VN2000 rozładowywujący się akumulator

Ghoster
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 03, 2017
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

VN2000 rozładowywujący się akumulator

Post autor: Ghoster » sob cze 03, 2017

Witam Serdecznie. W moim Vulcanie 2000 od dłuższego czasu pojawia się problem rozładowanego akumulatora. Od około 1 godzini motor stoi w garażu po przejażdżce na której akumulator padł (tankowanie na stacji). Co jakiś czas słyszę pisk, z niewiadomej mi części. Zaczyna dość głośno piszczeć i cichnąć. Wszystko w około 10sekund. Akumulator po tym jest rozładowany, i nie wiem co go rozładowywuje. Pomożecie? :)

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » sob cze 03, 2017

pisk pod czas postoju z wyłączonym silnikiem? dobrze rozumiem? To pewnie ciśnie w zbiorniku paliwa. Jak usłyszysz ten pisk to otwórz wlew.
A akumulator? sprawdzałeś ładowanie? sprawdzałeś ile prądu Ci pobiera pod czas postoju? sprawdzałeś sam akumulator? może po prostu padł i czas na nowy.

Ghoster
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 03, 2017
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Ghoster » sob cze 03, 2017

Akumulator jest nowy, chyba już 3ci w ciagu roku. Motor jest zgaszony, i co jakiś czas jest pisk jakby gdzieś ciśnienie regulowało czy coś takiego. Z tym że ten pisk cichnie i po chwili cisza. Szukałem co może pobierać prąd na postoju ale nie przychodzi mi nic do głowy. Czy Vulcany mają na wyposażeniu urządzenia elektryczne działające na postoju?

Awatar użytkownika
RomanVN
Posty: 1662
Rejestracja: ndz wrz 04, 2011
Miejscowość: Warszawa & Konstancin Jez.
Motocykl: Honda
VROC: 0

Post autor: RomanVN » sob cze 03, 2017

:scrach:

Awatar użytkownika
Ryszard1962
Posty: 561
Rejestracja: pt kwie 11, 2014
Miejscowość: Warszawa - Gocławek
Motocykl: RS 1600 był Kawsaki VN 1500 NOMAD
VROC: 37255

Post autor: Ryszard1962 » sob cze 03, 2017

A może masz alarm??
Pozdrawiam
Rysiek

VROC#37255

Ghoster
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 03, 2017
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Ghoster » sob cze 03, 2017

Nie sądzę bym miał alarm. Mam tylko kluczyk, nic poza tym. Sprawdzę jeszcze. Może wytłumaczę inaczej. Pojechałem na przejażdżkę i gdy tankowałem na stacji, zorientowałem się iż akumulator jest rozładowany. Zadzwoniłem po znajomego, podłączyliśmy do drugiego aku i motocykl zapalił. Wróciłem do domu, zaparkowałem w garażu i po zgaszeniu po około 10-15 minutach usłyszałem pisk/dźwięk, który stopniowo cichł aż do momentu w którym ucichł całkowicie. I z godzinę pózniej to samo. Natomiast po 3 godzinach była już cisza, akumulator znów rozładowany. Zastanawiam się czy gdzieś zawory pdzyskują ciśnienie, bo pompa paliwa i chłodziwa nie są elektryczne. A tu wyraźnie coś pobiera prąd tylko nie wiadomo co :(

Leo
Posty: 863
Rejestracja: czw lip 26, 2012
Miejscowość: Świnoujście
Motocykl: VN2000 były VN1500, VN750
VROC: 37144

Post autor: Leo » sob cze 03, 2017

Nie napisałeś czy sprawdziłeś napięcie ładowania i pobór prądu po wyłączeniu stacyjki?
A pompa paliwa jest elektryczna..
Pozdrawiam Grzegorz.

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Post autor: Przemo » sob cze 03, 2017

jeżeli pisk można rozumieć jako wycie, to ja w 900 miałem wycie od statora, który miał spalone cewki. Przez to też padało ładowanie.
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

czarny
Posty: 287
Rejestracja: pt wrz 28, 2012
Miejscowość: STARGARD
Motocykl: HD V-ROD MUSCLE
VROC: 0

Post autor: czarny » ndz cze 04, 2017

Ja miałem dokładnie to samo co Przemo

Ghoster
Posty: 6
Rejestracja: sob cze 03, 2017
Miejscowość: Poznań
Motocykl: Kawasaki
VROC: 0

Post autor: Ghoster » sob cze 10, 2017

Powyżej 12V przy wyłączonej stacyjce
14,7 przy uruchomionym silniku

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr cze 14, 2017

dalej nie napisałeś ile prądu pobiera przy wyłączonej stacyjce

chyba że nie wiesz jak to zrobić to już tłumaczę.

miernik przestawiasz na ampery, zdejmujesz, plusową klemę z akumulatora ( choć wydaje mi się że to bez znaczenia, która klema) i wpinasz tam miernik , plus do zdjętej klemy a minus do akumulatora

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr cze 14, 2017

Iron75 pisze:miernik przestawiasz na ampery, zdejmujesz, plusową klemę z akumulatora ( choć wydaje mi się że to bez znaczenia, która klema) i wpinasz tam miernik , plus do zdjętej klemy a minus do akumulatora
https://www.youtube.com/watch?v=wV2mfoBRWJk
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr cze 14, 2017

Shepherd pisze:
Iron75 pisze:miernik przestawiasz na ampery, zdejmujesz, plusową klemę z akumulatora ( choć wydaje mi się że to bez znaczenia, która klema) i wpinasz tam miernik , plus do zdjętej klemy a minus do akumulatora
https://www.youtube.com/watch?v=wV2mfoBRWJk
https://www.youtube.com/watch?v=u5SOe1YVZ0c

Awatar użytkownika
Shepherd
Posty: 1886
Rejestracja: czw mar 31, 2011
Miejscowość: LOP
Motocykl: VN2000 "syn"
VROC: 0

Post autor: Shepherd » śr cze 14, 2017

Iron75 pisze:
Shepherd pisze:
Iron75 pisze:miernik przestawiasz na ampery, zdejmujesz, plusową klemę z akumulatora ( choć wydaje mi się że to bez znaczenia, która klema) i wpinasz tam miernik , plus do zdjętej klemy a minus do akumulatora
https://www.youtube.com/watch?v=wV2mfoBRWJk
https://www.youtube.com/watch?v=u5SOe1YVZ0c
https://www.youtube.com/watch?v=PfB05QgG9vA
BRATERSTWO, HONOR, SOLIDARNOŚĆ WEWNĄTRZKLUBOWA I SZACUNEK DLA BARW

Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr cze 14, 2017

Shepherd pisze:
Iron75 pisze:
Shepherd pisze:
Iron75 pisze:miernik przestawiasz na ampery, zdejmujesz, plusową klemę z akumulatora ( choć wydaje mi się że to bez znaczenia, która klema) i wpinasz tam miernik , plus do zdjętej klemy a minus do akumulatora
https://www.youtube.com/watch?v=wV2mfoBRWJk
https://www.youtube.com/watch?v=u5SOe1YVZ0c
https://www.youtube.com/watch?v=PfB05QgG9vA
doooobra, bo chyba troszkę przeginamy

Awatar użytkownika
Mayones
Posty: 5682
Rejestracja: czw kwie 26, 2012
Miejscowość: B-B
Motocykl: VN800->K1200RS->R1200GS
VROC: 0

Post autor: Mayones » śr cze 14, 2017


Awatar użytkownika
Iron75
Posty: 1290
Rejestracja: wt wrz 07, 2010
Miejscowość: Lublin
Motocykl: VN2000
VROC: 0

Post autor: Iron75 » śr cze 14, 2017

Mayones pisze:.....
:rotfl22: :rotfl22: :rotfl22:

Pierzasty
Posty: 10
Rejestracja: pn sty 06, 2014
Miejscowość: łęczna
Motocykl: vn2000
VROC: 0

Post autor: Pierzasty » pt cze 16, 2017

rozkręciliście się :D

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 27 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 27 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 27 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą