Dzień dobry!

W dobrym tonie jest przywitać się. Krótkie charakterystyki każdego z nas.
Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » ndz lut 14, 2016

Kurs u Irka Mączyńskiego (Automobilklub Polski) a egz na Odlewniczej ...
Ja robiłem w najgorszej (wg.rankingu w necie) szkole, też najtańszej - udało się zdać za 1 razem. Jak będziesz zdawał, daj znać - jak będę mógł, to wpadnę na Odlewniczą dopingować;)
Jak dobrze zrozumiałem, nie jeździłeś (nie przymierzałeś?) się do VN900, ani do tego eSa. Ja tylko ze swojej strony powiem, że masa wygląda strasznie tylko w danych technicznych... Nie jest to też potwór, jeżeli chodzi o moc dla początkującego. Wygląd - nawet nie ma co porównywać (wiem, że to niby kwestia gustu itd... :p ). Za cenę używanego eSa można pewnie mieć 1,5 dziewięćsetki w bdb stanie. Napęd łańcuchem?! 8/ Lipa. W 900 nie ma ABS, zaliczyłem 2 ostre hamowania i nie było tak źle ;) - to też nie jest tak, że jak masz ABS, to już wystarczy nacisnąć na maxa manetki i sam zahamuje.
Wiem też, że "wirtualne" zamiary na kupno konkretnego modelu, to tak "patykiem pisane" - jak to mówią. Ja też się "przymierzałem" do wielu motocykli, a w końcu i tak kupiłem co innego, niż zamierzałem... nie to, że żałuję.

Awatar użytkownika
TomkaT
Posty: 431
Rejestracja: ndz cze 08, 2014
Miejscowość: Kobyłka
Motocykl: VN 750
VROC: 37080

Post autor: TomkaT » ndz lut 14, 2016

Witaj :yeee:
Kiedyś- Komar, Jawka, WFM, WSK, Jawa 350 ts, MZ ts 150, obecnie VN 750, a w przyszłości ??

Tomek

Awatar użytkownika
Hayny
Posty: 108
Rejestracja: pn paź 19, 2015
Miejscowość: Człuchów (pomorskie)
Motocykl: Kawasaki EN500
VROC: 37558

Post autor: Hayny » ndz lut 14, 2016

LwG :yeee:
Hayny

Awatar użytkownika
broda
Posty: 2980
Rejestracja: śr lip 14, 2010
Miejscowość: Kielce
Motocykl: Szara Eminencja VN 2000
VROC: 33010

Post autor: broda » ndz lut 14, 2016

Pozdrowienia z Kielc.
:yeee:
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

Były Preludomaniak

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » ndz lut 14, 2016

Witaj na Forum :yeee:
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Awatar użytkownika
Painkiller
Posty: 504
Rejestracja: czw sie 18, 2011
Miejscowość: wRock...
Motocykl: Kawa VN800 A
VROC: 34211

Post autor: Painkiller » ndz lut 14, 2016

Wiaj :antlers:

Konrad
Posty: 4986
Rejestracja: czw mar 17, 2011
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN1700 NOMAD
VROC: 34019

Post autor: Konrad » ndz lut 14, 2016

Witaj :D :D :D
Pozdrawiam Konrad

VROC #34019

Raad
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 12, 2016
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Honda Shadow
VROC: 0

Post autor: Raad » pn lut 15, 2016

PPV pisze:
Kurs u Irka Mączyńskiego (Automobilklub Polski) a egz na Odlewniczej ...
Ja robiłem w najgorszej (wg.rankingu w necie) szkole, też najtańszej - udało się zdać za 1 razem. Jak będziesz zdawał, daj znać - jak będę mógł, to wpadnę na Odlewniczą dopingować;)
Będę dawać znać :)))
Jak dobrze zrozumiałem, nie jeździłeś (nie przymierzałeś?) się do VN900, ani do tego eSa.

Dokładnie ...
Ja tylko ze swojej strony powiem, że masa wygląda strasznie tylko w danych technicznych... Nie jest to też potwór, jeżeli chodzi o moc dla początkującego. Wygląd - nawet nie ma co porównywać (wiem, że to niby kwestia gustu itd... :p ). Za cenę używanego eSa można pewnie mieć 1,5 dziewięćsetki w bdb stanie. Napęd łańcuchem?! 8/ Lipa. W 900 nie ma ABS, zaliczyłem 2 ostre hamowania i nie było tak źle ;) - to też nie jest tak, że jak masz ABS, to już wystarczy nacisnąć na maxa manetki i sam zahamuje.
Na pewno ABS nie zastąpi umiejętności ale też i nie przeszkodzi :) raczej pomoże... z tego co wiem to od 2017 obowiązkowo w każdym motocyklu ma być montowany ABS więc też rozważam możliwość poczekania na VN900 z ABS a w miedzy czasie VS :) albo coś innego...
Wiem też, że "wirtualne" zamiary na kupno konkretnego modelu, to tak "patykiem pisane" - jak to mówią. Ja też się "przymierzałem" do wielu motocykli, a w końcu i tak kupiłem co innego, niż zamierzałem... nie to, że żałuję.
Też mam takie przekonanie... wiem że co innego dosiad na sucho a co innego jazda ale niestety w zadnym salonie nie chca mi dac zrobic paru kółek bez kat. A :))) (ciekawe dlaczego :) ) inna sprawa ze jezdzic umiem (honda shadow vt125 od roku bzyczy mi pod tyłkiem :) )

Reasumując, plan jest taki żeby najpierw zdać egzamin a potem przyjdzie wspaniały czas wyborów i jazd testowych. Na celowniku mam Vulcan S / Yamaha XSR700 / VN900 classic - w tej kolejności..

pozdrawiam
Raad

Raad
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 12, 2016
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Honda Shadow
VROC: 0

Post autor: Raad » pn lut 15, 2016

PPV pisze:
Kurs u Irka Mączyńskiego (Automobilklub Polski) a egz na Odlewniczej ...
Ja robiłem w najgorszej (wg.rankingu w necie) szkole, też najtańszej - udało się zdać za 1 razem. Jak będziesz zdawał, daj znać - jak będę mógł, to wpadnę na Odlewniczą dopingować;)
Będę dawać znać :)))
Jak dobrze zrozumiałem, nie jeździłeś (nie przymierzałeś?) się do VN900, ani do tego eSa.

Dokładnie ...
Ja tylko ze swojej strony powiem, że masa wygląda strasznie tylko w danych technicznych... Nie jest to też potwór, jeżeli chodzi o moc dla początkującego. Wygląd - nawet nie ma co porównywać (wiem, że to niby kwestia gustu itd... :p ). Za cenę używanego eSa można pewnie mieć 1,5 dziewięćsetki w bdb stanie. Napęd łańcuchem?! 8/ Lipa. W 900 nie ma ABS, zaliczyłem 2 ostre hamowania i nie było tak źle ;) - to też nie jest tak, że jak masz ABS, to już wystarczy nacisnąć na maxa manetki i sam zahamuje.
Na pewno ABS nie zastąpi umiejętności ale też i nie przeszkodzi :) raczej pomoże... z tego co wiem to od 2017 obowiązkowo w każdym motocyklu ma być montowany ABS więc też rozważam możliwość poczekania na VN900 z ABS a w miedzy czasie VS :) albo coś innego...
Wiem też, że "wirtualne" zamiary na kupno konkretnego modelu, to tak "patykiem pisane" - jak to mówią. Ja też się "przymierzałem" do wielu motocykli, a w końcu i tak kupiłem co innego, niż zamierzałem... nie to, że żałuję.
Też mam takie przekonanie... wiem że co innego dosiad na sucho a co innego jazda ale niestety w zadnym salonie nie chca mi dac zrobic paru kółek bez kat. A :))) (ciekawe dlaczego :) ) inna sprawa ze jezdzic umiem (honda shadow vt125 od roku bzyczy mi pod tyłkiem :) )

Reasumując, plan jest taki żeby najpierw zdać egzamin a potem przyjdzie wspaniały czas wyborów i jazd testowych. Na celowniku mam Vulcan S / Yamaha XSR700 / VN900 classic - w tej kolejności..

Raad
Posty: 8
Rejestracja: pt lut 12, 2016
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Honda Shadow
VROC: 0

Post autor: Raad » pn lut 15, 2016

PPV pisze:
Kurs u Irka Mączyńskiego (Automobilklub Polski) a egz na Odlewniczej ...
Ja robiłem w najgorszej (wg.rankingu w necie) szkole, też najtańszej - udało się zdać za 1 razem. Jak będziesz zdawał, daj znać - jak będę mógł, to wpadnę na Odlewniczą dopingować;)
Będę dawać znać :)))
Jak dobrze zrozumiałem, nie jeździłeś (nie przymierzałeś?) się do VN900, ani do tego eSa.

Dokładnie ...
Ja tylko ze swojej strony powiem, że masa wygląda strasznie tylko w danych technicznych... Nie jest to też potwór, jeżeli chodzi o moc dla początkującego. Wygląd - nawet nie ma co porównywać (wiem, że to niby kwestia gustu itd... :p ). Za cenę używanego eSa można pewnie mieć 1,5 dziewięćsetki w bdb stanie. Napęd łańcuchem?! 8/ Lipa. W 900 nie ma ABS, zaliczyłem 2 ostre hamowania i nie było tak źle ;) - to też nie jest tak, że jak masz ABS, to już wystarczy nacisnąć na maxa manetki i sam zahamuje.
Na pewno ABS nie zastąpi umiejętności ale też i nie przeszkodzi :) raczej pomoże... z tego co wiem to od 2017 obowiązkowo w każdym motocyklu ma być montowany ABS więc też rozważam możliwość poczekania na VN900 z ABS a w miedzy czasie VS :) albo coś innego...
Wiem też, że "wirtualne" zamiary na kupno konkretnego modelu, to tak "patykiem pisane" - jak to mówią. Ja też się "przymierzałem" do wielu motocykli, a w końcu i tak kupiłem co innego, niż zamierzałem... nie to, że żałuję.
Też mam takie przekonanie... wiem że co innego dosiad na sucho a co innego jazda ale niestety w zadnym salonie nie chca mi dac zrobic paru kółek bez kat. A :))) (ciekawe dlaczego :) ) inna sprawa ze jezdzic umiem (honda shadow vt125 od roku bzyczy mi pod tyłkiem :) )

Reasumując, plan jest taki żeby najpierw zdać egzamin a potem przyjdzie wspaniały czas wyborów i jazd testowych. Na celowniku mam Vulcan S / Yamaha XSR700 / VN900 classic - w tej kolejności..

Awatar użytkownika
Jacek_VN
Posty: 2613
Rejestracja: wt maja 29, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900

Post autor: Jacek_VN » pn lut 15, 2016

Witaj i powodzenia na egzaminie
:ok:
Jacek_VN

Awatar użytkownika
Jurek
Posty: 1261
Rejestracja: czw cze 07, 2012
Miejscowość: Sulejówek
Motocykl: VN 800 classic "Samuraj"
VROC: 35044

Post autor: Jurek » wt lut 16, 2016

Witaj :ok:

Awatar użytkownika
kacmar
Posty: 1428
Rejestracja: ndz gru 08, 2013
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
VROC: 36367

Post autor: kacmar » czw lut 18, 2016

Witaj :ok:
Pozdrawiam Cię
VROC#36367

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » czw lut 18, 2016

lewa :ok: :motorynka:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 46 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 46 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 46 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą