uruchamianie vn 900
uruchamianie vn 900
jestem posiadaczem vn 900 od tygodnia, mam pytanie.
motocykl jest 2007 rok produkcji w super stanie ale nie podoba mi sie dżwiek rozrusznika, kręci dość długo tzn, 2-3 sekundy niezaleznie czy jest zimny czy ciepły, i nie jest to dżwięk taki jak w motocyklach sportowych, mam wrażenie że sie rozrusznik męczy, nie mam z kim porównać tego dżwieku,
druga sprawa to fakt, iż mam wrażenie że motocykl po nagrzaniu wciąż ma za wysokie obroty, oglądałem hoindę 750 shadow i ta po nagrzaniu i wyłączeniu ssania ręcznego chodziła na bardzo wolnych obrotach, podpowiedzcie czy wasze 900 chodzą podobnie,
pozdrawiam
motocykl jest 2007 rok produkcji w super stanie ale nie podoba mi sie dżwiek rozrusznika, kręci dość długo tzn, 2-3 sekundy niezaleznie czy jest zimny czy ciepły, i nie jest to dżwięk taki jak w motocyklach sportowych, mam wrażenie że sie rozrusznik męczy, nie mam z kim porównać tego dżwieku,
druga sprawa to fakt, iż mam wrażenie że motocykl po nagrzaniu wciąż ma za wysokie obroty, oglądałem hoindę 750 shadow i ta po nagrzaniu i wyłączeniu ssania ręcznego chodziła na bardzo wolnych obrotach, podpowiedzcie czy wasze 900 chodzą podobnie,
pozdrawiam
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Zapraszam najpierw do powitalni, taki tu mamy zwyczaj a napewno uzyskasz odpowiedzi na Twoje pytania.
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
Re: uruchamianie vn 900
Spróbuj po włączeniu zapłonu poczekać chwilę, aż pompa paliwa poda paliwo i dopiero wtedy naciśnij przycisk startera - powinien czas rozruchu ulec skróceniu.eden pisze: nie podoba mi sie dżwiek rozrusznika, kręci dość długo tzn, 2-3 sekundy niezaleznie czy jest zimny czy ciepły
Standardowe obroty VN 900 po nagrzaniu to 1000 ±50 r/min (rpm). Można ustawić niższe śrubą regulacyjną przy filtrze powietrza, ale nie powinny być za niskie, bo ma to wpływ na prawidłowe rozprowadzanie oleju w silniku.eden pisze: mam wrażenie że motocykl po nagrzaniu wciąż ma za wysokie obroty
Speedway...
- Krasnal
- Posty: 2148
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010
- Miejscowość: UK & Piotrków T.
- Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
- VROC: 32105
Jest jesze regulacja przy dosciu linki gazu do manetki,
musisz mieć pewność, że silnik jest ciepły i górne dojście jest do podniesienia obrotów a dolna przeciwnie, trzeba odkręcić kontre i ustawić tak jak Ci się podoba, na ciepłym silniku tylko
narka
musisz mieć pewność, że silnik jest ciepły i górne dojście jest do podniesienia obrotów a dolna przeciwnie, trzeba odkręcić kontre i ustawić tak jak Ci się podoba, na ciepłym silniku tylko
narka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...
+44 7540233074
+44 7540233074
- MaciekSz
- Posty: 3700
- Rejestracja: ndz maja 09, 2010
- Miejscowość: Pruszków
- Motocykl: BMW K1200LT
- VROC: 32197
Eee tam. Nie przesadzaj. Jest zimno, a te dwa cylinderki trzeba machnąć parę razy. Dodatkowo masz wtrysk - na początku będzie miał wyższe obroty. Jak czujesz, że się męczy, to może mieć problem z akumulatorem (mało prądu dla rozrusznika) - spróbuj podładować.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
To, co napisałeś, to regulacja naciągu linek gazu, a nie regulacja wolnych obrotów.Krasnal pisze:Jest jesze regulacja przy dosciu linki gazu do manetki,
musisz mieć pewność, że silnik jest ciepły i górne dojście jest do podniesienia obrotów a dolna przeciwnie, trzeba odkręcić kontre i ustawić tak jak Ci się podoba, na ciepłym silniku tylko
narka
Jak za mocno naciągniesz górną linkę, to faktycznie będą wyższe obroty, ale dlatego, że będzie uchylona przepustnica i nie będzie to normalny bieg jałowy. Linki powinny mieć minimalny luz, aby przy skręcie kierownicą nie zmieniały się obroty przez naciąganie linek.
Do regulacji obrotów biegu jałowego służy specjalna śruba do tego przeznaczona, której jedynym zadaniem jest regulacja wolnych obrotów właśnie, a jest ona przy filtrze powietrza od przodu motocykla.
Speedway...
- Abrams
- Posty: 6171
- Rejestracja: pn kwie 12, 2010
- Miejscowość: Warszawa
- Motocykl: VN2000 Limited '05
- VROC: 29561
TO jak nie wiadomo co on wymieniał to proponuję jeszcze za ciosem filtry, olej świece. Zastanów się nad płynami chłodniczymi i hamulcowym bo to nie duży koszt a zwiększa bezpieczeństwo twoje i motoeden pisze:juz tą śrubę znalazłem ale z regulacją poczekam do wiosny, akumulator podładuję a śiwece wyminię i tak bo poprzewdni wlasciciel nie zmienial, i wtedy zobaczę jak to wyglada,
pozdrawiam
- Krasnal
- Posty: 2148
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010
- Miejscowość: UK & Piotrków T.
- Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
- VROC: 32105
Oczywiście masz racje, niemniej "owner's manual" wyrażnie mówi iż trzeba wykonywać obie te czynności razem...Jockey pisze:To, co napisałeś, to regulacja naciągu linek gazu, a nie regulacja wolnych obrotów.Krasnal pisze:Jest jesze regulacja przy dosciu linki gazu do manetki,
musisz mieć pewność, że silnik jest ciepły i górne dojście jest do podniesienia obrotów a dolna przeciwnie, trzeba odkręcić kontre i ustawić tak jak Ci się podoba, na ciepłym silniku tylko
narka
Jak za mocno naciągniesz górną linkę, to faktycznie będą wyższe obroty, ale dlatego, że będzie uchylona przepustnica i nie będzie to normalny bieg jałowy. Linki powinny mieć minimalny luz, aby przy skręcie kierownicą nie zmieniały się obroty przez naciąganie linek.
Do regulacji obrotów biegu jałowego służy specjalna śruba do tego przeznaczona, której jedynym zadaniem jest regulacja wolnych obrotów właśnie, a jest ona przy filtrze powietrza od przodu motocykla.
nareczka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...
+44 7540233074
+44 7540233074
- RYSIEK
- Posty: 60
- Rejestracja: wt gru 14, 2010
- Miejscowość: LUBLIN/DUBLIN
- Motocykl: VN 900 classic
- VROC: 0
Re: uruchamianie vn 900
w moim jest podobnie, tzn kreci ok 2-3 sek. ale klade to na kark tego ze jest chlodno a na kawe wsiadam co kilka dni (czasem stoi pod domem a czasem w garazu ale i tam nie jest za cieplo) jak go kupowalem i bylo w cieplo to odpalal od razu (serwis robilem zaraz po zakupie czli jakies 3 miesiace temu).
Co do obrotow, to u mnie na samym poczatku spokojnie pozniej sie nakreca a jak wsiade i dodam troche gazu to obroty spadaja. Nie znam sie na mechanice m/c wiec tylko opisuje to co "widze".
Co do obrotow, to u mnie na samym poczatku spokojnie pozniej sie nakreca a jak wsiade i dodam troche gazu to obroty spadaja. Nie znam sie na mechanice m/c wiec tylko opisuje to co "widze".
wciskacie sprzegło przy odpalaniu?
jak w temacie
czy jest mu lżej zapalać jak sprzeglo wcisniete?
czy jest mu lżej zapalać jak sprzeglo wcisniete?
Kto jest online
Jest 25 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 25 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości
Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 25 gości