 2014
Miejscowość: 3M
Motocykl: VN 1700 Classic Tourer
VROC: 0

Post autor: margol » pn lis 30, 2015

Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » pn lis 30, 2015

margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć :( Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » pn lis 30, 2015

margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć :( Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?

Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » pn lis 30, 2015

Ja będę wymieniał gumy na wiosnę, choć mają niecałe 10tys - tyle, że są z 2007 roku :D Tanie jakieś te 1700, ja myślałem, że za tyle to raczej VN1600 można znaleźć.

margol
Posty: 20
Rejestracja: czw gru 11, 2014
Miejscowość: 3M
Motocykl: VN 1700 Classic Tourer
VROC: 0

Post autor: margol » pn lis 30, 2015

Ten też nie ma ABS i K-ACT, a przebieg... no cóż... po 2600 km na sezon... ja nie wierzę...

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » pn lis 30, 2015

Dzwoniłem do tego ostatniego oferenta i już ktoś zerezerwował go sobie na oględziny. Także na razie pozostaje pierwsza oferta.

Yuzek
Posty: 1149
Rejestracja: sob sty 26, 2013
Miejscowość: Poznań/Kamionki
Motocykl: VN1700 Classic
VROC: 0

Post autor: Yuzek » pn lis 30, 2015

SZOP pisze:
margol pisze:Cześć,
Po pierwsze, To nie jest najbogatsza wersja!!!
Nie ma ABS i K-ACT, a to moim zdaniem w tak ciężkim motongu jest bardzo przydatne.
W każdym razie ja w moim VN 1700 mam, przelatałem ponad 73 tyś km i bardzo sobie chwalę.
Moim zdaniem dołóż ile trzeba i kup po pierwsze z K-ACT, a po drugie z Polski... tak jest na ogół zdrowiej...
Witam. No zgadzam się, że nie jest to max wypas, ale nie bardzo jest z czego dołożyć :( Ale tak sobie tłumaczę, że przecież ludziska jeżdżą większymi żelazami bez wodotrysków i jakoś sobie radzą. A odnośnie motka z Polski, to też rozważam tę ofertę http://olx.pl/oferta/pilne-kawasaki-vul ... c;promoted . Zastanawiam się jedynie nad tym ,dlaczego gość wymienił opony przy tak niskim przebiegu? Czy możliwym jest fakt by zajechać gumy po 14-tu tyś. km?
jam mam swojego praktycznie od nowości - mam przejechane 15 tys. i wymieniałem tylną gumę .Więc nic w tym dziwnego
LwG Darek
Iguanas Poznań

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » pt gru 11, 2015

Witam ponownie. Mogę się już pochwalić moim nowym nabytkiem, to ten z mojego pierwszego postu- jest po prostu śliczny! :hurra: . Zaraz poprawię swój profil i będzie teraz VN 1700 Clasic Nomad :)

Kolba
Posty: 183
Rejestracja: czw paź 02, 2014
Miejscowość: SRC
Motocykl: VN 900 Classic, HD Electra
VROC: 37533

Post autor: Kolba » pt gru 11, 2015

Gratulacje :ok:
kolba

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pt gru 11, 2015

Tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak VN 1700 Classic Nomad :p To akurat nadużycie sprzedającego.
Te nazwy to tak naprawdę różne wyposażenie fabryczne. Np. VN 1700 Classic to jest zupełnie czysty motocykl bez sakw, szyby, tylnych podestów, oparcia pasażera itp. Classic LT to jest Classic z dodaną szybą, fabrycznymi skórzanymi sakwami i oparciem pasażera. A VN 1700 Nomad (w Europie pod nazwą "Classic Tourer") to model z twardymi kuframi, szybą, deflektorami, podestami pasażera itp.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » pt gru 11, 2015

A "wakero" czym się różni ? bo technicznie chyba niczym poza zabudową tu i ówdzie? znajomy coś namierzył i ma oglądać :ok:

Awatar użytkownika
Sheriff
Posty: 1254
Rejestracja: pt cze 11, 2010
Miejscowość: Koog aan de Zaan
Motocykl: Versys 1000 GT
VROC: 30486

Post autor: Sheriff » pt gru 11, 2015

Technicznie niczym podstawa to sprawdzone poczciwe VN 1700. Tym razem w stylu "bagger".

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » pt gru 11, 2015

Już się poprawiam {w profilu} :oops:

SZOP
Posty: 92
Rejestracja: sob lis 21, 2015
Miejscowość: dolnośląskie okolice Polkowic
Motocykl: VN1700 Nomad
VROC: 0

Post autor: SZOP » wt lut 23, 2016

Skrobel pisze:Tak naprawdę nie ma czegoś takiego jak VN 1700 Classic Nomad :p To akurat nadużycie sprzedającego.
Te nazwy to tak naprawdę różne wyposażenie fabryczne. Np. VN 1700 Classic to jest zupełnie czysty motocykl bez sakw, szyby, tylnych podestów, oparcia pasażera itp. Classic LT to jest Classic z dodaną szybą, fabrycznymi skórzanymi sakwami i oparciem pasażera. A VN 1700 Nomad (w Europie pod nazwą "Classic Tourer") to model z twardymi kuframi, szybą, deflektorami, podestami pasażera itp.
No cóż muszę jednak kolegę poprawić . Otóż podczas pucowania motka dojrzałem coś co jednak potwierdza, że jednak to jest Nomad, a mianowicie na logo znajdującym się na zbiorniku znajduje się napis VULKAN a pod spodem 1700 NOMAD, w środku jest wpisana piękna litera V :D . Podsumowując : jednak jest coś takiego jak Nomad, co mnie oczywiście cieszy, bo podoba mi się ta nazwa

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » wt lut 23, 2016

Szop , przeczytaj uważnie co Skrobel napisał , on neguje nazwę VN 1700 Classic Nomad i to się zgadza , jest albo Classic albo Nomad , w Twoim przypadku jest Nomad (bez Classic) :D
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr lut 24, 2016

SZOP pisze:VN 1700 Clasic Nomad
to tak , jakbyś napisał fiat 125p sedan kombi ;)
Skrobel ma rację :)
SZOP pisze:na zbiorniku znajduje się napis VULKAN
no i "vulKan" to raczej też tam nie jest napisane ;)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 115 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 115 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 115 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą