uruchamianie vn 900

Eden

uruchamianie vn 900

Post autor: Eden » ndz sty 23, 2011

jestem posiadaczem vn 900 od tygodnia, mam pytanie.

motocykl jest 2007 rok produkcji w super stanie ale nie podoba mi sie dżwiek rozrusznika, kręci dość długo tzn, 2-3 sekundy niezaleznie czy jest zimny czy ciepły, i nie jest to dżwięk taki jak w motocyklach sportowych, mam wrażenie że sie rozrusznik męczy, nie mam z kim porównać tego dżwieku,

druga sprawa to fakt, iż mam wrażenie że motocykl po nagrzaniu wciąż ma za wysokie obroty, oglądałem hoindę 750 shadow i ta po nagrzaniu i wyłączeniu ssania ręcznego chodziła na bardzo wolnych obrotach, podpowiedzcie czy wasze 900 chodzą podobnie,
pozdrawiam

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » ndz sty 23, 2011

Zapraszam najpierw do powitalni, taki tu mamy zwyczaj a napewno uzyskasz odpowiedzi na Twoje pytania.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Eden

Post autor: Eden » ndz sty 23, 2011

jaz naprawiam swój błąd ;-))

Awatar użytkownika
Jockey
Posty: 84
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Kleczew
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Re: uruchamianie vn 900

Post autor: Jockey » ndz sty 23, 2011

eden pisze: nie podoba mi sie dżwiek rozrusznika, kręci dość długo tzn, 2-3 sekundy niezaleznie czy jest zimny czy ciepły
Spróbuj po włączeniu zapłonu poczekać chwilę, aż pompa paliwa poda paliwo i dopiero wtedy naciśnij przycisk startera - powinien czas rozruchu ulec skróceniu.
eden pisze: mam wrażenie że motocykl po nagrzaniu wciąż ma za wysokie obroty
Standardowe obroty VN 900 po nagrzaniu to 1000 ±50 r/min (rpm). Można ustawić niższe śrubą regulacyjną przy filtrze powietrza, ale nie powinny być za niskie, bo ma to wpływ na prawidłowe rozprowadzanie oleju w silniku.
Speedway...

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz sty 23, 2011

Dokładnie jak Jokey napisał...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Eden

Post autor: Eden » ndz sty 23, 2011

znalazłem gdzies tu n a forum filmy o vn ach, i jest tez o vn 900, gość go zapala i motor zapala po sekundzie, bzyyyyk i chodzi, mój kręci 3 sekundy, po wlaczeniu zaplonu odczekuje chwile, i nie zaleznie czy cieply czy zimny, może swiecie wymienić? poradżcie coś

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » ndz sty 23, 2011

Jest jesze regulacja przy dosciu linki gazu do manetki,
musisz mieć pewność, że silnik jest ciepły i górne dojście jest do podniesienia obrotów a dolna przeciwnie, trzeba odkręcić kontre i ustawić tak jak Ci się podoba, na ciepłym silniku tylko
narka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » ndz sty 23, 2011

Sprawdź po drodze jeszcze akumulator - to odnośnie zapalania, a potem kombinuj ze świecami
_____ VROC 31527 _____

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3700
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: BMW K1200LT
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » ndz sty 23, 2011

Eee tam. Nie przesadzaj. Jest zimno, a te dwa cylinderki trzeba machnąć parę razy. Dodatkowo masz wtrysk - na początku będzie miał wyższe obroty. Jak czujesz, że się męczy, to może mieć problem z akumulatorem (mało prądu dla rozrusznika) - spróbuj podładować.
MaciekSz
Jest: K1200LT
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
Jockey
Posty: 84
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: Kleczew
Motocykl: VN 900
VROC: 0

Post autor: Jockey » ndz sty 23, 2011

Krasnal pisze:Jest jesze regulacja przy dosciu linki gazu do manetki,
musisz mieć pewność, że silnik jest ciepły i górne dojście jest do podniesienia obrotów a dolna przeciwnie, trzeba odkręcić kontre i ustawić tak jak Ci się podoba, na ciepłym silniku tylko
narka
To, co napisałeś, to regulacja naciągu linek gazu, a nie regulacja wolnych obrotów.
Jak za mocno naciągniesz górną linkę, to faktycznie będą wyższe obroty, ale dlatego, że będzie uchylona przepustnica i nie będzie to normalny bieg jałowy. Linki powinny mieć minimalny luz, aby przy skręcie kierownicą nie zmieniały się obroty przez naciąganie linek.
Do regulacji obrotów biegu jałowego służy specjalna śruba do tego przeznaczona, której jedynym zadaniem jest regulacja wolnych obrotów właśnie, a jest ona przy filtrze powietrza od przodu motocykla.
Speedway...

Eden

Post autor: Eden » ndz sty 23, 2011

juz tą śrubę znalazłem ale z regulacją poczekam do wiosny, akumulator podładuję a śiwece wyminię i tak bo poprzewdni wlasciciel nie zmienial, i wtedy zobaczę jak to wyglada,

pozdrawiam

Luzak

Post autor: Luzak » ndz sty 23, 2011

Ja bym zaczął od aku i świece. To na ogół pomaga.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz sty 23, 2011

eden pisze:juz tą śrubę znalazłem ale z regulacją poczekam do wiosny, akumulator podładuję a śiwece wyminię i tak bo poprzewdni wlasciciel nie zmienial, i wtedy zobaczę jak to wyglada,

pozdrawiam
TO jak nie wiadomo co on wymieniał to proponuję jeszcze za ciosem filtry, olej świece. Zastanów się nad płynami chłodniczymi i hamulcowym bo to nie duży koszt a zwiększa bezpieczeństwo twoje i moto
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Luzak

Post autor: Luzak » ndz sty 23, 2011

No tak. To taka podstawa przy zakupie moto.

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » ndz sty 23, 2011

Jockey pisze:
Krasnal pisze:Jest jesze regulacja przy dosciu linki gazu do manetki,
musisz mieć pewność, że silnik jest ciepły i górne dojście jest do podniesienia obrotów a dolna przeciwnie, trzeba odkręcić kontre i ustawić tak jak Ci się podoba, na ciepłym silniku tylko
narka
To, co napisałeś, to regulacja naciągu linek gazu, a nie regulacja wolnych obrotów.
Jak za mocno naciągniesz górną linkę, to faktycznie będą wyższe obroty, ale dlatego, że będzie uchylona przepustnica i nie będzie to normalny bieg jałowy. Linki powinny mieć minimalny luz, aby przy skręcie kierownicą nie zmieniały się obroty przez naciąganie linek.
Do regulacji obrotów biegu jałowego służy specjalna śruba do tego przeznaczona, której jedynym zadaniem jest regulacja wolnych obrotów właśnie, a jest ona przy filtrze powietrza od przodu motocykla.
Oczywiście masz racje, niemniej "owner's manual" wyrażnie mówi iż trzeba wykonywać obie te czynności razem...
nareczka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
RYSIEK
Posty: 60
Rejestracja: wt gru 14, 2010
Miejscowość: LUBLIN/DUBLIN
Motocykl: VN 900 classic
VROC: 0

Re: uruchamianie vn 900

Post autor: RYSIEK » ndz sty 23, 2011

w moim jest podobnie, tzn kreci ok 2-3 sek. ale klade to na kark tego ze jest chlodno a na kawe wsiadam co kilka dni (czasem stoi pod domem a czasem w garazu ale i tam nie jest za cieplo) jak go kupowalem i bylo w cieplo to odpalal od razu (serwis robilem zaraz po zakupie czli jakies 3 miesiace temu).
Co do obrotow, to u mnie na samym poczatku spokojnie pozniej sie nakreca a jak wsiade i dodam troche gazu to obroty spadaja. Nie znam sie na mechanice m/c wiec tylko opisuje to co "widze".

Eden

wciskacie sprzegło przy odpalaniu?

Post autor: Eden » ndz mar 20, 2011

jak w temacie

czy jest mu lżej zapalać jak sprzeglo wcisniete?

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » ndz mar 20, 2011

Nie robię nic takiego
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Luzak

Post autor: Luzak » ndz mar 20, 2011

a skoro masz na luzie to po co Ci sprzęgło?
W samochodzie też wciskasz sprzęgło przy odpalaniu?

Awatar użytkownika
MarKov
Posty: 2479
Rejestracja: wt lip 06, 2010
Miejscowość: WARSZAWA
Motocykl: VN 1700 CLASSIC TOURER
VROC: 27362

Post autor: MarKov » ndz mar 20, 2011

nie nic takiego nie jest wymagane :scrach: aku mam dobry :mrgrin: :mrgrin:
MarKov
VN 1700 Classic Tourer
VN 900 Classic (był)

VROC # 27362

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 24 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 24 gości

Najwięcej użytkowników (383) było online sob wrz 28, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą