Zobaczymy niebawem...... jak często będzie Ci strzelałMaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator. Nomadowi raz się zdarzyło, ale to było z -1. Więc uznałem, że nie ma co marudzić...
VN 2000 classic 2009 r na org .wydechach sztrzela w rure??
- Zombie
- Posty: 2574
- Rejestracja: pn sty 03, 2011
- Miejscowość: M-a
- Motocykl: VN 1700 Vaquero , Indian Scout
- VROC: 34250
Mniejsza o perfekcje, badz po prostu dobry.
www.steelrosesmcsouthside.pl
www.steelrosesmcsouthside.pl
moja małzowinka jak strzelil kiedys tłumik to malo nie spadla z siodla ze strachuMars pisze:Potwierdzam- moja 900-ka ma 6 kkm przebiegu i w chłodne dni kilka razy strzela przy hamowaniu silnikiem. Nawet żonka to zauważyła i stwierdziła, że fajnie to brzmi .MaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator.
kazala sie zatrzymac i wytlumaczyc dlaczego strzelam specjalnie
musialem tlumaczyc ze to nie zamierzone itd
och te kobitki
juz myslala ze ja sobie jakies urzadzonko zamontowalem przy moto zeby strzelac no bo przeciez ciagle cos kupuje do moto i ciagle cos w garazu robie przy nim hehe
moja Felka też strzela - taki urok a ja to lubię
I'm Member Queens of Roads !!!! http://www.queensofroads.pl/
Nie no Krasnal - jesteś dwa razy większy - jak rozmawialiśmy ostatnio w Przasnyszu przed domem dziecka , to zerkałem na Ciebie , jakbym samoloty obserwował -Krasnal pisze:No dobra, jesteś wielki!!!januszek pisze:Są różne "szkoły" - jedni grzebią bo lubią , a wcale się nie orientują co robią - inni majstrują bo nic innego nie mają do roboty , ale kumają - a są tacy że z pękniętym lusterkiem jadą do serwisu na wymianę . Ja o ssaniu napisałem jako o jednej z potencjalnych przyczyn nadmiernego strzelania w tłumik , bo spotykałem takich asów , że cały czas jeżdzili na ssaniu....a błędy - szczególnie "szkolne" każdy z nas popełnia.Krasnal pisze:Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
tylko nie rób koledze wody z mózgu, VN2000 nie posiada żadnych linek ssania, a o VN2000 była mowa, pozdrawiam
Pisząc o szkolnym błędzie miałem siebie na myśli - bo zakumałem dopiero , że to dwu litrówka
- Krasnal
- Posty: 2148
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010
- Miejscowość: UK & Piotrków T.
- Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
- VROC: 32105
No coś ty, już się kurcze troche...w tym wieku to normalne...januszek pisze:Nie no Krasnal - jesteś dwa razy większy - jak rozmawialiśmy ostatnio w Przasnyszu przed domem dziecka , to zerkałem na Ciebie , jakbym samoloty obserwował -Krasnal pisze:No dobra, jesteś wielki!!!januszek pisze:Są różne "szkoły" - jedni grzebią bo lubią , a wcale się nie orientują co robią - inni majstrują bo nic innego nie mają do roboty , ale kumają - a są tacy że z pękniętym lusterkiem jadą do serwisu na wymianę . Ja o ssaniu napisałem jako o jednej z potencjalnych przyczyn nadmiernego strzelania w tłumik , bo spotykałem takich asów , że cały czas jeżdzili na ssaniu....a błędy - szczególnie "szkolne" każdy z nas popełnia.Krasnal pisze:Januszek, z całym szacunkiem, jaka linka, jakie ssanie, wyluzuj...
Nie pozwalałbym nikomu tykać sprzętu, niech sobie kicha, rozgrzebią i będziesz miał kłopot, pogadaj z chłopakami jakie mają doświadczenie z serwisami, Zbiherek coś na ten temat wie...oczywiście są wyjątki...
tylko nie rób koledze wody z mózgu, VN2000 nie posiada żadnych linek ssania, a o VN2000 była mowa, pozdrawiam
Pisząc o szkolnym błędzie miałem siebie na myśli - bo zakumałem dopiero , że to dwu litrówka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...
+44 7540233074
+44 7540233074
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Ano zobaczymy, bo głośno jest . Ale OTZombie pisze:Zobaczymy niebawem...... jak często będzie Ci strzelałMaciekSz pisze:900tka strzelała non stop w taką pogodę - a była i lambda i katalizator. Nomadowi raz się zdarzyło, ale to było z -1. Więc uznałem, że nie ma co marudzić...
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Witam, mam pytanie odnośnie strzelania wydechów, VN2 z 2008 roku kupiłem na oryginalnych wydechach i dodam że jest to wersja europejska. Wymieniłem na Cobra a sondę na razie przywiesiłem pod osłoną by jej nie było widać. Kawa zaczęła ostro walić jak schodzi z obrotów i chciałbym to tochę ograniczyć lub strzały wyeliminować. Dodam że założyłem filtr powietrza K&N. Pytanie czy dzieje się to z powodu braku wkręconej sondy? dawka paliwa jest za duża, nie taka jak powinna być? W serwisie doradzili mi żebym wspawał mufę i wkręcił sondę a strzały miną. Ponoć nie idzie zmienić mapy w Kawie, jedynie przez PC.
Zmieniłeś "wylot" i "dolot" motocykl swobodniej oddycha.
Wywaliłeś sondę i ECU nie ma kontroli nad poziomem tlenu w spalinach- cały czas "myśli" że jest go duuużo i dodatkowo dodaje paliwa (w celu zapobieżenia zbyt ubogiej mieszance)
Nadmiar paliwa dopala się w wydechach i stąd te strzały.
Możesz spróbować zablokować AIS który dawkuje dodatkowe powietrze w celu dopalenia paliwa w wydechach(ochrona środowiska ) trochę powinno pomóc, ale jeśli chcesz to zrobić dobrze to Power Commander i odpowiednia mapa załatwi sprawę
Wywaliłeś sondę i ECU nie ma kontroli nad poziomem tlenu w spalinach- cały czas "myśli" że jest go duuużo i dodatkowo dodaje paliwa (w celu zapobieżenia zbyt ubogiej mieszance)
Nadmiar paliwa dopala się w wydechach i stąd te strzały.
Możesz spróbować zablokować AIS który dawkuje dodatkowe powietrze w celu dopalenia paliwa w wydechach(ochrona środowiska ) trochę powinno pomóc, ale jeśli chcesz to zrobić dobrze to Power Commander i odpowiednia mapa załatwi sprawę
AIS - air induction system - system dostarczenia powietrza do wydechów w celu dopalenia paliwa w wydechach - nie ma ten system żadnego wpływu na pracę silnika, jest on montowany tylko ze względu na ochronę środowiska .
Za airboxem jest elektrozawór do którego wężem jest dostarczane powietrze z obudowy filtra, a następnie gumowymi przewodami jest ono dostarczane do wydechów poprzez króćce na głowicach na gniazdami wydechów. Blokada AIS polega na fizycznym zablokowaniu tych przewodów powietrznych a co za tym idzie uniemożliwienie dostarczania powietrza do wydechów. Można to zrobić zciągając je z zaworu i wkładając coś dobranego średnicą na ciasno i ponownym montażu na zawór
Ja u siebie wyrzuciłem ten zawór a na króćce na głowicach założyłem silikonowe kapturki.
W przypadku usunięcia elektrozaworu AIS konieczne jest włożenie we wtyczkę przyłączeniową rezystora 5W 22 ohm w celu uniknięcia wyświetlania błędu Fi
Jeszcze jedno, przy oryginalnych wydechach tez "wali w rury" tylko znacznie mniej i jest to nie tak zauważalne ponieważ jest to przez nie tłumione (tłumiki )
Krzysztof
Za airboxem jest elektrozawór do którego wężem jest dostarczane powietrze z obudowy filtra, a następnie gumowymi przewodami jest ono dostarczane do wydechów poprzez króćce na głowicach na gniazdami wydechów. Blokada AIS polega na fizycznym zablokowaniu tych przewodów powietrznych a co za tym idzie uniemożliwienie dostarczania powietrza do wydechów. Można to zrobić zciągając je z zaworu i wkładając coś dobranego średnicą na ciasno i ponownym montażu na zawór
Ja u siebie wyrzuciłem ten zawór a na króćce na głowicach założyłem silikonowe kapturki.
W przypadku usunięcia elektrozaworu AIS konieczne jest włożenie we wtyczkę przyłączeniową rezystora 5W 22 ohm w celu uniknięcia wyświetlania błędu Fi
Jeszcze jedno, przy oryginalnych wydechach tez "wali w rury" tylko znacznie mniej i jest to nie tak zauważalne ponieważ jest to przez nie tłumione (tłumiki )
Krzysztof
Tak, możesz zblokować to od strony zaworu AIS - .Bartzos pisze:Można to zablokować z drugiej strony tzn od strony wlotu powietrza w obudowie filtra powietrza?
Zapomniałem jeszcze o jednej rzeczy, jak zakładałeś nowy wydech to założyłeś nowe uszczelki wydechu w głowice? dobrze wszystko dokręciłeś? nieszczelne zamontowanie wydechów też może powodować nadmierne "strzelanie w rurę"
Krzysztof
Kto jest online
Jest 11 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości