Proszę o radę

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Proszę o radę

Post autor: Tex66 » ndz sie 08, 2021

Ja używam tej strony w Internecie do znalezienia koloru motocykla.
Tu masz od razu kolory VN 900 LT z 2010r.

Obrazek
Tex66

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Proszę o radę

Post autor: Wielebny Bolo » ndz sie 08, 2021

....Kochanie jaki kupujemy motor?
- CZERWONY :D :D :D :D :D
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1166
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Proszę o radę

Post autor: artix » ndz sie 08, 2021

Oj Wielebny Wielebny... :D

Awatar użytkownika
Tex66
Posty: 1156
Rejestracja: pt paź 07, 2016
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: Kawasaki VN 2000 Lokomotywa
VROC: 0

Re: Proszę o radę

Post autor: Tex66 » pn sie 09, 2021

Wielebny,
Nie bez kozery napisałem o kolorze mojego VN2k, byłem święcie przekonany, że nie pozwolisz sobie aby czegoś takiego nie skomentować. Wiem i rozumiem, że po prostu musiałeś. :blabla:
To teraz ode mnie:

Ty już mnie nie kochasz! – wzdycha dziewczyna jadąca z chłopakiem czarnym VN2k przez las.
– Ależ kocham cię! Dlaczego tak uważasz?
– Bo zawsze przy tym zagajniku psuł ci się twój czarny motor.

:D :D :D
Tex66

Paweł Marcin
Posty: 212
Rejestracja: śr lip 22, 2020
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN2000

Re: Proszę o radę

Post autor: Paweł Marcin » pn sie 09, 2021

Maniolo pisze:
pn lip 19, 2021
Witam wszystkich forumowiczów!
Zamierzam kupić Kawasaki Vulcan 900.
Interesuje mnie czy motor ten jest dosyć zrywny, mocny, i pozwoli mi na swobodne wyprzedzanie na trasie, jadąc z pasażerem. Czy lepiej może dołożyć i kupić większą pojemność? Jestem po 3 letniej przerwie, jeździłem crouserem 350.
Ps polecacie kupić ten model z konkretnego roku, czy nie ma to znaczenia? Słyszałem, że z początku produkcji miał jakieś awarie.
Pozdrawiam, Maniolo.
Pewnie już wszystko zostało powiedziane, ale i moje 3 grosze. Przesiadłem się z 900 na 2000 i póki jeździłem 900, póty miałem ją za umiarkowanie zwrotną, ale jak pojeździłem trochę VN2000, to wracając na 900 stwierdziłem, że to się prowadzi jak zwinny skuter. Lekki, zwinny i wystarczająco mocny na moje 105kg, żeby bez stresu dosięgnąć nawet 140kmph (czego nie można powiedzieć o oporach powietrza i drganiach silnika przy tej prędkości, ale to już inna para kaloszy). Przy Twoim wzroście (ja mam 189cm) powinienneś być bardzo zadowolony (dla mnie był deczko za mały).

Aha, jedna uwaga. Jak już kupisz, to poświęć sporo czasu na naukę manewrów przy niskiej prędkości (slalomy, omijanie przeszkód itd.), żeby nauczyć się zapobiegać żenującym wywrotkom oraz hamowania awaryjnego - to jest chyba najważniejsze, bo VN900 ma słaby hamulec przedni i awaryjnie trzeba dodać z wyczuciem tylny, jeśli nie chcesz komuś wjechać w tyłek, albo zgarnąć pieszego na przejściu. O ostrożności z hamowaniem w łukach i zakrętach nie muszę chyba wspominać (nie wiem, czy były jakieś roczniki z ABS, ale w Twoim budżecie takiego na pewno nie znajdziesz).

Powodzenia w szukaniu. Kolega też dla siebie szuka (zgapił się, bo swojego sprzedałem 2 miesiące temu), tylko w okolicach Wrocławia +200km i ciężko.

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1166
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Proszę o radę

Post autor: artix » pn sie 09, 2021

Maniolo pisze:
pn lip 19, 2021
bo VN900 ma słaby hamulec przedni i awaryjnie trzeba dodać z wyczuciem tylny,
Paweł Marcin, masz porównanie pomiędzy VN900 a VN2k odnośnie skuteczności hamowania. Jak dla mnie sprawa jest oczywista porównując 2 tarcze do 1, o ilości tłoczków w zaciskach nie wspomnę. Jakie wrażenia podczas hamowania przodem, jakiej siły trzeba użyć przy energicznym dohamowywaniu?

Awatar użytkownika
Wielebny Bolo
Posty: 1189
Rejestracja: ndz sty 14, 2018
Miejscowość: Brzeg Dolny
Motocykl: VN 2000 Parowóz
VROC: 0

Re: Proszę o radę

Post autor: Wielebny Bolo » pn sie 09, 2021

No dobra, dobra.
Też miałem i mam czerwone motory
Obrazek
Honda Magna 750 czerwona
Obrazek
Honda CB750 czerwona
Obrazek
Honda GL1000 Goldwing Prawie czerwony
Obrazek
Jawa 250 Czerwona
Obrazek
WEM Czerwona, prawie

Oczywiście są jeszcze czarne ale to już inną razą.
Motor ma cię wszędzie zawieźć a nie zawieść wszędzie.

Maniolo
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 18, 2021
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 lt clasic

Re: Proszę o radę

Post autor: Maniolo » wt sie 10, 2021

Teraz jak człowiek coś szuka to jest lipa po drugie ceny poszły do góry.Najpierw chciałem Suze buleward 800na wtrysku to było mało.Teraz chcę kawę to tego jest mało a Suzy są.Bralem też pod uwagę Yamahę midnistar 950 bo miałem okazję dosiąść .Teraz pozostaje albo czekać albo coś innego.

Maniolo
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 18, 2021
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 lt clasic

Re: Proszę o radę

Post autor: Maniolo » wt sie 10, 2021

Jak to się mówi u nas człowiek cierpliwy to i kamień na miękko ugotuje .....😄

Awatar użytkownika
artix
Posty: 1166
Rejestracja: wt cze 05, 2018
Miejscowość: Inowrocław
Motocykl: VN2k,VN1700 Vaquero,HD Electra
VROC: 38561

Re: Proszę o radę

Post autor: artix » wt sie 10, 2021

Maniolo gotuj ten kamień, gotuj, niech danie wygląda i smakuje tak jak powinno :). W moim przypadku, był... przypadek. Od dłuższego czasu przeglądałem ogłoszenia, cała masa sprzętów, sporo ulepów i folkloru, marka była obojętna. W sumie zero ciśnienia, w planach zakup dopiero za rok, także luzik. Był luzik do czasu pojawienia się ogłoszenia z VN1600MS. Raz wszedłem, pooglądałem, potem następne motocykle, już coś mnie swędziało, czyli początek gorączki, za chwilę powrót do winowajcy i zaczęło się :D. Wysłałem link do ogłoszenia żonce, ona jak to ona, "jak chcesz, to kup, fajny jest". Późnym wieczorem szybki SMS do sprzedawcy, było za późno na dzwonienie, nocka prawie nieprzespana, rano dostałem odpowiedź, że aktualne, czyli... jadę z koksem. Do powrotu do kraju ponad miesiąc, sprzedawca mówi, że sprzeda jak się znajdzie kupiec na miejscu, urobiłem gościa na miękko, czyli wpłacam tysiąc, jak nie odbiorę do umówionego terminu, to może zatrzymać kasę. Zdążyłem, odebrałem, pokochałem jak własne :ok: Maniolo, między wami musi zaiskrzyć, patrzysz na sprzęt i już wiesz, że go chcesz, bez wmawiania sobie, że jakoś to będzie, a resztę się naprawi czy przerobi :)

Maniolo
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 18, 2021
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 lt clasic

Re: Proszę o radę

Post autor: Maniolo » czw sie 19, 2021

Mam pytanie mam na oku vulcana clasic 900 lt z2015r czy ktoś się orientuje czy model z tego roku jest warty swojej uwagi czy lepiej poszukać starszego rocznika .Pomijam już kwestię mechaniczne itp.Chodzi mi głównie o rok produkcji czy wypada lepiej czy gorzej od starszych modeli.Bede wdzięczny za sugestie.

Paweł Marcin
Posty: 212
Rejestracja: śr lip 22, 2020
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN2000

Re: Proszę o radę

Post autor: Paweł Marcin » czw sie 19, 2021

artix pisze:
pn sie 09, 2021
Maniolo pisze:
pn lip 19, 2021
bo VN900 ma słaby hamulec przedni i awaryjnie trzeba dodać z wyczuciem tylny,
Paweł Marcin, masz porównanie pomiędzy VN900 a VN2k odnośnie skuteczności hamowania. Jak dla mnie sprawa jest oczywista porównując 2 tarcze do 1, o ilości tłoczków w zaciskach nie wspomnę. Jakie wrażenia podczas hamowania przodem, jakiej siły trzeba użyć przy energicznym dohamowywaniu?
Miałem sytuację na 900tce, że siły w palcach mi nie wystarczyło i przejechałem przed zaskoczoną pieszą na pasach (zaraz po kupnie motocykla). 900tka ma chyba słabszy przedni hamulec niż Varadero 125, a cięższa jest o jakieś 100kg, więc wniosek jest prosty.

Aha, po wymianie klocków z przodu sytuacja nie poprawiła się zanadto.

Za to w dwójce mega trzeba uważać, by nie zblokować przedniego koła. Ponoć można wyregulować, by był mniej nerwowy, ale jeszcze nie próbowałem. Za to tylny hamulec trzeba się przyłożyć, żeby w ogóle go wcisnąć, bo chodzi topornie jak we Wladimirecu T30 ;)

Awatar użytkownika
Przemo
Posty: 2291
Rejestracja: czw cze 05, 2014
Miejscowość: Wrocław
Motocykl: VN 2000 Classic '06
VROC: 37109

Re: Proszę o radę

Post autor: Przemo » czw sie 19, 2021

To chyba masz do regulacji hamulce. Jeździłem 900 i nie narzekałem na hamulce. Może kwestia prędkości, bo ze 150 w zabudowanym też bym nie wyhamował :D
Żyj tak, aby być szczęśliwym!
XV535>VN800>VN900>VN2000+VN800+LTD454

Awatar użytkownika
Przemeku
Posty: 332
Rejestracja: sob paź 21, 2017
Miejscowość: pęgów
Motocykl: dwója
VROC: 0

Re: Proszę o radę

Post autor: Przemeku » czw sie 19, 2021

Paweł Marcin pisze:
czw sie 19, 2021


Za to w dwójce mega trzeba uważać, by nie zblokować przedniego koła. Ponoć można wyregulować, by był mniej nerwowy, ale jeszcze nie próbowałem.
w przedniej klamce masz regulację - odginasz i przestawiasz pokrętło. Ustaw jak Ci pasuje. Ja mam nie "za twardo" , aby mieć lepsze wyczucie
VN900>VN2000

Maniolo
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 18, 2021
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 lt clasic

Re: Proszę o radę

Post autor: Maniolo » pt paź 01, 2021

Witam was serdecznie .Chciałem się pochwalić że w końcu kamień ugotowałem i moja kawa Vulcan clasic 900 LT 2015r. dopłynęła Jestem mega zadowolony choć pare rzeczy jest do zrobienia .Bo przecież Polak nie może sobie pozwolić na zakup sprzętu nieuszkodzonego tylko musi przytargac do poprawek.Takie pensję.Maszyna zacna bak do zrobienia dwa wgnioty jeden mały drugi duży.Ale nie była po wypadku tylko po przewrotne na parkingu.Takze jest ok.Nie mam pomysłu co do baku?Liczę na was.

Maniolo
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 18, 2021
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 lt clasic

Re: Proszę o radę

Post autor: Maniolo » pt paź 01, 2021

zdjęcia prześlę jak ogarnę jak to się robi.

Kozioł
Posty: 453
Rejestracja: wt lip 31, 2018
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 1600classic
VROC: 0

Re: Proszę o radę

Post autor: Kozioł » pt paź 01, 2021

Mi wgniotkę w baku w VN 800 usuną specjalista i nie pozostało po niej żadnego śladu... Więc proponuję takiego poszukać...

Maniolo
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 18, 2021
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 lt clasic

Re: Proszę o radę

Post autor: Maniolo » pt paź 01, 2021

Ale ja mam porządny wgniot jeden mały a drugi duży także słabo to widzę nowy bak to cena masakra pozostanie szpachel chyba nie było widać że jest taki duzy ale to jest rezyko sprowadzenia.Jakos trzeba się uporać

Kozioł
Posty: 453
Rejestracja: wt lip 31, 2018
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 1600classic
VROC: 0

Re: Proszę o radę

Post autor: Kozioł » pt paź 01, 2021

Jeśli już to szukaj jakiegoś speca od cynowania bo szpachla na zbiorniku to kiepskie rozwiązanie.

Maniolo
Posty: 37
Rejestracja: ndz lip 18, 2021
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: Kawasaki Vulcan 900 lt clasic

Re: Proszę o radę

Post autor: Maniolo » wt paź 05, 2021

Dzięki za radę

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 119 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 119 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 119 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą