EN 500 (LTD) - zakup

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

EN 500 (LTD) - zakup

Post autor: Dzidzia » czw lip 22, 2010

Mam prośbę do Was - jeśli coś wiecie o takim maleństwie, czy to jest warte w ogóle uwagi - piszcie. Może na przyszły rok pomyślałabym... a myśli dużo w głowie ;)
Ostatnio zmieniony czw kwie 17, 2014 przez Dzidzia, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
Duszek
Posty: 1918
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Niemcy
Motocykl: GL 1500 I
VROC: 32261

Post autor: Duszek » czw lip 22, 2010

Fajny klasyk :mrgreen: właśnie coś takiego chcę kupić juniorowi jak zrobi "A"

Pzdr
... i nie mylmy posiadacza motocykla z motocyklistą ... Andrzej Ch +

GG : 51000581

Koziol
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 20, 2010
Miejscowość: Elbląg
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 32302

Post autor: Koziol » czw lip 22, 2010

Ogólnie ludzie go chwalą. Prosty i niezawodny. Sprawdzony silnik, stosowany w różnych Kawach. Motocykl mały, łatwy do opanowania. Szkoda tylko, że jest rzędowy, wiec nie to brzmienie, co dużych Vulcanów.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw lip 22, 2010

Na początek znakomity...
Pogadaj z jo-jo on nim jeździ chyba...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

vn800NDZ
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 18, 2010
Miejscowość: Działdowo
Motocykl: Kawasaki VN 800 A
VROC: 0

Post autor: vn800NDZ » czw lip 22, 2010

Hejka,

EN 500 to wspaniały motor- ma piękne brzmienie jeśli wyciągniesz uszczelkę z rury łączącej tłumiki, napęd na pasek. Motor ma dużą moc - naprawdę polecam.
Sosnos

Awatar użytkownika
Tiszo
Posty: 893
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Stary Dybów
Motocykl: VN 2000
VROC: 32243

Post autor: Tiszo » pt lip 23, 2010

Co tu gadać, 500-ka jest klasykiem, konstrukcja bardzo przyjazna dość lekki i prosty w prowadzeniu. Na początek w sam raz. Ogólna opinia mówi też że mało awaryjny. Czyli ok :yeee:

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » pt lip 23, 2010

Wasze opinie brzmią całkiem fajnie, muszę jeszce porozmawiać z Jo-jo jeśli on faktycznie takim jeździ. No i jeszcze są różne okresy produkcji. Trzeba pooglądać, przysiąść się. :roll:
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » pt lip 23, 2010

Jeździ i nawet był na nim w piątkowy wieczór w fijałkowie.

Brzmi jak brzmi, nie będzie to dzwiek jak z dwóch litrów, ale źle nie jest :mrgreen:

Waży pełen niewiele ponad 200 kg wiec nie dużo, siedzi się nisko więc i prowadzi się dosyć łatwo i można sobie pozwolić na pewne błędy za które bardzo boleśnie nie skarci.

Ma dosć mały promień skrętu więc można nawet po egzaminacyjne ósemce jeździć acz nie bez problemów :wink: . Ale dzięki temu łatwo poruszać się po mieście, co zresztą robie często i miezcze sie między samochodami.

Trzeba pamietać że jest to jednak silnik z GPZ-ta coprawda zdławiony o 10 KM o ile pamiętam, ale jednak stworzony do innej jazdy.
http://chudzikj.republika.pl/EN500.htm tu masz troche o nim napisane, nawet dosć rzetelnie.

Wbrew temu że to 500 to jest chyba najmocniejsza sród małych a może zawstydzić i nieco więkrze. Jest to dość "nerwowy" silnik. Sześcio biegowa skrzynia pozwala jednak na spokojną jazdę (tylko tzrzeba przyzwyczajić się ze biegi dość często się zmienia). Na wyższych obrotach dopiero nabiera mocy, wiec jak się chce można z niej korzystać jak nie, wcześneij zmieniać i jechać spokojnie. Zaś na 6 biegu toczy się spokojnie ekonomicznie koło 120.

Może być meczący gdy sie ma powyżej 180 wzrostu, ale jak ma sie mneij jest idealny.
To tak po krótce, jak jescze jakieś pytania to pisz

vn800NDZ
Posty: 26
Rejestracja: ndz lip 18, 2010
Miejscowość: Działdowo
Motocykl: Kawasaki VN 800 A
VROC: 0

Post autor: vn800NDZ » pt lip 23, 2010

Dzidzia, jesl chodzi o roczniki, to jak poszukasz z tych wczesniejszych - one maja konsole na zbiorniu, tak jak Vn 800 :-)

nied masz co sie zastanawiać kupuj!!!!
Sosnos

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » pt lip 23, 2010

Późniejsze mają na zbiorniku, chyba po 97 roku....jakoś tak, wtedy też powiękryzli zbiornik paliwa z 11 na 13 litrów, przednie koło dostało szprychy, zmieniła sie kanapa i i ogólny lifitng. Starsze maja dwa zegary na kierownicy, prędkościomierz i ten z lampkami :wink:
Nawet na formu jakis czas temu ktoś spredawał, jest ogłoszenie w dziale sprzedaz

marius
Posty: 1060
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 900 Custom
VROC: 31327

Post autor: marius » sob lip 24, 2010

Witam. Bardzo łatwy w prowadzeniu (94'), ekonomiczny, klasyka. Jak na początek ok.
マリウッシュ

pink-f
Posty: 332
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Łódź
Motocykl: był EN 500C "98
VROC: 32047

Post autor: pink-f » pn sie 16, 2010

Jeśli mogę jeszcze coś dorzucić to dorzucę :smile: Polecam z całego serca, mój pierwszy sprzęt i jeździ się naprawdę łatwo. Mam 188 cm wzrostu i nie jest źle. No i jest bardzo ładny (bo z 98) :wink:

Jon 45
Posty: 12
Rejestracja: pt lis 05, 2010
Miejscowość: Zdunska Wola
Motocykl: EN 500
VROC: 0

Post autor: Jon 45 » pt lis 05, 2010

Mam takiego i ma u mnie dozywocie polecam i do zobaczenia kiedyś .
Jon 45

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » ndz lis 21, 2010

Gdyby ktoś potrzebował Ksiązke serwisową Kawasaki
EN450 & 500 Owners Workshop Manual 1985-2004
to służę pomocą. Zwłaszcza tym co uczyli sie tylko jednego słusznego języka w latach wcześniejszych.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz lis 21, 2010

Lech pisze:Gdyby ktoś potrzebował Ksiązke serwisową Kawasaki
EN450 & 500 Owners Workshop Manual 1985-2004
to służę pomocą. Zwłaszcza tym co uczyli sie tylko jednego słusznego języka w latach wcześniejszych.
Rosyjskiego??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » ndz lis 21, 2010

ksiązka jest po angielsku bo chyba tylko po ang i niemiecku została wydana, ale poprawiłem podłej jakości skany, które krązą po sieci i zamieniłem pliki jpg na pliki tekstowe Worda. Teraz wystarczy wrzucić tekst do translatora. Gogle tłumacz też może być.

pink-f
Posty: 332
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Łódź
Motocykl: był EN 500C "98
VROC: 32047

Post autor: pink-f » ndz lis 21, 2010

witaj
jestem zainteresowany, skąd mogę to zassać/ściagnąc
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Piotr_Classic
Posty: 2566
Rejestracja: pn cze 21, 2010
Miejscowość: Madryt
Motocykl: HD Street Glide
VROC: 32438

Post autor: Piotr_Classic » ndz lis 21, 2010

Aktualne notowania alledrogo.pl :
http://allegro.pl/kawasaki-en500-en-500 ... 47292.html
na niewprawne oko wygląda na kompletnego, taki poprawny ale nieubrany

http://allegro.pl/motocykl-kawasaki-en5 ... 72779.html
delikatnie ubrany ale.... mogę się nie znać na tym modelu ale ta "nakładka na tłumik to oryginał??? - pytanie do właścicieli; kanapa była wymieniana al to pozytyw tak jak sakwy i piórnik; tylna opona szmelc do wymiany; brak szyby;

http://allegro.pl/kawasaki-en500-i1316658472.html
dobrze ubrany, wygląda ładnie ale czy nie chce czegoś ukryć....... rozwalił mnie ten orzełek na przednim błotniku, koła szprychowe na "+"; blisko do oglądania.

http://allegro.pl/kawasaki-en500-en-500 ... 87976.html
najdroższy i nie sądzę aby gość sprzedał za taką kasę ale... dobre wg mnie kufry boczne a tylny to pasuje do motocykla jak zającu dzwonek na polowaniu ale można odpiąć, nieoryginalne wydechy wg mnie się tu sprawdzają gdyż nie "biją" w kufry boczne, dodatkowe zegarki bym zdjął ładniej bez nich wygląda bardziej rasowo jak również bez nalepki na zbiornik należnej ścigaczom.

to tyle słowa bożego na niedzielę :mrgreen:

Awatar użytkownika
Długi Lech
Posty: 1000
Rejestracja: ndz lis 14, 2010
Miejscowość: Białystok
Motocykl: EN 500 C3
VROC: 33639

Post autor: Długi Lech » ndz gru 05, 2010

Witam gorąco koleżanki i kolegów w mroźną niedzielę. Chcę poprawić wygodę jazdy na moim motorku w nowym sezonie poprzez przesunięcie podnóżków do przodu. Szukałem czegoś oryginalnego ale ceny sa porażające. Nie mam doświadczenia w jeździe na cruiserach i boję sie ładować duże pieniądze w drogi "forward control" - pierwsza tak zwana gleba i ponad 1000 zł szlag trafi. Myślałem nad przeróbką jak najtańszym kosztem czyli zdemontowanie oryginalnej części do której mocowane są podnózki, odrysowanie jej i wydłużenie w części przedniej gdzie dokręcona byłaby stopka. Pedał hamulca i dźwignia zmiany biegów musiałaby zostać analogicznie przedłuzona poprzez rozcięcie i dospawanie. Zrobiłem taki wstępny projekt na fotce, przesunięcie do przodu będzie o jakieś 9 cm, niby niewiele ale jak jeszcze podniosę kanapę o ok 4-5 cm to mam nadzieję że te zabiegi poprawią komfort jazdy. (Jestem bardzo wysoki 190 cm) Co o tym sądzicie? czy to jest wykonalne i bezpieczne?
Obrazek

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » ndz gru 05, 2010

Pierwszą wywrotkę powinny ci załatwić gmole, jeśli chodzi ci o komfort dłuższej jazdy to może po prostu spacerówki. Czy ja wiem, czy takie wydłużenie to takie łatwe, proste i tanie rozwiązanie
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą