Ta guma tylko styka się z klockami. Nie jest to uszczelka pyłowa.
Miałem już zestaw naprawczy ze wszystkimi uszczelkami. I była taka sytuacja, że po założeniu uszczelki pyłowej (której wcześniej też nie było w zacisku), nie byłem w stanie założyć tłoczka z powrotem do zacisku. Zrezygnowałem więc z tej uszczelki i zostawiłem tak jak było wcześniej.
Wniosek mój był taki, że trzeba będzie wkrótce wymieni również i tłoczek na oryginalny bo ten jest chyba z innego motocykla.
Dzięki wszystkim za rady. Teraz zbieram kasę na nowy tłoczek i zestaw naprawczy do zacisku
P.S. Spróbuję oderwać tę gumę. W końcu nic nie tracę. I zobaczę jak będzie. Aha, zobaczę jeszcze jakie powinny być prawidłowe wymiary tłoczka.
Sprawdzałem jeszcze sam zacisk i wygląda na oryginał. Więc jest prawdopodobne, że to tylko kwestia wymiany tłoczka.
Mam tylko nadzieję, że zdążę przed ładną pogodą.
Pozdrawiam.