co to jest takiego ?

BIZON_M.P.
Posty: 8
Rejestracja: sob paź 28, 2017
Miejscowość: Lublin/Prawiedniki
Motocykl: VN800
VROC: 0

co to jest takiego ?

Post autor: BIZON_M.P. » sob paź 28, 2017

Witam wszystkich i o zdrowie pytam? :-) Od niedawna jestem szczęśliwym posiadaczem VN 800 :-). I tak sobie chodzę w koło mojego vulcana, podziwiam a tu coś takiego małego zielonego na ramie ?. Do czego to służy ?
Pozdro M.P.
Obrazek
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.

jacyII
Posty: 145
Rejestracja: pt sie 21, 2015
Miejscowość: Poznań
Motocykl: vn 800
VROC: 0

Post autor: jacyII » sob paź 28, 2017

- przekładasz pętlę ze stali i można zostawić kask lub torbę :D
lewa w górę i do przodu

BIZON_M.P.
Posty: 8
Rejestracja: sob paź 28, 2017
Miejscowość: Lublin/Prawiedniki
Motocykl: VN800
VROC: 0

Post autor: BIZON_M.P. » sob paź 28, 2017

No i wszystko jasne :-). Wielkie dzięki
Pozdro M.P.
Nie wystarczy benzyna we krwi, trzeba mieć też olej w głowie.

BogdanLasota
Posty: 81
Rejestracja: sob lis 03, 2018
Miejscowość: Biłgoraj
Motocykl: Vn800
VROC: 0

Post autor: BogdanLasota » czw gru 20, 2018

Sorry za odkop, ale czy ten zamek otwiera sie tym samym kluczykiem co odpala motocykl?

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » czw gru 20, 2018

Tak powinno być teoretycznie. Tak samo jak blokada kierownicy. Wszystko powinno działać na jeden kluczyk.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

BogdanLasota
Posty: 81
Rejestracja: sob lis 03, 2018
Miejscowość: Biłgoraj
Motocykl: Vn800
VROC: 0

Post autor: BogdanLasota » czw gru 20, 2018

Blokada kierownicy też?? Oooo.... To u mnie to tu koło chlodnicy kluczyk wchodzi ale nie przekręca się, a przy blokadzie nawet nie włazi do środka...

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » pt gru 21, 2018

Czekaj... a może mi się myli z 1500... Już mi chyba pamięć szwankuje.
LwG
Łukasz czyli Skrobel

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » pt gru 21, 2018

Do blokady kierownicy jest inny klucz.

https://www.kawasakipartshouse.com/oemp ... reflectors
Ostatnio zmieniony pt gru 21, 2018 przez ciecio, łącznie zmieniany 2 razy.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Post autor: Wielebny Bolo » wt gru 25, 2018

jacyII pisze:- przekładasz pętlę ze stali i można zostawić kask lub torbę :D
Niektóre kakaski maja specjalne ucho do założenia przez ten dinks ( to ukłon do mojego wychowawcy "Bacy" z technikum, u którego niezidentyfikowane elementy :D to dinksy )

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1166
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Post autor: artix » śr gru 26, 2018

Przed chwilą sprawdziłem dla pewności, co mogę zmajstrować jednym kluczykiem i okazuje się, że wszystko, czyli stacyjka, blokada kierownicy, boczek pod siedzeniem i uchwyt do kasku pod tylną sakwą. Nie wiem jak w innych modelach, ale VN1600 MS tak to działa.

BogdanLasota
Posty: 81
Rejestracja: sob lis 03, 2018
Miejscowość: Biłgoraj
Motocykl: Vn800
VROC: 0

Post autor: BogdanLasota » śr gru 26, 2018

A czy jakiś użytkownik vn 800 może sprawdzić jak jest u niego? Byłbym wdzięczny.

Awatar użytkownika
Borys
Posty: 215
Rejestracja: sob kwie 11, 2015
Miejscowość: Prostki k/ Ełku
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Borys » śr gru 26, 2018

Jednym kluczem blokada kierownicy, boczek pod siedzenie, schowek na narzędzia no i zapłon... ;)
Borys - pozdrawiam.

BogdanLasota
Posty: 81
Rejestracja: sob lis 03, 2018
Miejscowość: Biłgoraj
Motocykl: Vn800
VROC: 0

Post autor: BogdanLasota » śr gru 26, 2018

Ok, dzięki Borys. Czyli muszę zerknąć do blokady.
A czy ten dzyndzel na kask u Ciebie @Borys występuje?

Awatar użytkownika
ciecio
Posty: 485
Rejestracja: ndz lut 17, 2013
Miejscowość: Gdańsk
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 Classic
VROC: 36107

Post autor: ciecio » czw gru 27, 2018

BogdanLasota pisze:A czy jakiś użytkownik vn 800 może sprawdzić jak jest u niego? Byłbym wdzięczny.
Byłem użytkownikiem VN800 i miałem dwa kluczyki
Na liście części zamiennych są wymienione dwa kluczyki.

W instrukcji PL do VN 800 jest mowa o dwóch kluczykach.
Instrukcja obsługi pisze:Ten motocykl jest wyposażony w dwa kluczyki. Jeden służy do obsługi stacyjki zapłonowej oraz do otwierania korka zbiornika paliwa, schowka na narzędzia, prawej osłony bocznej i zaczepu na kask. Drugi z kluczyków służy do obsługi blokady kierownicy.
Jeśli będziesz potrzebował dodatkowych kluczyków do Twojego motocykla, zamów je u autoryzowanego sprzedawcy Kawasaki, który dorobi je na podstawie oryginalnego kluczyka
Ostatnio zmieniony czw gru 27, 2018 przez ciecio, łącznie zmieniany 1 raz.
"Wojną zachwycają się tylko ci, którzy nigdy jej nie poznali" Erazm z Rotterdamu
"Nigdy nie dyskutuj z idiotą. Najpierw sprowadzi Cię do Swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem"

Awatar użytkownika
Borys
Posty: 215
Rejestracja: sob kwie 11, 2015
Miejscowość: Prostki k/ Ełku
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Borys » czw gru 27, 2018

Nie u mnie nie ma takiego mocowania pod kask... i być może wkładka od blokady kierownicy była dorabiana po to aby jednym kluczem wszystko otwierać... wszystko na to wskazuje jak w instrukcji jest mowa o 2 kluczykach...
Borys - pozdrawiam.

BogdanLasota
Posty: 81
Rejestracja: sob lis 03, 2018
Miejscowość: Biłgoraj
Motocykl: Vn800
VROC: 0

Post autor: BogdanLasota » pn sty 14, 2019

No dobra Panowie. Dzwoniłem dziś do serwisu żeby zamówić ten niby drugi klucz. A Pani do mnie że w moim motocyklu do wszystkiego był tylko jeden klucz... Czyli i stacyjka, i blokada kierownicy powinien być ten sam klucz. Sprawdzała to po VIN-ie.
Zgłupiałem teraz już całkiem...

Awatar użytkownika
Borys
Posty: 215
Rejestracja: sob kwie 11, 2015
Miejscowość: Prostki k/ Ełku
Motocykl: Kawasaki VN 800 Classic
VROC: 0

Post autor: Borys » pn sty 14, 2019

Acha, czyli u mnie jest OK...wszystko jednym kluczykiem.
Ja mam rocznik 1996 , może w innych jest inaczej.
Borys - pozdrawiam.

mua
Posty: 76
Rejestracja: pt sie 12, 2016
Miejscowość: dolnyśląsk
Motocykl: VN 800
VROC: 0

Post autor: mua » wt sty 15, 2019

w 2002 roczniku też jeden jest do wszystkiego .

BogdanLasota
Posty: 81
Rejestracja: sob lis 03, 2018
Miejscowość: Biłgoraj
Motocykl: Vn800
VROC: 0

Post autor: BogdanLasota » wt sty 15, 2019

No to ciekawe skąd sie w tej instrukcji wzięły 2 kluczyki.... Może te wyprodukowane na rynek polski miały 2 kluczyki, a te na np niemiecki jeden kluczyk?

Picker
Posty: 652
Rejestracja: śr paź 17, 2012
Miejscowość: Poznań
Motocykl: VN 800 Classic był, jest NOMAD 1500
VROC: 36925

Post autor: Picker » wt sty 15, 2019

Miałem 800 w wersji classic i wszystko było pod jeden klucz, blokada schowek i zapłon.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 2 użytkowników online :: 1 zarejestrowany, 0 ukrytych i 1 gość

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 1 gość

Dzisiaj urodziny obchodzą