Zakup EN

Wszelkie tematy dotyczące naszych motocykli.
Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » pn sty 24, 2011

jurekawasaki pisze:Miłem EN 500 a teraz mam VN 800 oba mają wady i zalety .Przedewszystkim napisz jakie pieniądze chcesz na moto wydać a rozmowa nabierze sensu .
Koledzy kase miałem na VN900 Custom [czyli 22 000 PLN] bo do niego się przymierzałem. Trochę czasu minęło od wpadki na moto i puszka wymagała przeglądu, Moto bajzel był po drodze :twisted: i odrobinę ubyło :grin: Zostało w granicach 19 000

[ Dodano: Pon Sty 24, 2011 ]
MarKov pisze:Ja po 12 latach bez moto zaczolem od VN 900 i jesli na poczatku z rozsadkiem bedziesz operowal manetka to dasz rade :motonita:
Z manetką nie miałem problemów, raczej problemem są moje przyzwyczajenia z puszki [a że jeżdżąc terenówkami nabiera się złych nawyków [przecież TAKA dziura i wertepy to NIC]] i tak sobie dedukowałem po przygodzie z VNem ze mniejszy ENek bedzie bardzo dobry zeby doszlifowawszy to co się miało na kursie i odzwyczaić się od 4x4 na drodze :P


A to że zmiana moto na większy boli tooo wiem ... Hehe powiedzmy ze chyba każdy z nas zmieniał cos no większe :mrgreen:

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pn sty 24, 2011

Jeszcze jedna kwestia EN czy 750 nawet 800 w wersji A mają z przodu bardzo cienkie kółka w granicach 100mm/110mm prowadzenie nie będzie rewelacyjne
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Ja-jo
Posty: 1450
Rejestracja: pt kwie 09, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN750,GSF1200s
VROC: 33339

Post autor: Ja-jo » pn sty 24, 2011

twoje 194 cm to dość sporo, bo ponoć może być ciasnawo, ja mam 20 cm mniej i 500 jest dla mnie jak na miare zrobiona :mrgreen: a spacerówki mam tak założone że nogi na nich mam zupełnie proste, aż mi wiatr po nogawkach śmiga :wink: . Ponadto trzeba pamietać że EN to jednak trochę inna charakterystyka silnika, który zostal wyjęty z GPZa i nieco zdławiony. Mała masa i mały promień skrętu to są zalety np przy jeździe po mieście, miedzy samochodami. Ja też myślalem że kupie go na początek i potem większy, ale na razie nie znajduję powodów żeby sie go pozbywać. Możesz przedd decyzją przysiąść sie jeszcze do kilku i zobaczyć jak się czujesz z gabaraytami i jak się czujesz ze swoimi umiejętnościami.

link 1
O ile się nie mylę to nie są seryjne wydechy, a powiem ze nawet nie mam pojęcia jakie
nie ma gmoli, a to na poczatek baaardzo przydatny element :mrgreen: :mrgreen:
Te podnóżki to kwestia przymierzenia się do nich
on zdaje sie jest niezarejestrowany, więc procedura pierwszej rejestracji,przeglądu,ubezpieczenia, w kraju przed tobą
może to kwestia zdjeć ale przednie koło jakoś dziwnie mi wygląga, może perfidnie się czepiam, ale jakos tak dziwnie, jakby mniejsze, mi się wydaje że mam tam mniej miejsca
przebieg 34 tyś, to no cóż....jak na 21 letni motor....mój jest pare lat młodszy, z tego 4 stał w garażu, ja dużo nie jeżdżę a mam ponad 40
Ale ma fajną półkę na kufer centralny z tyłu, też chce taką sobie zrobić, za to kierunki przy sakwach, no to nie wiem czy nie będą przeszkadzac przy większych, ja zakladając sakwy przykladalem kierunki, bo się nei mieścily

link 2
Te 34 tys przebiegu to chyba wszyscy wpisują....zwłaszcza ze przy 40 zaleca się zadbać o pas napędowy i rozrząd. Jak ktoś wpisuje rodzaj napędu ŁAŃCUCH ....to nie wiem na jakie pytania on chce odpowiadać dodatkowo.... Bezwypadkowy, czyli leżał na lewym boku, ma wgnieciony bak i chyba zakombinowany klakson. Tak jest tamten jest do rejestracji w kraju, skoro gość tak chętnie załatwi wszystkie formalności to dlaczego jeszcze tego nie zrobił...Na tylnym błotniku lezy piórnik(nie wiedzieć czemu nie z przodu) to znaczy że jeśli nie ma nic innego to jest on porysowany od samego piórnika.

Chyba nie najlepsze aukcje wybrałeś :mrgreen:
:mrgreen:


Kwestia budzetu który jesteś w stanie przeznaczyć, to też jest istotna sprawa
Zostanie po nas tylko kurz,
a może jeszcze...,
nie, może już.
VROC #33339

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » pn sty 24, 2011

Trudno na podstawie zdjęć określić ich stan faktyczny .Umówmy się że za te pieniądze lalki raczej nie kupisz ,jeśli chcesz się uczyć to potraktuj kwestie estetyczne jako drugoplanowe . .A teraz kwestie prowadzenia ,zdecydowanie najgorsza w prowadzeniu jest ta ENka produkowana do 93' ona się po prostu ''wali '' to znaczy że przy pokonywaniu ciasnych łuków zacieśnia zakręt co grozi parkingówką ta młodsza ma to poprawione nowym zawieszeniem.EN został okrzyknięte mianem wilka w owczej skórze to dzięki specyficznemu bardzo dynamicznemu silnikowi. Silnik ten w połączeniu z miękkim zawieszeniem nie było tak na prawdę udanym pomysłem .A co do VN 800 na którego jak piszesz masz jeszcze czas to mimo odrobinę większej masy jest w prowadzeniu jak ''baranek''.Ma większy moment obrotowy więc rzadziej zmieniasz biegi jest stabilniejszy to już klasyk prawdziwa Vka.

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » pn sty 24, 2011

Kolego Ja-jo, ogromne dzieki za rzeczowe porady, wybrałem takie aukcje ponieważ
1. Bedzie to motocykl do nauki :mrgreen:
2. Te egzemplarze mają założone przedłużki [był jeszcze jeden ale gosc mi takich cudów naopowiadał że bajki z 1001 nocy to przy nim pikuś cytuję " panie te wydechy na kolankach to takie fioletowe sam zrobiłem bo mnie się takie podobają " :wall: ]
3. Cena była w miarę atrakcyjna jak na motocykl do nauki [jak by nie było pozostałą część budrzetu z VN-a zamierazam zachować i za jakis czas zainwestować w marzenie -> VN900 Custom :yeee: ]

pink-f
Posty: 332
Rejestracja: wt maja 25, 2010
Miejscowość: Łódź
Motocykl: był EN 500C "98
VROC: 32047

Post autor: pink-f » pn sty 24, 2011

Rzuć okiem na to http://www.moto-bikers.pl/motocykle,uzy ... s,155.html Mogę chłopaka polecić. Sam mam swojego EN-a od niego. Drogawo ale pewne laleczki. Oglądałem kilka sprzętów u niego i nie miałem zastrzeżeń (kasy również :mrgreen: ) i ma dobrą opinię w mieście i w necie. No i sam po nie jeździ. Są tam jeszcze fotki mojego jak był w ofercie.
pozdrawiam
Ostatnio zmieniony pn sty 24, 2011 przez pink-f, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
MaciekSz
Posty: 3701
Rejestracja: ndz maja 09, 2010
Miejscowość: Pruszków
Motocykl: -----
VROC: 32197

Post autor: MaciekSz » pn sty 24, 2011

Pokombinuj i kupuj od razu customa. Odwdzięczy Ci się przy pierwszej jeździe.

Z miłością nie ma co czekać. :motonita: Tyle mogę Ci doradzić ;-)
MaciekSz
Jest:
Był VN 1700 Nomad B&W, Vulcan S, VN 2000 Rogue, VN1600 Nomad, VN900 Custom Ebony LE,
Er6N, R1150RT, K1200LT
VROC #32197
Obrazek

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pn sty 24, 2011

BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Awatar użytkownika
jurekawasaki
Posty: 820
Rejestracja: śr cze 02, 2010
Miejscowość: wielkopolska
Motocykl: kawasaki vn 800
VROC: 0

Post autor: jurekawasaki » pn sty 24, 2011

Jak będziesz kupował EN to ważne jest aby nie było śladów korozji na lagach i amorach jest to gwarancja ich poprawnej pracy i twojego bezpieczeństwa .Silnik choć lubi grzechotać powinien chodzić równo i bez wyraźnych stuków .Próba odpalenia tylko na żimnym silniku i zaraz po odpaleniu dobrze jest delikatnie dotykając dłońmi sprawdzić jak narasta temperatura kolan a dowiesz się choć trochę na temat poprawności spalania.

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » pn sty 24, 2011

Wiecie co :mrgreen:

Wiem że nic nie wiem ... niech to jasny anioł kopnie :antlers:

Dopadnie mnie zgryzota i starość. Serce ubije rozum i tak to się skonczy ze bedzie kolejny Custom w rodzinie :P !!

Jutro jadę obejrzeć ENa i jak mi nie podejdzie to to niech się Rozum z Sercem tłuką :D
Nie jestem dziwny ... jestem z edycji kolekcjonerskiej :D

Luzak

Post autor: Luzak » pn sty 24, 2011

Najważniejsze to zachować spokój. Jak masz podjąć decyzję to usiądź, zastanów się, przemyśl jeszcze raz i dopiero wtedy. Moto to nie zakup domu ale też nie zakup dropsa.

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pn sty 24, 2011

Kazuhira.......... Luzak dobrze prawi ja się zagrączkowałem i zaliczylem wpadkę :hammer: Teraz muszę wszysko od podstaw zrobić żeby się w swoim Nomadzie zakochać :mrgreen:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Luzak

Post autor: Luzak » pn sty 24, 2011

SAURO pisze:Kazuhira.......... Luzak dobrze prawi ja się zagrączkowałem i zaliczylem wpadkę :hammer: Teraz muszę wszysko od podstaw zrobić żeby się w swoim Nomadzie zakochać :mrgreen:
Oj tam. Sauro ja Cię znam - chcesz z Laleczki MegaLaleczkę zrobić i już.

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt sty 25, 2011

kazuhira pisze:.......niech się Rozum z Sercem tłuką :D
Nic tak nie robi dobrze na nastrój i myślenie jak wieczorna szklaneczka whisky & cygarko.
Polecam & zalecam spokój i rozwagę. Na razie opady śniegu, masz czas. :yeee:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » wt sty 25, 2011

mirad pisze:
kazuhira pisze:.......niech się Rozum z Sercem tłuką :D
Nic tak nie robi dobrze na nastrój i myślenie jak wieczorna szklaneczka whisky & cygarko.
Polecam & zalecam spokój i rozwagę. Na razie opady śniegu, masz czas. :yeee:
A myślałem że napiszesz" i tak wszyscy skończą na 2 litrówce" :mrgreen: :mrgreen:
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt sty 25, 2011

niektórzy juz skończyli...

Luzak

Post autor: Luzak » wt sty 25, 2011

nigdy nie mówcie HOP bo nie wiadomo co Kawa jeszcze wymyśli :-)

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » wt sty 25, 2011

no faktycznie vn 2000 w garażu i tu się zaczyna problem co jak się znudzi? co wtedy ?
zawsze jeszcze zostanie kawasaki gtr lub zzr 1400 ale to juz inna historia no i nie vulcan......

Awatar użytkownika
mirad
Posty: 2071
Rejestracja: pn maja 31, 2010
Miejscowość: Mazowsze
Motocykl: VN 2000 Classic
VROC: 32433

Post autor: mirad » wt sty 25, 2011

Abrams pisze:A myślałem że napiszesz" i tak wszyscy skończą na 2 litrówce" :mrgreen: :mrgreen:

Cicho, bo znowu się zacznie. :wall:


:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Od V2 lepsze może być tylko V8!
FUCK FUEL ECONOMY !

Awatar użytkownika
kazuhira
Posty: 1382
Rejestracja: ndz sty 16, 2011
Miejscowość: Kotliska
Motocykl: KLE650
VROC: 33862

Post autor: kazuhira » wt sty 25, 2011

Ehhh WY to ja tu downsize robię a Wy mnie już straszycie że po 2 litrówce nic nie ma :P

Dziekuję kolegom za linki do w/w stron, warte zachowania i z uwagą przestudiowałem.

Jak pisałem obejrzałem dziś maszynę i podpierając się waszymi spostrzeżeniami doszedłem do wniosku że:
1. Zostaję przy EN 500 - nawet jeśli bedzie to na 2 sezony to i tak bedzie to dobry wstep do motocyklowej przygody.
2. Przy moim wzroście obowiązkowy customowy forward control albo przynajmniej wysunięte spacerówki.
3. Z uwagi na to iż bedzie 1 moto zdecydowałem się na przeniesienie napędu pasem
4. Słusznie przestrzegaliście przed modelami z przed liftingu, mają dranie tendencję do kładzenia się przy ostrzejszym skręcie [dzisiaj sprawdziłem :yeee: ]
5. Ludzie to kłamcy [prawda oczywista ale za każdym razem jakoś naiwnie im wierze :hammer: ] wiec przebieg motocykla przestał być dla mnie jakimkolwiek wyznacznikiem - na szczescie zostaje zdrowy rozsadek i maksyma "kto pyta krócej błądzi" :wink:

A teraz przy szklaneczce whiskacza oglądam sobie takie pozycje:

1. wizualnie bardzo mi się podoba [ponieważ jest czarny :D] http://allegro.pl/show_item.php?item=1430590505

2. nadal nie mogę go skasować jakoś tak do mnie przemawia :mrgreen: http://otomoto.pl/kawasaki-en-500-orygi ... 19650.html

3. trochę zaniedbany ale w właściciel do bólu szczery i dość blisko mnie [planuje obejrzeć na żywo] http://allegro.pl/show_item.php?item=1416226314

4. full opcja jednak bez przedłużek czy spacerówek i do tego TEN przebieg http://allegro.pl/show_item.php?item=1427612797

Może ktoś z Was przypadkiem coś wie o w/w egzemplarzach ?

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 74 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 74 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 74 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą