Strzelanie w gaźnik VN800

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Strzelanie w gaźnik VN800

Post autor: Roy » czw lut 24, 2011

Wnerwiająca przypadłość, coraz bardziej mnie irytuje i coś chcę z tym zrobić. Panowie z serwisu twierdzą ze taka uroda vulcana ale ja im nie wierzę. Chodzi mianowicie o strzelanie w gaźnik. U mnie występuje to zazwyczaj przy redukcji podczas przegazówki i o tyle jest kłopotliwe że gdy potrzebna jest szybka redukcja, to ja toczę się z wciśniętym sprzęgłem bo w momencie odkręcenia manetki jest 1 strzał w gaźnik potem dopiero przegazówke udaje się zrobić. Ostatnio (przed zimą) nawet zaczęło się to zdarzać podczas ruszania np. na skrzyżowaniu. Z tego co się orientuję to winę ponosi zbyt uboga mieszanka a mimo wszystko nalot na świecach prawidłowy. Faktycznie Vulcan tak ma czy jednak zła regulacja?? Jak to u Was jest w 800.
PS. Kiedyś w serwisie kolega mi pokazywał VN z nadpalonym filtrem powietrza z tego powodu.
Ostatnio zmieniony czw mar 06, 2014 przez Roy, łącznie zmieniany 1 raz.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Abrams
Posty: 6171
Rejestracja: pn kwie 12, 2010
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN2000 Limited '05
VROC: 29561

Post autor: Abrams » czw lut 24, 2011

U mnie nic takiego się nie działo i nie dzieje...
Wolny wydech i nic
Zająłbym się regulacją gaźnika i kupieniem nowych świec. A jeśli serwis twierdzi że to przypadłość modelu to proponuję zmienić serwis
VN2000 Limited '05 Special Polar Polish Winter Edition II 113KM

VROC #29561

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » czw lut 24, 2011

Popieram w 100% Abramsa u mnie w 800-setce też nic takiego nie było, zacznij od zmiany serwisu.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » czw lut 24, 2011

Świeczki nowiutkie założone po serwisie i odpowiednio wygrzane. Teraz zrobie sobie sam gaźnik. Rozmontuję na części pierwsze, posprawdzam dokładnie umyje, ustawie i sprawdze króciec dolotowy może gdzieś ssie lewe powietrze.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Piotr
Posty: 3249
Rejestracja: śr kwie 21, 2010
Miejscowość: Warszawa-Wilanów
Motocykl: VN 1500 Nomad, VN 2000 Diablo Black
VROC: 25311

Post autor: Piotr » czw lut 24, 2011

I to jest słuszna koncepcja daj info o wynikach.
VROC#25311

--- www.v-moto.pl części ,akcesoria, oleje, filtry... do VN-ów ---

http://www.steelrosesmcsouthside.pl

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » czw lut 24, 2011

http://moto.allegro.pl/membrana-membran ... 50534.html o matko...

aukcja zarchiwizowana dla potrzebujących w przyszłości:
http://www.allegromat.pl/aukcja72205
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Andreas
Posty: 543
Rejestracja: czw paź 21, 2010
Miejscowość: Bydgoszcz
Motocykl: hd ultra electra limited 103 c &night rod
VROC: 0

Post autor: Andreas » czw lut 24, 2011

strzelanie w gaźnik zawsze jest przez złą regulację agażnika świece nie mają tu nic wspólnego, przeczyść go i sprawdź komore pływakową , przerabiałem to w nomadzie :wall:

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » czw lut 24, 2011

Mojego Nomada nękała ta przypadłość okazało się że jedna z dysz zakończona gumową końcówką była zje...a i to powodowało że moto strzelał. Mechanik mi to wymienił i jak ręką odjął :mrgreen:
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » pt lut 25, 2011

SAURO pisze:Mojego Nomada nękała ta przypadłość okazało się że jedna z dysz zakończona gumową końcówką była zje...a i to powodowało że moto strzelał. Mechanik mi to wymienił i jak ręką odjął :mrgreen:

Tzn. co się z nią stało?? :mrgreen: Ciekawe czy niewprawne oko takie jak moje będzie w stanie określić stan dysz bez jakiegoś fachowego urządzenia.
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Koziol
Posty: 78
Rejestracja: ndz cze 20, 2010
Miejscowość: Elbląg
Motocykl: Nomad 1600
VROC: 32302

Post autor: Koziol » pt lut 25, 2011

Mnie też czasem strzeli. Oprócz tego czasem zdarzało się, że odpalał na zimno na jeden gar, by po przegazówce drugi zaskoczył (do uzyskania temperatury trochę kulawo wchodzi wtedy na obroty).
Dodam, że zaczęło się to dziać po wyjeździe urlopowym, z czego dobry tydzień był w ulewie, a pozostałe dni też nie grzeszyły nadmiarem słońca.
Oprócz tego zaczął czasem strzelać w tłumik, czego wcześniej wcale nie robił.
Też myślałem, że to gaźnik, ale z drugiej strony biorąc pod uwagę, że przez kupę czasu Vulcan robił za u-bota, to pomyślałem, że to może cewka.
Co Wy na to?

Awatar użytkownika
SAURO
Posty: 2157
Rejestracja: pn maja 03, 2010
Miejscowość: ZAMOŚĆ, CIECHANÓW, RZYM
Motocykl: VN 1500 Nomad
VROC: 30956

Post autor: SAURO » pt lut 25, 2011

Roy pisze:
SAURO pisze:Mojego Nomada nękała ta przypadłość okazało się że jedna z dysz zakończona gumową końcówką była zje...a i to powodowało że moto strzelał. Mechanik mi to wymienił i jak ręką odjął :mrgreen:

Tzn. co się z nią stało?? :mrgreen: Ciekawe czy niewprawne oko takie jak moje będzie w stanie określić stan dysz bez jakiegoś fachowego urządzenia.


Była postrzępiona i puszczała lewe powietrze
BAWMY SIĘ W MOTOCYKLE A NIE POLITYKĘ

Roy
Posty: 435
Rejestracja: pn cze 14, 2010
Miejscowość: Ogrodzieniec
Motocykl: VL 1500
VROC: 0

Post autor: Roy » pt lut 25, 2011

SAURO pisze:Była postrzępiona i puszczała lewe powietrze

Diabeł tkwi w szczegółach, dlatego sprawdzę sobie sam bo w serwisie to jeden pogania drugiego. Zacznę przede wszystkim od króćca i wymiany o-ringów między nim a głowicami. Koszt nie duży a bd miał pewność że jest szczelne połączenie i dalej cały gaźnik...

[ Dodano: Nie Mar 06, 2011 ]
Rozebrałem gaźnik i w zasadzie wszystko wygląda ok poza tylko jednym szczegółem. Brakuje mi zaślepki od śruby regulującej skład mieszanki, tej zaznaczonej na schemacie czerwonym prostokątem. Czy jest możliwość żeby tędy dostawało się lewe powietrze??

Obrazek
Yamaha XV 1600, Honda XL1000V, SAM ZAP x 2, K-750

Awatar użytkownika
Skrobel
Posty: 2585
Rejestracja: czw maja 30, 2013
Miejscowość: Piaseczno
Motocykl: Nomad 1700, VN900 LT, był VN800-B3, VN1500-L4
VROC: 35582

Post autor: Skrobel » czw lip 04, 2013

Sorki za odświeżanie starego wątku, ale czy strzał w gaźnik to taki strzał, który słychać (a raczej czuć) przez filtr powietrza?

Ja w 800 przy gwałtowniejszym dodaniu gazu (przy redukcji biegów) często mam taki strzał, albo takie głośniejsze sapnięcie i na prawym udzie czuję jak podskakuje dekiel od filtra powietrza.

Gaźnik regulowałem w serwisie Moto-Rakowski w Konstancinie w Kwietniu br., a te "strzały" zaczęły się jakoś ostatnio.

Mogę tym zaszkodzić silnikowi? Czy powinienem jak najszybciej udać się do mechanika na ponowną regulację/czyszczenie gaźnika?

Awatar użytkownika
bzq
Posty: 272
Rejestracja: wt lis 30, 2010
Miejscowość: strzelce op.
Motocykl: VN15 SE
VROC: 0

Post autor: bzq » wt lip 09, 2013

mój wali jak pancernik Schleswig-Holstein na przywitanie na Westerplatte:)
NIC

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » śr lip 10, 2013

Skrobel jedz na regulację
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Viking
Posty: 960
Rejestracja: czw lip 15, 2010
Miejscowość: okolice Warszawy
Motocykl: VN 2000 LT
VROC: 34524

Post autor: Viking » śr lip 10, 2013

Sprawdż zapłon.

Andy
Posty: 2540
Rejestracja: czw maja 03, 2012
Miejscowość: Warszawa
Motocykl: VN 700, VN 1600 Nomad
VROC: 34888

Post autor: Andy » śr lip 10, 2013

Ze mną jest tak, że kiedy nie strzela, obawiam się brudu w gaźniku. ;)
Przepadam za tym dźwiękiem.

:ok:
Teraz już wiem, czym wolność jest...
Zawsze patrz na jasną stronę życia...

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » śr lip 10, 2013

ale co innego jak wali w rury a co innega jak w gaźnik
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

Arek
Posty: 60
Rejestracja: czw wrz 30, 2010
Miejscowość: Jelenia Góra
Motocykl: ZR550 , VN800A
VROC: 0

Post autor: Arek » pt lip 12, 2013

Witajcie
Pojawił mi się problem . Odpalam motocykl jak zawsze na ssaniu gdy zimny i zalewa mi cały filtr powietrza oraz tą rurkę która jest na samym dole obudowy filtra . Na końcu tej rurki jest zaślepka którą można spuścić paliwo . Gaźnik czysty , dysza składu na 1,75 obrotu , membrana nowa (250zł :( ) Gdy zdejmę filtr to cieknie paliwo z prawego otworu na dole gaźnika , są dwa takie otwory a wewnątrz nich miedziane tuleje a cieknie z tej od przodu motocykla . Odnoszę wrażenie że iglica nie schodzi całkiem do dołu i może to ona powinna nie dopuszczać do takiego wycieku . Oczywiście podczas jazdy jak Vulcan ma humor i chce pojeździć to co jakiś czas strzeli w filtr i czuć to na nogawce . Nie mam sił , wieczorkiem wstawię foty z zaznaczonym miejscem wycieku . Kranik jest na ON .
Gdzie zaczyna się pasja , tam kończy się ekonomia .

Robrob
Posty: 205
Rejestracja: śr mar 06, 2013
Miejscowość: Łomża
Motocykl: BMW K1200 LT
VROC: 0

Post autor: Robrob » pt lip 12, 2013

a może za wysoki poziom w komorze pływakowej
Motocykle są jak wódka..prawdziwa jazda zaczyna się od litra..

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Jest 16 użytkowników online :: 0 zarejestrowanych, 0 ukrytych i 16 gości

Najwięcej użytkowników (637) było online pt lis 22, 2024

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości

Dzisiaj urodziny obchodzą