przegazówka przy redukcji biegu

Awatar użytkownika
oktogon
Posty: 2154
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Rzeszów
Motocykl: BMW K1200RT
VROC: 31527

Post autor: oktogon » śr wrz 22, 2010

tym bardziej ze vulcan ma bardzo elastyczny silnk a zmieniając bieg czy to na niższy czy to na wyższy i tak jesteśmy prawie w końcowym zakresie obrotów tuż przed redukcją wiec zmiana prędkości obrotowej nie jest tak duża żeby odczuć zdecydowane szarpnięcie.
_____ VROC 31527 _____

Awatar użytkownika
Badger
Posty: 6396
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: Blue Lady + Osiołek
VROC: 29218

Post autor: Badger » śr wrz 22, 2010

Andrew pisze: Wygrałem. Wygrałem. :yeee: :yeee: :yeee:
ale co to za zwycięstwo - ja nie jestem żadnym mechanicznym autorytetem, i nigdy do takiego tytułu nie aspirowałem :)

co nie zmienia faktu, że w żuku trzeba było gazować przy zmianie biegu ;)
pie.....lę, nie myję

Jazda motocyklem to przeżycie religijne, im szybciej tym bliżej Boga

Kiedy ludzie są tego samego zdania co ja, mam zawsze wrażenie, że się pomyliłem.

Awatar użytkownika
Starszy
Posty: 858
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: WR
Motocykl: VN-750
VROC: 31444

Post autor: Starszy » śr wrz 22, 2010

...proponuję wypraktykować wasze teorie na śliskiej nawierzchni, wtedy się okaże, czy przegazówka jest potrzebna, czy nie - i wtedy nawyk będzie miał decydujące znaczenie - albo leżymy, albo jedziemy ! :P

Andrew
Posty: 6148
Rejestracja: śr kwie 07, 2010
Miejscowość: Będzin
Motocykl: VN 1500 Vinci,VN 2000 Deep Purple,VN 15 Ziuk
VROC: 31802

Post autor: Andrew » śr wrz 22, 2010

Badger pisze:co nie zmienia faktu, że w żuku trzeba było gazować przy zmianie biegu
W starszych modelach bez synchronizacji tak. Jeżeli w górę to też trzeba było dać na luz i puścić sprzęgło a jeżeli w dół to też na luz puścić sprzęgło , przegazować żeby wałek atakujący i odbierający wyrównały prędkość obrotową względem siebie i dopiero niższy bieg. To dopiero była jazda. :mrgreen:
Ostatnio zmieniony śr wrz 22, 2010 przez Andrew, łącznie zmieniany 1 raz.

crazytomi
Posty: 688
Rejestracja: śr wrz 15, 2010
Miejscowość: Świdnik
Motocykl: VN 1700 VOYAGER
VROC: 32896

Post autor: crazytomi » śr wrz 22, 2010

Z moich obserwacji wynika, że warto przygazówkę zrobić bo miewałem problemy ze zbiciem biegów w dół np na światłach, ruszałem już z 2 biegu bo wskakiwało zielone, lekka przygazówka przy redukcji sprawia, że biegi schodzą miękko i bezboleśnie dla skrzyni, ogólnie ten artykuł jak dla mnie ma pełne zastosowanie w codziennej jeździe.

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » śr wrz 22, 2010

crazytomi pisze:Z moich obserwacji wynika, że warto przygazówkę zrobić bo miewałem problemy ze zbiciem biegów w dół np na światłach, ruszałem już z 2 biegu bo wskakiwało zielone, lekka przygazówka przy redukcji sprawia, że biegi schodzą miękko i bezboleśnie dla skrzyni, ogólnie ten artykuł jak dla mnie ma pełne zastosowanie w codziennej jeździe.
Przebicie na 1 po zatrzymaniu to inna sprawa ale grunt że się wszystko sprawdza
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Azachiel77
Posty: 142
Rejestracja: ndz sie 08, 2010
Miejscowość: strzelce opolskie
Motocykl: kawasaki vulcan VN 1500 classic
VROC: 0

Post autor: Azachiel77 » śr wrz 22, 2010

Zadzwoniłem do serwisu kawasaki i okazuje się ze "moja mała" nie ma synchronizacji.
Zatem ja będą dalej sobie przegazowywał a Wy moi mili róbta jak chceta abyście szczęśliwie dalej jeździli i cało do domów wracali Pozdrawiam

Awatar użytkownika
Starszy
Posty: 858
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: WR
Motocykl: VN-750
VROC: 31444

Post autor: Starszy » śr wrz 29, 2010

...jednak ludzie stosują przegazówkę ! - http://flm.pl/component/poll/3-czy-redu ... z-midzygaz

Awatar użytkownika
Azachiel77
Posty: 142
Rejestracja: ndz sie 08, 2010
Miejscowość: strzelce opolskie
Motocykl: kawasaki vulcan VN 1500 classic
VROC: 0

Post autor: Azachiel77 » ndz paź 03, 2010

No i proszę
Pozdrawiam

Eden

Post autor: Eden » śr lut 16, 2011

potrzebna czy nie

ale jak brzmi!!!!!

brum brum a ludzie sie ogladaja i o to chodzi :motonita:

Awatar użytkownika
Krasnal
Posty: 2148
Rejestracja: sob kwie 24, 2010
Miejscowość: UK & Piotrków T.
Motocykl: Kawasaki VN2000 "lalunia"
VROC: 32105

Post autor: Krasnal » śr lut 16, 2011

Starszy pisze:...proponuję wypraktykować wasze teorie na śliskiej nawierzchni, wtedy się okaże, czy przegazówka jest potrzebna, czy nie - i wtedy nawyk będzie miał decydujące znaczenie - albo leżymy, albo jedziemy ! :P
Prawda Starszy? niech sobie "młodzi" dyskutują...życie ich nauczy... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nareczka
...spróbujmy byc szczesliwi, chocby po to, by swiecic innym przykladem...

+44 7540233074

Awatar użytkownika
bodzio61
Posty: 92
Rejestracja: śr maja 12, 2010
Miejscowość: szczecin
Motocykl: kawasaki vn800 clasic97r
VROC: 0

Post autor: bodzio61 » śr lut 16, 2011

choć mam tyle lat i nie jedno widziałem i słyszałem to motocykla z synchronizowaną skrzynią jeszcze nie.....a morze już taki są? hyba te elektryczne.....pozdrawiam ....b61.

Awatar użytkownika
Ronin
Posty: 564
Rejestracja: czw lut 03, 2011
Miejscowość: Wysokie Mazowieckie
Motocykl: vulcan 1600 nomad
VROC: 0

Post autor: Ronin » śr lut 16, 2011

Czy ktoś z was jeżdził starem 28 ,tam była skrzynia nie synchronizowana
jeśli nie przegazowałeś to nie włożyłeś biegu a sprzęgło było na dwa przed wyjęciem biegu
raz przed włożeniem biegu dwa to była jaaaaazzzzzdddddaaaa
Nikt nie steruje własnym życiem. Najlepsze, co można zrobić, to pozwolić sobą kierować tym, którzy są dobrzy, którzy cię kochają
– Orson Scott Card

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » czw lut 17, 2011

Arekk pisze:Czy ktoś z was jeżdził starem 28 ,tam była skrzynia nie synchronizowana
jeśli nie przegazowałeś to nie włożyłeś biegu a sprzęgło było na dwa przed wyjęciem biegu
raz przed włożeniem biegu dwa to była jaaaaazzzzzdddddaaaa
ciekawe kto jeździł starem... :D :D :D

Eden

Post autor: Eden » czw lut 17, 2011

ja jeździłem i to bez wspomagania kierownicy

to była jazda

przedramiona jak popeye mam teraz

nie mylić z naszym papajem :lol:

Awatar użytkownika
Starszy
Posty: 858
Rejestracja: wt kwie 06, 2010
Miejscowość: WR
Motocykl: VN-750
VROC: 31444

Post autor: Starszy » czw lut 17, 2011

Arekk pisze:Czy ktoś z was jeżdził starem 28 ,tam była skrzynia nie synchronizowana
jeśli nie przegazowałeś to nie włożyłeś biegu a sprzęgło było na dwa przed wyjęciem biegu
raz przed włożeniem biegu dwa to była jaaaaazzzzzdddddaaaa
...jak byłem młody i piękny, bo teraz mi tylko " i " zostało, jeździłem STAREM 21 (Star 28 to była już chyba bajka) , benzyna mi wtedy pachniała - później zdawałem egzamin na prawko (mając 16 lat) garbatą Warszawą 3 bieg. i jeśli przy redukcji do jedynki (nie synchronizowanej) zgrzytnęło, to był koniec marzeń o prawku - jak to miło powspominać !! :mrgreen:

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw lut 17, 2011

A i ja miałem przyjemność ze Starem bajeczna zabawa...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Andrzej
Posty: 1955
Rejestracja: pn kwie 05, 2010
Miejscowość: Nadarzyn
Motocykl: VN 900 Classic - "Pimpuś"
VROC: 31877

Post autor: Andrzej » pt lut 18, 2011

Najfajniejsze autko w firmie. Używamy go głównie do obsługi wojska i tylko raz w Drawsku Pomorskim udało się go chłopakom zakopać :mrgreen:
Obrazek

Awatar użytkownika
Dzidzia
Posty: 2580
Rejestracja: pn lip 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN800A
VROC: 0

Post autor: Dzidzia » pt lut 18, 2011

Andrzej hm... to Star z grochówką?
I'm Member Queens of Roads !!!!!! http://www.queensofroads.pl/

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » pt lut 18, 2011

W pewnym sensie...
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 22 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 22 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą