kilka pytań względem VN900

Duch

kilka pytań względem VN900

Post autor: Duch » sob mar 04, 2017

1. ile kilometrów idzie zrobić na jednym baku
2. jest schowek na klucze i czy producent sprzedaje z motorem
3. wymiana opon (tył) dam rade sam/koniecznie warsztat
4. Pokrowiec na moto kupić standartowy czy większy (sakwy, kufer, szyba)
5. JEST KTOŚ Z OKOLIC JASTRZĘBIA ZDROJU i posiada VN 900

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » sob mar 04, 2017

1. najwięcej zrobiłem 292 km (średnio robię 270 km)
2. jest schowek pod siedzeniem, nad akumulatorem.
Mieści się tam mały fabryczny zestaw kluczy
Obrazek
3. nie wiem
4. W tym temacie masz opisane co i jak z pokrowcem: http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... =pokrowiec
Nazywa się to Rumo Bike i jestem zadowolony
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
PPV
Posty: 140
Rejestracja: ndz lip 05, 2015
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN900 Custom 2007
VROC: 37483

Post autor: PPV » sob mar 04, 2017

1. Classic pali z pół litra więcej niż custom (seryjny), ja zawsze tankowałem jak mi licznik wybił 300km, 400km przejechać - żaden problem.
2. Jest pod siedzeniem schowek na klucze i tak - kawasaki dodaje do motocykla - ja też taki miałem ale zhandlowałem, bo zbędne to mi było.
3. Tył to raczej dać do dobrego warsztatu (trzeba dokładnie ustawić - pas itd).
4. Pokrowiec mam Oxford Camo (największy) i był ok, polecam! (na pewno nie kupuj tej srebrno-czarnej szmaty oxforda jednorazowej)

Duch

Post autor: Duch » ndz mar 05, 2017

Jaka będzie fizyczna różnica między
VN900 w wersji europejskiej
VN900 w wersji USA - takową posiadam

Awatar użytkownika
Meehoo
Posty: 39
Rejestracja: śr cze 22, 2016
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: VN900, Fazer 600
VROC: 38092

Post autor: Meehoo » ndz mar 05, 2017

Duch- podstawowe różnice pomiędzy USA i Europa to:
1. Brak sondy lambda (USA)
2. Kierunki z przodu mają dwuwłóknowe żarówki i jedno włókno pali się ciągle jako pozycja. (USA)
3. Brak żarówki pozycyjnej w reflektorze (USA)
4. Brak włącznika świateł pozycyjnych (USA)
5. Licznik w MPH (USA) - tzn prędkościomierz, odometer i dzienny. Wszystko w MPH.

Gabaryty, kiera, siedzisko - wszystko takie samo.

Awatar użytkownika
kacmar
Posty: 1428
Rejestracja: ndz gru 08, 2013
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
VROC: 36367

Post autor: kacmar » pn mar 06, 2017

Meehoo pisze:Duch- podstawowe różnice pomiędzy USA i Europa to:
1. Brak sondy lambda (USA)
4. Brak włącznika świateł pozycyjnych (USA)
Gabaryty, kiera, siedzisko - wszystko takie samo.
ad 1. Chyba, że z kalifornii to sondy ma :)
ad 2. Włącznikiem świateł pozycyjnych jest stacyjka (USA, EU).

6. Odblaski na lagach (USA)
Pozdrawiam Cię
VROC#36367

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » pn mar 06, 2017

1.na vn900lt robię do 190 mil w zależności od załadowania i rodzaju trasy. Przy 150 jednak dla bezpieczeństwa rozglądam się za paliwem.
2. Jest schowek pod siedzeniem i klucze być powinny
3. Jak wyżej _ można samemu ale lepiej u fachowców ustawić.
4.mam Oxforda xl i spoko starcza a przy tym zajmuje po złożeniu mało miejsca

Co do różnicy pomiędzy wersjami EU a US to drobne różnice w instalacji dot. świateł, co zaznaczył Kacmar. Dodam tylko, że lustro w reflektorze US bije prosto a EU doświetlania prawą.

Polecam lekturę serwisowki i wydawnictwa Haynes (Clymer manuals). Sam z nich korzystam i stwierdzam, że nie wydałem kasy na darmo.
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Duch

Post autor: Duch » śr mar 08, 2017

a co jak bym chciał zmienić cyferblat na europejski, robił już to ktoś??

Awatar użytkownika
fitter
Posty: 3035
Rejestracja: pn lut 14, 2011
Miejscowość: Szczecin
Motocykl: VN900LT '10
VROC: 33352

Post autor: fitter » śr mar 08, 2017

A po co? Szybko się przyzwyczaisz i nie będziesz zwracał na to uwagi. w przybliżeniu: 30 mil - 50 km, 45 mil - 70km, 55 mil - 90 km, 70 mil - 110 km/h i tyle trzeba pamiętać ;)
A poza tym jaka radocha przy ograniczeniu np. do 70 jechać te 70 (tyle, że mil) :D
Życie nie powinno być podróżą do grobu, której celem jest dowiezienie atrakcyjnych i dobrze zachowanych zwłok. Człowiek do kresu życia powinien się dotoczyć narąbany w trzy dupy, krzycząc: "ALE TO BYŁA JAZDA!"

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » śr mar 08, 2017

Duch pisze:a co jak bym chciał zmienić cyferblat na europejski, robił już to ktoś??
Zgłębiałem temat i byłem tego blisko:
http://www.vulcaneria.pl/viewtopic.php? ... a+licznika

W internecie jest nawet instrukcja jak to zrobić w VN900
Niestety brak na rynku dedykowanych cyferblatów w km z oryginalnym wzorem kolorystycznym, więc trzeba dostarczyć stary na wzór (przynajmniej wtedy jak szukałem tak było)
Dodatkowo licznik ODO pozostanie w milach.
Zdecydowałem się więc na wymianę całego licznika
Licznik w km kupiłem na ebay-u
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Duch

Post autor: Duch » czw mar 09, 2017

ciecio wychodzi że wymiana jest prosta banalna, a nawet nie wymieniał bym tarczy, w domu na drukarce naklejkę druknąć i CZEŚĆ

Kolba
Posty: 183
Rejestracja: czw paź 02, 2014
Miejscowość: SRC
Motocykl: VN 900 Classic, HD Electra
VROC: 37533

Post autor: Kolba » czw mar 09, 2017

na allegro są naklejki możesz nakleić
kolba

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » czw mar 09, 2017

Duch pisze:wymiana jest prosta banalna
to prawda, do samego pomiaru prędkości w kmh wystarczy :)
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
kacmar
Posty: 1428
Rejestracja: ndz gru 08, 2013
Miejscowość: Zabrze
Motocykl: VN900LT '08 , VN1700 Voyager
VROC: 36367

Post autor: kacmar » sob mar 11, 2017

Kolba pisze:na allegro są naklejki możesz nakleić
Nie widziałem podrzuć link.
Pozdrawiam Cię
VROC#36367

Duch

Post autor: Duch » wt mar 14, 2017

motor w garażu :yeee:
ale kolejne pytanko
na cyfrowym wyświetlaczu jest zegar, odolmet, i coś tam jeszcze
zegar jak zmienić godzinę
a dwa pozostałe co to i do czego ??

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » wt mar 14, 2017

Ustawienie czasu manual strona 526:

Push the mode select button to CLOCK. •Push the reset button [A] more than 2 seconds, then the
display turns to the HOUR/MINUTE mode .
○In the HOUR/MINUTE mode, the numbers flash on the
display. •Check that the flashing number changes to the HOUR or
MINUTE display each time the reset button is pushed.
•Check that the time can be set in this mode.
If the time cannot be set, replace the speedometer assembly.
Clock Setting •In the HOUR/MINUTE setting mode, push the reset button
[A] again to effect the HOUR setting mode.
○The hour display flashes on the display. •Push the mode selector button to set the hour.
•In the HOUR setting mode, push the reset button [A]
onece to effect the MINUTE setting mode.
○The minute display flashes on the display. •Push the mode selector button to set the minute.
•Set the minute, push the reset button [A] to return to the
HOUR/MINUTE setting mode. •Push the mode selector button to complete the time
setting process.
○The clock starts counting the seconds as soon as the
mode selector button is pushed.


A dwa pozostałe to:
ODO - przebieg
TRIP - przebieg dzienny (od resetu do resetu)
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Duch

Post autor: Duch » śr mar 15, 2017

ciecio pisze: 2. jest schowek pod siedzeniem, nad akumulatorem.
Mieści się tam mały fabryczny zestaw kluczy
Obrazek
No i nie mam takiego zestawu, zastąpić go chce swoją składanką
1. jakie rozmiary??, imbusy?? kluch do świec rozmiar??
2. przy dłuższej jeździe na sprzęgle (dojeżdżaniu do korka) słyszę dźwięk od silnika jak by samochód jeździł na zimówkach w lato to normalne??

Duch

Post autor: Duch » ndz mar 19, 2017

no to odpowiem sam sobie:
przy spadającej prędkości i jeździe luzem w ten sposób szumi NOWA OPONA
w moim przypadku przednia

marekfg
Posty: 436
Rejestracja: śr lut 09, 2011
Miejscowość: Szamotuły
Motocykl: HD Electra Ultra Classic
VROC: 0

Post autor: marekfg » ndz mar 19, 2017

Jaki to laczek??
"Nie dyskutuj z idiotą bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i wygra doświadczeniem"

Idź pod prąd - z prądem płyną tylko śmieci..

Duch

Post autor: Duch » pn mar 20, 2017

Dunlop

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 6 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 6 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą