EN 500 (LTD) - zakup
EN 500 (LTD) - zakup
Mam prośbę do Was - jeśli coś wiecie o takim maleństwie, czy to jest warte w ogóle uwagi - piszcie. Może na przyszły rok pomyślałabym... a myśli dużo w głowie
Ostatnio zmieniony czw kwie 17, 2014 przez Dzidzia, łącznie zmieniany 1 raz.
Wasze opinie brzmią całkiem fajnie, muszę jeszce porozmawiać z Jo-jo jeśli on faktycznie takim jeździ. No i jeszcze są różne okresy produkcji. Trzeba pooglądać, przysiąść się. :roll:
I'm Member Queens of Roads !!!! http://www.queensofroads.pl/
- Ja-jo
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt kwie 09, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN750,GSF1200s
- VROC: 33339
Jeździ i nawet był na nim w piątkowy wieczór w fijałkowie.
Brzmi jak brzmi, nie będzie to dzwiek jak z dwóch litrów, ale źle nie jest
Waży pełen niewiele ponad 200 kg wiec nie dużo, siedzi się nisko więc i prowadzi się dosyć łatwo i można sobie pozwolić na pewne błędy za które bardzo boleśnie nie skarci.
Ma dosć mały promień skrętu więc można nawet po egzaminacyjne ósemce jeździć acz nie bez problemów . Ale dzięki temu łatwo poruszać się po mieście, co zresztą robie często i miezcze sie między samochodami.
Trzeba pamietać że jest to jednak silnik z GPZ-ta coprawda zdławiony o 10 KM o ile pamiętam, ale jednak stworzony do innej jazdy.
http://chudzikj.republika.pl/EN500.htm tu masz troche o nim napisane, nawet dosć rzetelnie.
Wbrew temu że to 500 to jest chyba najmocniejsza sród małych a może zawstydzić i nieco więkrze. Jest to dość "nerwowy" silnik. Sześcio biegowa skrzynia pozwala jednak na spokojną jazdę (tylko tzrzeba przyzwyczajić się ze biegi dość często się zmienia). Na wyższych obrotach dopiero nabiera mocy, wiec jak się chce można z niej korzystać jak nie, wcześneij zmieniać i jechać spokojnie. Zaś na 6 biegu toczy się spokojnie ekonomicznie koło 120.
Może być meczący gdy sie ma powyżej 180 wzrostu, ale jak ma sie mneij jest idealny.
To tak po krótce, jak jescze jakieś pytania to pisz
Brzmi jak brzmi, nie będzie to dzwiek jak z dwóch litrów, ale źle nie jest
Waży pełen niewiele ponad 200 kg wiec nie dużo, siedzi się nisko więc i prowadzi się dosyć łatwo i można sobie pozwolić na pewne błędy za które bardzo boleśnie nie skarci.
Ma dosć mały promień skrętu więc można nawet po egzaminacyjne ósemce jeździć acz nie bez problemów . Ale dzięki temu łatwo poruszać się po mieście, co zresztą robie często i miezcze sie między samochodami.
Trzeba pamietać że jest to jednak silnik z GPZ-ta coprawda zdławiony o 10 KM o ile pamiętam, ale jednak stworzony do innej jazdy.
http://chudzikj.republika.pl/EN500.htm tu masz troche o nim napisane, nawet dosć rzetelnie.
Wbrew temu że to 500 to jest chyba najmocniejsza sród małych a może zawstydzić i nieco więkrze. Jest to dość "nerwowy" silnik. Sześcio biegowa skrzynia pozwala jednak na spokojną jazdę (tylko tzrzeba przyzwyczajić się ze biegi dość często się zmienia). Na wyższych obrotach dopiero nabiera mocy, wiec jak się chce można z niej korzystać jak nie, wcześneij zmieniać i jechać spokojnie. Zaś na 6 biegu toczy się spokojnie ekonomicznie koło 120.
Może być meczący gdy sie ma powyżej 180 wzrostu, ale jak ma sie mneij jest idealny.
To tak po krótce, jak jescze jakieś pytania to pisz
- Ja-jo
- Posty: 1450
- Rejestracja: pt kwie 09, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN750,GSF1200s
- VROC: 33339
Późniejsze mają na zbiorniku, chyba po 97 roku....jakoś tak, wtedy też powiękryzli zbiornik paliwa z 11 na 13 litrów, przednie koło dostało szprychy, zmieniła sie kanapa i i ogólny lifitng. Starsze maja dwa zegary na kierownicy, prędkościomierz i ten z lampkami
Nawet na formu jakis czas temu ktoś spredawał, jest ogłoszenie w dziale sprzedaz
Nawet na formu jakis czas temu ktoś spredawał, jest ogłoszenie w dziale sprzedaz
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
- Piotr_Classic
- Posty: 2566
- Rejestracja: pn cze 21, 2010
- Miejscowość: Madryt
- Motocykl: HD Street Glide
- VROC: 32438
Aktualne notowania alledrogo.pl :
http://allegro.pl/kawasaki-en500-en-500 ... 47292.html
na niewprawne oko wygląda na kompletnego, taki poprawny ale nieubrany
http://allegro.pl/motocykl-kawasaki-en5 ... 72779.html
delikatnie ubrany ale.... mogę się nie znać na tym modelu ale ta "nakładka na tłumik to oryginał??? - pytanie do właścicieli; kanapa była wymieniana al to pozytyw tak jak sakwy i piórnik; tylna opona szmelc do wymiany; brak szyby;
http://allegro.pl/kawasaki-en500-i1316658472.html
dobrze ubrany, wygląda ładnie ale czy nie chce czegoś ukryć....... rozwalił mnie ten orzełek na przednim błotniku, koła szprychowe na "+"; blisko do oglądania.
http://allegro.pl/kawasaki-en500-en-500 ... 87976.html
najdroższy i nie sądzę aby gość sprzedał za taką kasę ale... dobre wg mnie kufry boczne a tylny to pasuje do motocykla jak zającu dzwonek na polowaniu ale można odpiąć, nieoryginalne wydechy wg mnie się tu sprawdzają gdyż nie "biją" w kufry boczne, dodatkowe zegarki bym zdjął ładniej bez nich wygląda bardziej rasowo jak również bez nalepki na zbiornik należnej ścigaczom.
to tyle słowa bożego na niedzielę
http://allegro.pl/kawasaki-en500-en-500 ... 47292.html
na niewprawne oko wygląda na kompletnego, taki poprawny ale nieubrany
http://allegro.pl/motocykl-kawasaki-en5 ... 72779.html
delikatnie ubrany ale.... mogę się nie znać na tym modelu ale ta "nakładka na tłumik to oryginał??? - pytanie do właścicieli; kanapa była wymieniana al to pozytyw tak jak sakwy i piórnik; tylna opona szmelc do wymiany; brak szyby;
http://allegro.pl/kawasaki-en500-i1316658472.html
dobrze ubrany, wygląda ładnie ale czy nie chce czegoś ukryć....... rozwalił mnie ten orzełek na przednim błotniku, koła szprychowe na "+"; blisko do oglądania.
http://allegro.pl/kawasaki-en500-en-500 ... 87976.html
najdroższy i nie sądzę aby gość sprzedał za taką kasę ale... dobre wg mnie kufry boczne a tylny to pasuje do motocykla jak zającu dzwonek na polowaniu ale można odpiąć, nieoryginalne wydechy wg mnie się tu sprawdzają gdyż nie "biją" w kufry boczne, dodatkowe zegarki bym zdjął ładniej bez nich wygląda bardziej rasowo jak również bez nalepki na zbiornik należnej ścigaczom.
to tyle słowa bożego na niedzielę
- Długi Lech
- Posty: 1000
- Rejestracja: ndz lis 14, 2010
- Miejscowość: Białystok
- Motocykl: EN 500 C3
- VROC: 33639
Witam gorąco koleżanki i kolegów w mroźną niedzielę. Chcę poprawić wygodę jazdy na moim motorku w nowym sezonie poprzez przesunięcie podnóżków do przodu. Szukałem czegoś oryginalnego ale ceny sa porażające. Nie mam doświadczenia w jeździe na cruiserach i boję sie ładować duże pieniądze w drogi "forward control" - pierwsza tak zwana gleba i ponad 1000 zł szlag trafi. Myślałem nad przeróbką jak najtańszym kosztem czyli zdemontowanie oryginalnej części do której mocowane są podnózki, odrysowanie jej i wydłużenie w części przedniej gdzie dokręcona byłaby stopka. Pedał hamulca i dźwignia zmiany biegów musiałaby zostać analogicznie przedłuzona poprzez rozcięcie i dospawanie. Zrobiłem taki wstępny projekt na fotce, przesunięcie do przodu będzie o jakieś 9 cm, niby niewiele ale jak jeszcze podniosę kanapę o ok 4-5 cm to mam nadzieję że te zabiegi poprawią komfort jazdy. (Jestem bardzo wysoki 190 cm) Co o tym sądzicie? czy to jest wykonalne i bezpieczne?
Kto jest online
Jest 7 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości