Strzelanie w gaźnik VN800
Strzelanie w gaźnik VN800
Wnerwiająca przypadłość, coraz bardziej mnie irytuje i coś chcę z tym zrobić. Panowie z serwisu twierdzą ze taka uroda vulcana ale ja im nie wierzę. Chodzi mianowicie o strzelanie w gaźnik. U mnie występuje to zazwyczaj przy redukcji podczas przegazówki i o tyle jest kłopotliwe że gdy potrzebna jest szybka redukcja, to ja toczę się z wciśniętym sprzęgłem bo w momencie odkręcenia manetki jest 1 strzał w gaźnik potem dopiero przegazówke udaje się zrobić. Ostatnio (przed zimą) nawet zaczęło się to zdarzać podczas ruszania np. na skrzyżowaniu. Z tego co się orientuję to winę ponosi zbyt uboga mieszanka a mimo wszystko nalot na świecach prawidłowy. Faktycznie Vulcan tak ma czy jednak zła regulacja?? Jak to u Was jest w 800.
PS. Kiedyś w serwisie kolega mi pokazywał VN z nadpalonym filtrem powietrza z tego powodu.
PS. Kiedyś w serwisie kolega mi pokazywał VN z nadpalonym filtrem powietrza z tego powodu.
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez Roy, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
Popieram w 100% Abramsa u mnie w 800-setce też nic takiego nie było, zacznij od zmiany serwisu.
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
- Piotr
- Posty: 3249
- Rejestracja: śr kwie 21, 2010
- Miejscowość: Warszawa-Wilanów
- Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
- VROC: 25311
I to jest słuszna koncepcja daj info o wynikach.
VROC#25311
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---
http://www.steelrosesmcsouthside.pl
http://moto.allegro.pl/membrana-membran ... 50534.html o matko...
aukcja zarchiwizowana dla potrzebujących w przyszłości:
http://www.allegromat.pl/aukcja72205
aukcja zarchiwizowana dla potrzebujących w przyszłości:
http://www.allegromat.pl/aukcja72205
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
SAURO pisze:Mojego Nomada nękała ta przypadłość okazało się że jedna z dysz zakończona gumową końcówką była zje...a i to powodowało że moto strzelał. Mechanik mi to wymienił i jak ręką odjął
Tzn. co się z nią stało?? Ciekawe czy niewprawne oko takie jak moje będzie w stanie określić stan dysz bez jakiegoś fachowego urządzenia.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
Mnie też czasem strzeli. Oprócz tego czasem zdarzało się, że odpalał na zimno na jeden gar, by po przegazówce drugi zaskoczył (do uzyskania temperatury trochę kulawo wchodzi wtedy na obroty).
Dodam, że zaczęło się to dziać po wyjeździe urlopowym, z czego dobry tydzień był w ulewie, a pozostałe dni też nie grzeszyły nadmiarem słońca.
Oprócz tego zaczął czasem strzelać w tłumik, czego wcześniej wcale nie robił.
Też myślałem, że to gaźnik, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę, że przez kupę czasu Vulcan robił za u-bota, to pomyślałem, że to może cewka.
Co Wy na to?
Dodam, że zaczęło się to dziać po wyjeździe urlopowym, z czego dobry tydzień był w ulewie, a pozostałe dni też nie grzeszyły nadmiarem słońca.
Oprócz tego zaczął czasem strzelać w tłumik, czego wcześniej wcale nie robił.
Też myślałem, że to gaźnik, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę, że przez kupę czasu Vulcan robił za u-bota, to pomyślałem, że to może cewka.
Co Wy na to?
- SAURO
- Posty: 2157
- Rejestracja: pn maja 03, 2010
- Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
- Motocykl: VN 1500 Nomad
- VROC: 30956
Roy pisze:SAURO pisze:Mojego Nomada nękała ta przypadłość okazało się że jedna z dysz zakończona gumową końcówką była zje...a i to powodowało że moto strzelał. Mechanik mi to wymienił i jak ręką odjął
Tzn. co się z nią stało?? Ciekawe czy niewprawne oko takie jak moje będzie w stanie określić stan dysz bez jakiegoś fachowego urządzenia.
Była postrzępiona i puszczała lewe powietrze
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ
SAURO pisze:Była postrzępiona i puszczała lewe powietrze
Diabeł tkwi w szczegółach, dlatego sprawdzę sobie sam bo w serwisie to jeden pogania drugiego. Zacznę przede wszystkim od króćca i wymiany o-ringów między nim a głowicami. Koszt nie duży a bd miał pewność że jest szczelne połączenie i dalej cały gaźnik...
[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 ]
Rozebrałem gaźnik i w zasadzie wszystko wygląda ok poza tylko jednym szczegółem. Brakuje mi zaślepki od śruby regulującej skład mieszanki, tej zaznaczonej na schemacie czerwonym prostokątem. Czy jest możliwość żeby tędy dostawało się lewe powietrze??
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750
- Skrobel
- Posty: 2585
- Rejestracja: czw maja 30, 2013
- Miejscowość: Piaseczno
- Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
- VROC: 35582
Sorki za odświeżanie starego wątku, ale czy strzał w gaźnik to taki strzał, który słychać (a raczej czuć) przez filtr powietrza?
Ja w 800 przy gwałtowniejszym dodaniu gazu (przy redukcji biegów) często mam taki strzał, albo takie głośniejsze sapnięcie i na prawym udzie czuję jak podskakuje dekiel od filtra powietrza.
Gaźnik regulowałem w serwisie Moto-Rakowski w Konstancinie w Kwietniu br., a te "strzały" zaczęły się jakoś ostatnio.
Mogę tym zaszkodzić silnikowi? Czy powinienem jak najszybciej udać się do mechanika na ponowną regulację/czyszczenie gaźnika?
Ja w 800 przy gwałtowniejszym dodaniu gazu (przy redukcji biegów) często mam taki strzał, albo takie głośniejsze sapnięcie i na prawym udzie czuję jak podskakuje dekiel od filtra powietrza.
Gaźnik regulowałem w serwisie Moto-Rakowski w Konstancinie w Kwietniu br., a te "strzały" zaczęły się jakoś ostatnio.
Mogę tym zaszkodzić silnikowi? Czy powinienem jak najszybciej udać się do mechanika na ponowną regulację/czyszczenie gaźnika?
-
- Posty: 60
- Rejestracja: czw wrz 30, 2010
- Miejscowość: Jelenia Góra
- Motocykl: ZR550 , VN800A
- VROC: 0
Witajcie
Pojawił mi się problem . Odpalam motocykl jak zawsze na ssaniu gdy zimny i zalewa mi cały filtr powietrza oraz tą rurkę która jest na samym dole obudowy filtra . Na końcu tej rurki jest zaślepka którą można spuścić paliwo . Gaźnik czysty , dysza składu na 1,75 obrotu , membrana nowa (250zł ) Gdy zdejmę filtr to cieknie paliwo z prawego otworu na dole gaźnika , są dwa takie otwory a wewnątrz nich miedziane tuleje a cieknie z tej od przodu motocykla . Odnoszę wrażenie że iglica nie schodzi całkiem do dołu i może to ona powinna nie dopuszczać do takiego wycieku . Oczywiście podczas jazdy jak Vulcan ma humor i chce pojeździć to co jakiś czas strzeli w filtr i czuć to na nogawce . Nie mam sił , wieczorkiem wstawię foty z zaznaczonym miejscem wycieku . Kranik jest na ON .
Pojawił mi się problem . Odpalam motocykl jak zawsze na ssaniu gdy zimny i zalewa mi cały filtr powietrza oraz tą rurkę która jest na samym dole obudowy filtra . Na końcu tej rurki jest zaślepka którą można spuścić paliwo . Gaźnik czysty , dysza składu na 1,75 obrotu , membrana nowa (250zł ) Gdy zdejmę filtr to cieknie paliwo z prawego otworu na dole gaźnika , są dwa takie otwory a wewnątrz nich miedziane tuleje a cieknie z tej od przodu motocykla . Odnoszę wrażenie że iglica nie schodzi całkiem do dołu i może to ona powinna nie dopuszczać do takiego wycieku . Oczywiście podczas jazdy jak Vulcan ma humor i chce pojeździć to co jakiś czas strzeli w filtr i czuć to na nogawce . Nie mam sił , wieczorkiem wstawię foty z zaznaczonym miejscem wycieku . Kranik jest na ON .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .
Kto jest online
Jest 24 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 24 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości
Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości