Tu masz od razu kolory VN 900 LT z 2010r.
![Obrazek](https://images92.fotosik.pl/528/ac35d4cac7ef60e6gen.jpg)
Pewnie już wszystko zostało powiedziane, ale i moje 3 grosze. Przesiadłem się z 900 na 2000 i póki jeździłem 900, póty miałem ją za umiarkowanie zwrotną, ale jak pojeździłem trochę VN2000, to wracając na 900 stwierdziłem, że to się prowadzi jak zwinny skuter. Lekki, zwinny i wystarczająco mocny na moje 105kg, żeby bez stresu dosięgnąć nawet 140kmph (czego nie można powiedzieć o oporach powietrza i drganiach silnika przy tej prędkości, ale to już inna para kaloszy). Przy Twoim wzroście (ja mam 189cm) powinienneś być bardzo zadowolony (dla mnie był deczko za mały).Maniolo pisze: ↑pn lip 19, 2021Witam wszystkich forumowiczów!
Zamierzam kupić Kawasaki Vulcan 900.
Interesuje mnie czy motor ten jest dosyć zrywny, mocny, i pozwoli mi na swobodne wyprzedzanie na trasie, jadąc z pasażerem. Czy lepiej może dołożyć i kupić większą pojemność? Jestem po 3 letniej przerwie, jeździłem crouserem 350.
Ps polecacie kupić ten model z konkretnego roku, czy nie ma to znaczenia? Słyszałem, że z początku produkcji miał jakieś awarie.
Pozdrawiam, Maniolo.
Paweł Marcin, masz porównanie pomiędzy VN900 a VN2k odnośnie skuteczności hamowania. Jak dla mnie sprawa jest oczywista porównując 2 tarcze do 1, o ilości tłoczków w zaciskach nie wspomnę. Jakie wrażenia podczas hamowania przodem, jakiej siły trzeba użyć przy energicznym dohamowywaniu?
Miałem sytuację na 900tce, że siły w palcach mi nie wystarczyło i przejechałem przed zaskoczoną pieszą na pasach (zaraz po kupnie motocykla). 900tka ma chyba słabszy przedni hamulec niż Varadero 125, a cięższa jest o jakieś 100kg, więc wniosek jest prosty.artix pisze: ↑pn sie 09, 2021Paweł Marcin, masz porównanie pomiędzy VN900 a VN2k odnośnie skuteczności hamowania. Jak dla mnie sprawa jest oczywista porównując 2 tarcze do 1, o ilości tłoczków w zaciskach nie wspomnę. Jakie wrażenia podczas hamowania przodem, jakiej siły trzeba użyć przy energicznym dohamowywaniu?
w przedniej klamce masz regulację - odginasz i przestawiasz pokrętło. Ustaw jak Ci pasuje. Ja mam nie "za twardo" , aby mieć lepsze wyczuciePaweł Marcin pisze: ↑czw sie 19, 2021
Za to w dwójce mega trzeba uważać, by nie zblokować przedniego koła. Ponoć można wyregulować, by był mniej nerwowy, ale jeszcze nie próbowałem.