Zakup EN
- kazuhira
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011
- Miejscowość: Kotliska
- Motocykl: KLE650
- VROC: 33862
Zakup EN
Tak jak na pewno każdy z Was kiedyś tak i ja teraz staję własnie przed zakupem 1 moto. Jako że miałem już niejakie przygody zdecydowałem się na EN500 żeby doszlifoewać to czego nauczyłem się na kursie i z czasem dosiąść mojego ukochanego VN 900 CUSTOM
Dzięki uprzejmości kolegi przymierzyłem się do EN-a. Ogólnie powiem Wam nie ma tragedii przy moim wzroscie [194], szczególnie że znalazłem wersje z wysuniętymi podnóżkami. I teraz moja prośba. Może moglibyście podzielić się spostrzeżeniami co do tych 2 maszyn? :
1. Egzemplarz starszy przed liftingiem http://allegro.pl/kawasaki-en-500-vulca ... 51191.html
2. Egzemplarz młodszy, ale budzi moje podejrzenia brak emblematów, a i tło jest jak dla mnie bardziej brytyjskie aniżeli niemieckie, jak pisze sprzedawca http://otomoto.pl/kawasak...y-M2119650.html
Może ktoś z Was miał styczność z tymi sprzedającymi albo przypadkiem widział te maszyny ?
Dzięki uprzejmości kolegi przymierzyłem się do EN-a. Ogólnie powiem Wam nie ma tragedii przy moim wzroscie [194], szczególnie że znalazłem wersje z wysuniętymi podnóżkami. I teraz moja prośba. Może moglibyście podzielić się spostrzeżeniami co do tych 2 maszyn? :
1. Egzemplarz starszy przed liftingiem http://allegro.pl/kawasaki-en-500-vulca ... 51191.html
2. Egzemplarz młodszy, ale budzi moje podejrzenia brak emblematów, a i tło jest jak dla mnie bardziej brytyjskie aniżeli niemieckie, jak pisze sprzedawca http://otomoto.pl/kawasak...y-M2119650.html
Może ktoś z Was miał styczność z tymi sprzedającymi albo przypadkiem widział te maszyny ?
Ostatnio zmieniony pn sty 24, 2011 przez kazuhira, łącznie zmieniany 1 raz.
Re: Zakup EN
Zdjęcia nie robione w Anglii - samochód w tle ma białe tablice z tyłu :-)kazuhira pisze:2. Egzemplarz młodszy, ale budzi moje podejrzenia brak emblematów, a i tło jest jak dla mnie bardziej brytyjskie aniżeli niemieckie, jak pisze sprzedawca http://otomoto.pl/kawasak...y-M2119650.html
A tak przy okazji - przy Twoim wzroście pomyślał bym o większym moto.
- kazuhira
- Posty: 1382
- Rejestracja: ndz sty 16, 2011
- Miejscowość: Kotliska
- Motocykl: KLE650
- VROC: 33862
Link poprawiony do 1go moto
Qde ... każdy mi do głowy kładzie że za mały ... a ja tu walkę serca z rozumem prowadzę Myślałem o ENce z tego też względu, iż moja połowica przejawia zainteresowanie tematem i tak kombinowałem nauczyć sie na ENie a potem zcezować Vulkana na połowicę
Qde ... każdy mi do głowy kładzie że za mały ... a ja tu walkę serca z rozumem prowadzę Myślałem o ENce z tego też względu, iż moja połowica przejawia zainteresowanie tematem i tak kombinowałem nauczyć sie na ENie a potem zcezować Vulkana na połowicę
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Widzisz sam, że różnica w wadze nie jest taka duża a różnica w jeździe i owszem.Abrams pisze:masa pojazdu gotowego do jazdy 215kg; VN800 252kg
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
- mirad
- Posty: 2071
- Rejestracja: pn maja 31, 2010
- Miejscowość: Mazowsze
- Motocykl: VN 2000 Classic
- VROC: 32433
To nie tragedia to atut, mam prawie tak samo. Wiem, że może boleć, ale decyzja może być brzemienna w skutkach więc jadę na całość: szukaj rozwiązania w VN-ie jak najbliżej rozstawu kół 170 cm i największego ich rozmiaru. Wagą moto się nie przejmuj i tak nie będziesz nosił go na rękach. Późniejsze zmiany moto kosztują: pieniądze i czas /czyli życie/.kazuhira pisze:nie ma tragedii przy moim wzroscie
Boli głowa? Sam chciałeś!! Chłe, chłe chłe....
My też to przechodziliśmy i nie żałujemy !
P.S. Ale EN 500 to ładny i zgrabny motorek, uczciwie przyznaję.
Ostatnio zmieniony pn sty 24, 2011 przez mirad, łącznie zmieniany 1 raz.
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !
FUCK FUEL ECONOMY !
- jurekawasaki
- Posty: 820
- Rejestracja: śr cze 02, 2010
- Miejscowość: wielkopolska
- Motocykl: kawasaki vn 800
- VROC: 0
- oktogon
- Posty: 2154
- Rejestracja: śr kwie 07, 2010
- Miejscowość: Rzeszów
- Motocykl: BMW K1200RT
- VROC: 31527
Kwestia w tym ze opisane wyżej rady dotyczą niekoniecznie rpzesiadania się od razu czy też moze bardziej startu z np. dwulitrówką. Rozsądnym wydaje się być właśnie 800 setka albo nawet 900 setka. Jak pisał Abrams róznicy w wadze prawie nie ma, w jakości jazdy natomiast jest. I śmiem twierdzić ze kolega dlużej pojeździ albo 800 albo 900 niż EN zanim nie przyjdzie mu ochota na wymiany na jeszcze wieksze. To naturalne Baudo i prędzej czy później dopada każdego kto zaczyna od mniejszych pojemności, a jeśli większość z nas to przechodziła to dlaczego nie udzielić rady popartej doświadczeniem komuś nowemu? Oczywiście kolega i tak zrobi tak jak będzie uważał za stosowne ale bogatszy będzie o doświadczenia innych i co najwyżej kiedyś moze stwierdzić: Cholera, mogłem się wstrzymać trochęBaudolino pisze:A ja tam nie kumam czemu chłopaka namawiacie na większy motocykl. Skoro na mniejszym chce doszlifować umiejętności to niech tak zrobi. Zawsze jest szansa że zapoda sobie wiekszy, ale bedzie mial obawy go dosiąść. Mamy już taki przyklad na forum
Pozdrawiam
_____ VROC 31527 _____
Kto jest online
Jest 69 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 69 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 69 gości
Dzisiaj urodziny obchodzą
- Amess (53)
- Broda4 (46)
- GregSar (55)
- SzyldziarzCom (51)