VN 2000 classic 2009 r na org .wydechach sztrzela w rure??

Awatar użytkownika
Zombie
Posty: 2574
Rejestracja: pn sty 03, 2011
Miejscowość: M-a
Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
VROC: 34250

Post autor: Zombie » ndz kwie 08, 2012

MaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator. Nomadowi raz się zdarzyło, ale to było z -1. Więc uznałem, że nie ma co marudzić...
Zobaczymy niebawem...... jak często będzie Ci strzelał :boje: :mrgreen:
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl

Awatar użytkownika
Thomas
Posty: 3124
Rejestracja: ndz paź 24, 2010
Miejscowość: Chorzów, Bytom
Motocykl: VN 2000 Limited
VROC: 33040

Post autor: Thomas » ndz kwie 08, 2012

Mnie też strzela ale ja mam akcesoryjne COBRY , ale mnie to pasi bo to taki urok :ok:
Zmniejsz mu troszkę skład mieszanki pod filtrem powietrza , tak co by się nie dławił z obrotami
i gitarra powinno troszku pomóc :ok:
VROC#33040

Lepiej mieć brzuch z jedzenia niż garb z roboty.

Eden

Post autor: Eden » ndz kwie 08, 2012

Mars pisze:
MaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator.
Potwierdzam- moja 900-ka ma 6 kkm przebiegu i w chłodne dni kilka razy strzela przy hamowaniu silnikiem. Nawet żonka to zauważyła i stwierdziła, że fajnie to brzmi :ok: .
moja małzowinka jak strzelil kiedys tłumik to malo nie spadla z siodla ze strachu

kazala sie zatrzymac i wytlumaczyc dlaczego strzelam specjalnie

musialem tlumaczyc ze to nie zamierzone itd

och te kobitki

juz myslala ze ja sobie jakies urzadzonko zamontowalem przy moto zeby strzelac no bo przeciez ciagle cos kupuje do moto i ciagle cos w garazu robie przy nim hehe

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » ndz kwie 08, 2012

moja Felka też strzela - taki urok a ja to lubię :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

januszek

Post autor: januszek » ndz kwie 08, 2012

Krasnal pisze:
januszek pisze:
Krasnal pisze:Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
Są różne "szkoły" - jedni grzebią bo lubią , a wcale się nie orientują co robią - inni majstrują bo nic innego nie mają do roboty , ale kumają - a są tacy że z pękniętym lusterkiem jadą do serwisu na wymianę . Ja o ssaniu napisałem jako o jednej z potencjalnych przyczyn nadmiernego strzelania w tłumik , bo spotykałem takich asów , że cały czas jeżdzili na ssaniu....a błędy - szczególnie "szkolne" każdy z nas popełnia.
No dobra, jesteś wielki!!!
tylko nie rób koledze wody z mózgu, VN2000 nie posiada żadnych linek ssania, a o VN2000 była mowa, pozdrawiam
Nie no Krasnal - jesteś dwa razy większy - jak rozmawialiśmy ostatnio w Przasnyszu przed domem dziecka , to zerkałem na Ciebie , jakbym samoloty obserwował - :papa:
Pisząc o szkolnym błędzie miałem siebie na myśli - bo zakumałem dopiero , że to dwu litrówka :oops:

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » ndz kwie 08, 2012

januszek pisze:
Krasnal pisze:
januszek pisze:
Krasnal pisze:Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
Są różne "szkoły" - jedni grzebią bo lubią , a wcale się nie orientują co robią - inni majstrują bo nic innego nie mają do roboty , ale kumają - a są tacy że z pękniętym lusterkiem jadą do serwisu na wymianę . Ja o ssaniu napisałem jako o jednej z potencjalnych przyczyn nadmiernego strzelania w tłumik , bo spotykałem takich asów , że cały czas jeżdzili na ssaniu....a błędy - szczególnie "szkolne" każdy z nas popełnia.
No dobra, jesteś wielki!!!
tylko nie rób koledze wody z mózgu, VN2000 nie posiada żadnych linek ssania, a o VN2000 była mowa, pozdrawiam
Nie no Krasnal - jesteś dwa razy większy - jak rozmawialiśmy ostatnio w Przasnyszu przed domem dziecka , to zerkałem na Ciebie , jakbym samoloty obserwował - :papa:
Pisząc o szkolnym błędzie miałem siebie na myśli - bo zakumałem dopiero , że to dwu litrówka :oops:
No coś ty, już się kurcze troche...w tym wieku to normalne... :D
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

januszek

Post autor: januszek » ndz kwie 08, 2012

To wszystko jasne - już wiem czemu rozmawiając z Tobą patrzę w górę , bo cztery lata bardziej skurczony jestem ;)

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn kwie 09, 2012

Zombie pisze:
MaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator. Nomadowi raz się zdarzyło, ale to było z -1. Więc uznałem, że nie ma co marudzić...
Zobaczymy niebawem...... jak często będzie Ci strzelał :boje: :mrgreen:
Ano zobaczymy, bo głośno jest :ok: . Ale OT
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Bartzos
Posty: 25
Rejestracja: pt maja 02, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Bartzos » śr mar 29, 2017

Witam, mam pytanie odnośnie strzelania wydechów, VN2 z 2008 roku kupiłem na oryginalnych wydechach i dodam że jest to wersja europejska. Wymieniłem na Cobra a sondę na razie przywiesiłem pod osłoną by jej nie było widać. Kawa zaczęła ostro walić jak schodzi z obrotów i chciałbym to tochę ograniczyć lub strzały wyeliminować. Dodam że założyłem filtr powietrza K&N. Pytanie czy dzieje się to z powodu braku wkręconej sondy? dawka paliwa jest za duża, nie taka jak powinna być? W serwisie doradzili mi żebym wspawał mufę i wkręcił sondę a strzały miną. Ponoć nie idzie zmienić mapy w Kawie, jedynie przez PC.

Bartzos
Posty: 25
Rejestracja: pt maja 02, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Bartzos » pn kwie 03, 2017

Witam ponownie, serio nikt nie miał takiego problemu lub nie wie co z tym zrobic? :p

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » pn kwie 03, 2017

Zmieniłeś "wylot" i "dolot" motocykl swobodniej oddycha.
Wywaliłeś sondę i ECU nie ma kontroli nad poziomem tlenu w spalinach- cały czas "myśli" że jest go duuużo i dodatkowo dodaje paliwa (w celu zapobieżenia zbyt ubogiej mieszance)
Nadmiar paliwa dopala się w wydechach i stąd te strzały.
Możesz spróbować zablokować AIS który dawkuje dodatkowe powietrze w celu dopalenia paliwa w wydechach(ochrona środowiska :fuck: ) trochę powinno pomóc, ale jeśli chcesz to zrobić dobrze to Power Commander i odpowiednia mapa załatwi sprawę

Bartzos
Posty: 25
Rejestracja: pt maja 02, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Bartzos » pn kwie 03, 2017

A co myślisz o wstawienie mufki i wkręcić sondę?

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » pn kwie 03, 2017

Ja mam PC i odpowienia mapę do Hard Krome oraz K&N a i tak nieraz strzela. Zdecydowanie za mało. Bo jak strzeli do osrany jestem po pachy z radości. Uwielbiam to. Puszczam gaz przed wiaduktem i jak huknie to czapki ludziom spadają. Hehe i to 900 w dwojce pewnie byłby orgazm w locie :clap:

Bartzos
Posty: 25
Rejestracja: pt maja 02, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Bartzos » pn kwie 03, 2017

Powiem Ci ze dokładnie czapki spadają z głów hehe jest to fajne ale jak w dłuższą trasę to chyba będzie męczyć a w tym roku trasa 5k się zapowiada

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » wt kwie 04, 2017

Myślę, że wstawienie mufki nie uleczy tego problemu, może trochę się poprawi, ale nie liczyłbym na wiele.
zablokuj najpierw AIS i zobacz czy jest różnica, poza tym poważnie pomyśl o Power Commanderze lub innym "fuel procesorze"

Bartzos
Posty: 25
Rejestracja: pt maja 02, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Bartzos » wt kwie 04, 2017

Chętnie to wypróbuje ale żebym ja wiedział co to jest AIS i gdzie to szukać :D moja wiedza mechanika kończy się na wymianie żarówki :D

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » pt kwie 07, 2017

AIS - air induction system - system dostarczenia powietrza do wydechów w celu dopalenia paliwa w wydechach - nie ma ten system żadnego wpływu na pracę silnika, jest on montowany tylko ze względu na ochronę środowiska .
Za airboxem jest elektrozawór do którego wężem jest dostarczane powietrze z obudowy filtra, a następnie gumowymi przewodami jest ono dostarczane do wydechów poprzez króćce na głowicach na gniazdami wydechów. Blokada AIS polega na fizycznym zablokowaniu tych przewodów powietrznych a co za tym idzie uniemożliwienie dostarczania powietrza do wydechów. Można to zrobić zciągając je z zaworu i wkładając coś dobranego średnicą na ciasno i ponownym montażu na zawór
Ja u siebie wyrzuciłem ten zawór a na króćce na głowicach założyłem silikonowe kapturki.
W przypadku usunięcia elektrozaworu AIS konieczne jest włożenie we wtyczkę przyłączeniową rezystora 5W 22 ohm w celu uniknięcia wyświetlania błędu Fi
Jeszcze jedno, przy oryginalnych wydechach tez "wali w rury" tylko znacznie mniej i jest to nie tak zauważalne ponieważ jest to przez nie tłumione (tłumiki :twisted: )

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Krzysztof

Bartzos
Posty: 25
Rejestracja: pt maja 02, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Bartzos » pn kwie 10, 2017

Można to zablokować z drugiej strony tzn od strony wlotu powietrza w obudowie filtra powietrza?

CadetC
Posty: 84
Rejestracja: czw sty 31, 2013
Miejscowość: Augustów
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: CadetC » pn kwie 10, 2017

Bartzos pisze:Można to zablokować z drugiej strony tzn od strony wlotu powietrza w obudowie filtra powietrza?
Tak, możesz zblokować to od strony zaworu AIS - .
Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, jak zakładałeś nowy wydech to założyłeś nowe uszczelki wydechu w głowice? dobrze wszystko dokręciłeś? nieszczelne zamontowanie wydechów też może powodować nadmierne "strzelanie w rurę"
Krzysztof

Bartzos
Posty: 25
Rejestracja: pt maja 02, 2014
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 2000
VROC: 0

Post autor: Bartzos » pn kwie 10, 2017

Uszczelki żadnej nie wymieniałem, nie było nic takiego w zestawie.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 10 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 10 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą